Az e-mail marketing a leghatékonyabb marketingcsatorna. Nem könnyű jól csinálni, de nagyon megéri az erőfeszítést. A tanulmányok következetesen azt mutatják, hogy a rendszeres hírlevélküldés az előfizetői bázisnak, vagy vásárolt adatbázisoknak hosszú távon bevételt eredményez.
Az alábbi e-mail marketing tanácsadás keretein belül összeszedtünk a legfontosabb tippjeinket.
Az e-mail üzeneteid lényege, hogy egy adott céloldaladra irányítsd a forgalmat. Ez tényleg ilyen egyszerű. Ha nem irányítasz kattintásokat az oldaladra, akkor az e-mail feliratkozóid, vagy a megvásárolt adatbázisban szereplő feliratkozók nem tudnak vevőkké alakulni.
A céloldalra való forgalom irányításának kulcsa nagyon egyszerű: az e-mail üzenetben legyen egy elsődleges felhívás a cselekvésre (CTA). A több CTA csak elvonja az olvasó figyelmét, és összezavarja. Ha összezavarodnak, elhagyják az e-mailt, vagy törölni fogják, de biztos, hogy nem az elvárt cselekvést hajtják majd végre.
Ha azt szeretnéd, hogy az olvasód egy konkrét cselekvést hajtson végre, akkor tájékoztasd őket arról, hogy milyen előnyökhöz jutnak, ha meglátogatják az adott céloldalt. A legjobb felhasználói élmény érdekében az e-mailnek, a CTA-nak és a céloldalnak egybe kell esnie.
Bár érdemes arra törekedni, hogy azonos CTA-t használj az e-mail során, de ne félj attól, hogy több helyen is megjeleníted. Elhelyezheted az e-mail elején a hajtás fölött, a közepén, a vége felé, és emlékeztethetsz rá újra a leveled legvégén.
Az e-mail marketing megnyitja az ajtót a potenciális ügyfeleiddel folytatott tartalmas beszélgetések előtt. Valódi emberekről beszélünk, akiket érdekel az vállalkozásod. Ezt szem előtt tartva háromféle módon ösztönözheted ezt az oda-vissza beszélgetést:
Beszélj közvetlenül a feliratkozóidhoz, és ígérj nekik valamit, ami kiemelkedő. Ezt legjobban az automatizált személyre szabással érheted el.
Csak azért, mert valaki megnyitotta az e-mailt, még nem jelenti azt, hogy valóban el is olvassa. Mindig ügyelj arra, hogy az üzeneted úgy hangozzon, mintha egy valódi embertől érkezne, nem pedig egy érzelemmentes robottól.
Az e-mail marketing legjobb gyakorlata, hogy az e-mail listákat a feliratkozók demográfiai jellemzői szerint szegmentálod. Ez megkönnyíti az egyes szegmensek igényeinek és érdeklődésének megfelelő üzenetek létrehozását, így nagyobb valószínűséggel konvertálódnak, vagy vesznek részt egy-egy akcióban, és jó esetben továbbadják a vállalkozásod hírét is.
A hangsúly itt az, hogy az emberek reagáljanak. Ez jelentheti azt is, hogy csak egy linkre kattintanak, vagy kitöltenek egy kérdőívet, de ahol lehetséges, ösztönözd őket arra, hogy ténylegesen válaszoljanak az e-mailre. Ez a legjobb módja annak, hogy megmutasd, érdekel, mit gondolnak a feliratkozóid, valamint értékes adatokat gyűjts a vásárlási szokásaikról, vagy a termékedhez fűződő viszonyukról.
Jó ötlet, hogy ahol csak lehet, személyes elemeket adj az e-mailekhez. Címezd a hírleveled név szerint. Úgy fogalmazd meg az üzenetedet, hogy közben foglalkozz az érdeklődési körükkel és igényeikkel is. Ezek a gyakorlatok nem csak egyre gyakoribbak, de egyre inkább elvártak is.
Talán kissé nyilvánvalónak hangzik, de meglepődnél, ha látnád, hogy hány vállalkozás küld még mindig olyan e-maileket, amelyek úgy néznek ki, mint az ingyenes, amatőr weboldalak a ’90-es évekből. Ha már egyszer megnyerő tárgysorokkal csábítottad a hírleveled olvasóit, hogy megnyissák az e-mailedet, kulcsfontosságú, hogy fenntartsd az érdeklődésüket, hogy továbbra is olvassák.
Az olvasók ösztönzése arra, hogy a közösségi médián keresztül is kapcsolatba lépjenek a vállalkozásoddal, az e-mail marketing tortájának egyik legfontosabb összetevője kell, hogy legyen. Ezért a legjobb az, ha elhelyzed a közösségi médiára mutató linkeket is a felhívás mellett, hogy osszák meg ezt a promóciós ajánlatot a követőikkel és barátaikkal.
Ez nem csak egy további promóciós lehetőséget biztosít, hanem bizalmat is épít a vállalkozás és közönsége között. Ha egy látogató már megadta az e-mail címét, jó eséllyel követni fog Téged a közösségi médiában is. Könnyítsd meg számukra, hogy megtaláljanak más platformokon!
Ügyelj arra, hogy e-mailjeid jól nézzenek ki mobil és asztali eszközökön egyaránt. Kutatások szerint az e-mailek több mint 70%-át mobilalkalmazásokon nyitják meg, ezért nagyon fontos, hogy reszponzívak legyenek!
