Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

E-mail marketing tanácsadás

Az e-mail marketing a leghatékonyabb marketingcsatorna. Nem könnyű jól csinálni, de nagyon megéri az erőfeszítést. A tanulmányok következetesen azt mutatják, hogy a rendszeres hírlevélküldés az előfizetői bázisnak, vagy vásárolt adatbázisoknak hosszú távon bevételt eredményez.

Az alábbi e-mail marketing tanácsadás keretein belül összeszedtünk a legfontosabb tippjeinket.

Tartalomjegyzék:

Több kattintás a landing oldalra egyértelmű CTA-val
Bátorítsd az olvasókat a válaszadásra
A személyre szabás a kulcs
Győződj meg arról, hogy az e-mailek jól nézzenek ki
Tartalmazza a közösségi média oldalaidra mutató linkeket
Küldj tesztet a e-mail éles kiküldése előtt

Több kattintás a landing oldalra egyértelmű CTA-val

Az e-mail üzeneteid lényege, hogy egy adott céloldaladra irányítsd a forgalmat.  Ez tényleg ilyen egyszerű. Ha nem irányítasz kattintásokat az oldaladra, akkor az e-mail feliratkozóid, vagy a megvásárolt adatbázisban szereplő feliratkozók nem tudnak vevőkké alakulni.

A céloldalra való forgalom irányításának kulcsa nagyon egyszerű: az e-mail üzenetben legyen egy elsődleges felhívás a cselekvésre (CTA). A több CTA csak elvonja az olvasó figyelmét, és összezavarja. Ha összezavarodnak, elhagyják az e-mailt, vagy törölni fogják, de biztos, hogy nem az elvárt cselekvést hajtják majd végre.

Ha azt szeretnéd, hogy az olvasód egy konkrét cselekvést hajtson végre, akkor tájékoztasd őket arról, hogy milyen előnyökhöz jutnak, ha meglátogatják az adott céloldalt. A legjobb felhasználói élmény érdekében az e-mailnek, a CTA-nak és a céloldalnak egybe kell esnie.

Bár érdemes arra törekedni, hogy azonos CTA-t használj az e-mail során, de ne félj attól, hogy több helyen is megjeleníted. Elhelyezheted az e-mail elején a hajtás fölött, a közepén, a vége felé, és emlékeztethetsz rá újra a leveled legvégén.


E-mail marketing tanácsadás: Bátorítsd az olvasókat a válaszadásra

Az e-mail marketing megnyitja az ajtót a potenciális ügyfeleiddel folytatott tartalmas beszélgetések előtt. Valódi emberekről beszélünk, akiket érdekel az vállalkozásod. Ezt szem előtt tartva háromféle módon ösztönözheted ezt az oda-vissza beszélgetést:

Csábító e-mail tárgysorok.

Beszélj közvetlenül a feliratkozóidhoz, és ígérj nekik valamit, ami kiemelkedő. Ezt legjobban az automatizált személyre szabással érheted el.

Használj jellegzetes és szórakoztató hangot.

Csak azért, mert valaki megnyitotta az e-mailt, még nem jelenti azt, hogy valóban el is olvassa. Mindig ügyelj arra, hogy az üzeneted úgy hangozzon, mintha egy valódi embertől érkezne, nem pedig egy érzelemmentes robottól.

Célzott tartalom.

Az e-mail marketing legjobb gyakorlata, hogy az e-mail listákat a feliratkozók demográfiai jellemzői szerint szegmentálod. Ez megkönnyíti az egyes szegmensek igényeinek és érdeklődésének megfelelő üzenetek létrehozását, így nagyobb valószínűséggel konvertálódnak, vagy vesznek részt egy-egy akcióban, és jó esetben továbbadják a vállalkozásod hírét is.

A hangsúly itt az, hogy az emberek reagáljanak. Ez jelentheti azt is, hogy csak egy linkre kattintanak, vagy kitöltenek egy kérdőívet, de ahol lehetséges, ösztönözd őket arra, hogy ténylegesen válaszoljanak az e-mailre.  Ez a legjobb módja annak, hogy megmutasd, érdekel, mit gondolnak a feliratkozóid, valamint értékes adatokat gyűjts a vásárlási szokásaikról, vagy a termékedhez fűződő viszonyukról.


E-mail marketing tanácsadás: A személyre szabás a kulcs

Jó ötlet, hogy ahol csak lehet, személyes elemeket adj az e-mailekhez. Címezd a hírleveled név szerint. Úgy fogalmazd meg az üzenetedet, hogy közben foglalkozz az érdeklődési körükkel és igényeikkel is. Ezek a gyakorlatok nem csak egyre gyakoribbak, de egyre inkább elvártak is.