Ha azt szeretnéd, hogy feliratkozóid megnyissák és rákattintsanak az e-mailjeidben található linkekre, akkor meg kell győződnöd arról, hogy minden elküldött üzenet megfelelően működik. Ellenőrizd akár kétszer is, hogy minden egyes üzenet úgy nézzen ki, ahogyan szeretnéd. Legjobb, ha először elküldöd őket a dolgozói fiókoknak. Lehetőleg több különböző e-mail kliensben és szolgáltatónál (például az Outlook, a Gmail és a Yahoo), valamint többféle mobileszközön is meg kell nézni őket.
Ez a legjobb gyakorlat az e-mail marketingkampányok ellenőrzésének esetében. Tömeges e-maileket küldeni a tartalom kétszeri ellenőrzése nélkül olyan, mintha egy üzleti megbeszélésre úgy mennénk, hogy sötétben öltöztünk volna fel. Ha rosszul sikerül, nem csak ostobának, de szakszerűtlennek is fog tűnni!
Ha kis- vagy középvállalkozásod az e-mail marketingben rejlő lehetőségek révén szeretne növekedni, egy teljes körű szolgáltatást nyújtó e-mail marketing ügynökséghez történő kiszervezéssel felgyorsíthatod erőfeszítéseidet. A Pallas Communication csapata teljes körű email marketinget kínál, amely magában foglalja a listaépítést, az e-mail kampányokat, az analitikát és a tartalomkészítést is B2B – B2C vonalon.
Ha megfelelő csapat kezére bízod az e-mail marketinged garantált, hogy minden egyes befektetett forintod után megtérülést tapasztalsz! Ne hagyd az asztalon ezt a megtérülési lehetőséget!
Amennyiben tetszett E-mail marketing tanácsadás cikkünk és hasznos volt számodra, kérünk oszd meg barátaiddal is!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.
Ez egy nagyon hasznos cikk. Ami a szöveget illeti, magam is próbálkoztam sokáig, de végül éppen a fent felsorolt indokokat beismerve döntöttem úgy, hogy profikra bízom a hírlevél szerkesztést, mert technikailag nyilvánvalóan nem érthetek olyan jól ezekhez. Itt is igaz a mondás, minél jobban beleássuk magunkat, annál jobban tudjuk, hogy mennyi mindent nem tudunk róla.
Kedves Béla!
Köszönöm, hogy a hozzászólásoddal még értékesebbé tetted a cikkünk mondanivalóját.
A kommunikáció, a hírlevél szövegírás, a hírlevél szerkesztés és kiküldés kimeríthetetlen mélységekkel bír. Sőt az utóbbi 5 évben exponenciálisan nehezebb, mert sokan küldnek levelet, sok nem kerül kézbesítésre.
Így a kitűnés a többiek közül egy valóban kihívásokkal teli küldetés. Ugyanakkor mi azért vagyunk, hogy a hírlevél szerkesztését és kiküldését átvegyük a klienseinktől, akik megtisztelnek minket bizalmukkal.
A végeredmény pedig nem csak csodásan szépen felépített levelek, hanem az adott ügyfelünk mondanivalóját is közérthetőbbé tesszük, végső soron pedig emeljük a levélküldés eredményességét.
Neked is segíthetünk benne?
Várjuk a jelentkezésedet.
Üdvözlettel:
Bökönyi Norbert
Szerintetek megéri vásárolt adatbázissal dolgozni B2B vonalon?
Kedves Zoltán!
Köszönöm a hozzászólásodat, a legjobb a saját e-mail adatbázis, amit te magad építettél vagy egy szakértő épített meg neked. Ha nincs / és ha van, akkor is érdemes külső bázisokban gondolkodni, mert más érdeklődőket, embereket érhetsz el ezeknek a használatával.
Rengeteg kampányunk van az utóbbi 1,5 évben még nőtt a számuk, amelyeket B2C és B2B vonalon küldünk ki ügyfeleink nevében. Amennyiben téged is érdekel, akkor keress minket bátran, mert nagyon szép eredményeket és valódi profitot tudunk neked is realizálni.
Mi kell hozzá? Egy jó ajánlat!
Ezt eljuttatjuk 500.000 B2C címre vagy 240.000 B2B címre és fantasztikus eredmények születhetnek.
Mint:
1.000-nél több párásító készülék értékesítése
700-nál több véroxigénmérő értékesítése
12-nél több értékesítési tréning értékesítése
5.000.000 maszk értékesítése
STB…
Lehet a tiéd a következő sikertörténet? Igen! 🙂
Várjuk a jelentkezésedet.
Üdvözlettel:
Bökönyi Norbert
U.I.: Szummázva, igen és nem. Vásárolt e-mail adatbázissal vagy címlistával is lehet sikereket elérni. Ámbátor a B2B hírlevél kiküldés feltételei az utóbbi 10 évben exponenciálisan „el”nehezedtek. Inkább arra buzdítalak, hogy bérelj bázist, mert a vásárolt bázisokban elég 1 valaki, aki nem felel meg a GDPR feltételeinek és feljelent. ÉS az ilyen vásárlós adatbázisok tele vannak mindenféle e-mail címekkel… Nem fogod tudni ellenőrizni az adatbázisban szereplő e-mail címek GDPR megfelelését, akár 1,5 évet is csúszhat a bírálat és egyszer csak azzal szembesülsz, hogy jött egy levél egy nagyon magas, milliós büntetéssel – akár Euróban milliós. Ezért bérelj bázist, mint pl.: EDM kiküldés és ilyenkor a felelősség minket terhel. Remélem, minket választasz Te is.