Számos módja van a személyesség elérésének:

  •     A legtöbb modern e-mail eszköz lehetővé teszi, hogy rövidkódokat használj, amelyeket az e-mail elküldésekor a címzett neve helyettesít.
  •     Szabd testre a tárgysorokat, már ebben a részben igyekezz megszólítani az olvasót.
  •     És természetesen ne felejtsd el szegmentálni a listádat.

E-mail marketing tanácsadás: Győződj meg arról, hogy az e-mailek jól nézzenek ki

Talán kissé nyilvánvalónak hangzik, de meglepődnél, ha látnád, hogy hány vállalkozás küld még mindig olyan e-maileket, amelyek úgy néznek ki, mint az ingyenes, amatőr weboldalak a ’90-es évekből. Ha már egyszer megnyerő tárgysorokkal csábítottad a hírleveled olvasóit, hogy megnyissák az e-mailedet, kulcsfontosságú, hogy fenntartsd az érdeklődésüket, hogy továbbra is olvassák.

Ennek a legjobb módja a következő:

  •    Használj rövid bekezdéseket, és ügyelj arra, hogy a kulcsszavak és az olvasók számára fontos kifejezések kiemelkedjenek.
  •     Tartalmazzon felsoroláspontokat, hogy az emberek könnyebben átfuthassanak a fontos tartalmakon.
  •     Takarékoskodj a képekkel – ha azt szeretnéd, hogy azok illusztrálják a mondanivalódat, nem pedig átvegyék a tartalmat. Emellett egyes e-mail szolgáltatók blokkolják a képeket, vagy spam jelzőjeként tekintenek rájuk. Tehát, úgy kell megszerkesztened, hogy az e-maileknek akkor is legyen értelme, ha a képek nem töltődnek be.

E-mail marketing tanácsadás: Tartalmazza a közösségi média oldalaidra mutató linkeket

Az olvasók ösztönzése arra, hogy a közösségi médián keresztül is kapcsolatba lépjenek a vállalkozásoddal, az e-mail marketing tortájának egyik legfontosabb összetevője kell, hogy legyen. Ezért a legjobb az, ha elhelyzed a közösségi médiára mutató linkeket is a felhívás mellett, hogy osszák meg ezt a promóciós ajánlatot a követőikkel és barátaikkal.

Ez nem csak egy további promóciós lehetőséget biztosít, hanem bizalmat is épít a vállalkozás és közönsége között. Ha egy látogató már megadta az e-mail címét, jó eséllyel követni fog Téged a közösségi médiában is. Könnyítsd meg számukra, hogy megtaláljanak más platformokon!

    Ügyelj arra, hogy e-mailjeid jól nézzenek ki mobil és asztali eszközökön egyaránt. Kutatások szerint az e-mailek több mint 70%-át mobilalkalmazásokon nyitják meg, ezért nagyon fontos, hogy reszponzívak legyenek!


Végezetül: Küldj tesztet az e-mail éles kiküldése előtt

Ha azt szeretnéd, hogy feliratkozóid megnyissák és rákattintsanak az e-mailjeidben található linkekre, akkor meg kell győződnöd arról, hogy minden elküldött üzenet megfelelően működik. Ellenőrizd akár kétszer is, hogy minden egyes üzenet úgy nézzen ki, ahogyan szeretnéd. Legjobb,  ha először elküldöd őket a dolgozói fiókoknak. Lehetőleg több különböző e-mail kliensben és szolgáltatónál (például az Outlook, a Gmail és a Yahoo), valamint többféle mobileszközön is meg kell nézni őket.

Ez a legjobb gyakorlat az e-mail marketingkampányok ellenőrzésének esetében. Tömeges e-maileket küldeni a tartalom kétszeri ellenőrzése nélkül olyan, mintha egy üzleti megbeszélésre úgy mennénk, hogy sötétben öltöztünk volna fel. Ha rosszul sikerül, nem csak ostobának, de szakszerűtlennek is fog tűnni!

Ha kis- vagy középvállalkozásod az e-mail marketingben rejlő lehetőségek révén szeretne növekedni, egy teljes körű szolgáltatást nyújtó e-mail marketing ügynökséghez történő kiszervezéssel felgyorsíthatod erőfeszítéseidet. A Pallas Communication csapata teljes körű email marketinget kínál, amely magában foglalja a listaépítést, az e-mail kampányokat, az analitikát és a tartalomkészítést is B2B – B2C vonalon.

Ha megfelelő csapat kezére bízod az e-mail marketinged garantált, hogy minden egyes befektetett forintod után megtérülést tapasztalsz! Ne hagyd az asztalon ezt a megtérülési lehetőséget!

Amennyiben tetszett E-mail marketing tanácsadás cikkünk és hasznos volt számodra, kérünk oszd meg barátaiddal is!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset
4 Comments
    • Varga Béla
    • 2021-10-20
    Válasz

    Ez egy nagyon hasznos cikk. Ami a szöveget illeti, magam is próbálkoztam sokáig, de végül éppen a fent felsorolt indokokat beismerve döntöttem úgy, hogy profikra bízom a hírlevél szerkesztést, mert technikailag nyilvánvalóan nem érthetek olyan jól ezekhez. Itt is igaz a mondás, minél jobban beleássuk magunkat, annál jobban tudjuk, hogy mennyi mindent nem tudunk róla.

      • Bökönyi Norbert
      • 2021-11-04
      Válasz

      Kedves Béla!

      Köszönöm, hogy a hozzászólásoddal még értékesebbé tetted a cikkünk mondanivalóját.

      A kommunikáció, a hírlevél szövegírás, a hírlevél szerkesztés és kiküldés kimeríthetetlen mélységekkel bír. Sőt az utóbbi 5 évben exponenciálisan nehezebb, mert sokan küldnek levelet, sok nem kerül kézbesítésre.

      Így a kitűnés a többiek közül egy valóban kihívásokkal teli küldetés. Ugyanakkor mi azért vagyunk, hogy a hírlevél szerkesztését és kiküldését átvegyük a klienseinktől, akik megtisztelnek minket bizalmukkal.

      A végeredmény pedig nem csak csodásan szépen felépített levelek, hanem az adott ügyfelünk mondanivalóját is közérthetőbbé tesszük, végső soron pedig emeljük a levélküldés eredményességét.

      Neked is segíthetünk benne?

      Várjuk a jelentkezésedet.

      Üdvözlettel:

      Bökönyi Norbert

    • Gulyás Zoltán
    • 2021-10-07
    Válasz

    Szerintetek megéri vásárolt adatbázissal dolgozni B2B vonalon?

      • Bökönyi Norbert
      • 2021-11-04
      Válasz

      Kedves Zoltán!

      Köszönöm a hozzászólásodat, a legjobb a saját e-mail adatbázis, amit te magad építettél vagy egy szakértő épített meg neked. Ha nincs / és ha van, akkor is érdemes külső bázisokban gondolkodni, mert más érdeklődőket, embereket érhetsz el ezeknek a használatával.

      Rengeteg kampányunk van az utóbbi 1,5 évben még nőtt a számuk, amelyeket B2C és B2B vonalon küldünk ki ügyfeleink nevében. Amennyiben téged is érdekel, akkor keress minket bátran, mert nagyon szép eredményeket és valódi profitot tudunk neked is realizálni.

      Mi kell hozzá? Egy jó ajánlat!

      Ezt eljuttatjuk 500.000 B2C címre vagy 240.000 B2B címre és fantasztikus eredmények születhetnek.

      Mint:
      1.000-nél több párásító készülék értékesítése
      700-nál több véroxigénmérő értékesítése
      12-nél több értékesítési tréning értékesítése
      5.000.000 maszk értékesítése
      STB…

      Lehet a tiéd a következő sikertörténet? Igen! 🙂

      Várjuk a jelentkezésedet.

      Üdvözlettel:

      Bökönyi Norbert

      U.I.: Szummázva, igen és nem. Vásárolt e-mail adatbázissal vagy címlistával is lehet sikereket elérni. Ámbátor a B2B hírlevél kiküldés feltételei az utóbbi 10 évben exponenciálisan „el”nehezedtek. Inkább arra buzdítalak, hogy bérelj bázist, mert a vásárolt bázisokban elég 1 valaki, aki nem felel meg a GDPR feltételeinek és feljelent. ÉS az ilyen vásárlós adatbázisok tele vannak mindenféle e-mail címekkel… Nem fogod tudni ellenőrizni az adatbázisban szereplő e-mail címek GDPR megfelelését, akár 1,5 évet is csúszhat a bírálat és egyszer csak azzal szembesülsz, hogy jött egy levél egy nagyon magas, milliós büntetéssel – akár Euróban milliós. Ezért bérelj bázist, mint pl.: EDM kiküldés és ilyenkor a felelősség minket terhel. Remélem, minket választasz Te is.

Ön mit szól ehhez?