A közelmúltban napvilágot látott CBA reklám már hetek óta magának követeli az emberek figyelmét. Kasszás Erzsi szereplésével azóta több reklám spot is a TV képernyőire került, aminek köszönhetően még mindig rengetegen foglalkoznak a jelenséggel. Bár zömében mémek, kritikák és paródiák készülnek róla, így azt lehetne gondolni, hogy rosszul sült el a dolog. Sőt sok marketing szakember is áztatja, degradálja a történet mögött rejlő komoly szaktudást. A legtöbb esetben valószínűleg azért, mert „neki, nekik” nem sikerült ekkorát durrantani, de kell valami önigazolást mondani, hogy rá is figyeljenek… A valóságban más a helyzet! Már régóta nem hallottunk ennyit a CBA üzletláncról, mint az elmúlt hetekben, így a csapatommal úgy ítéljük meg, hogy nagyon is jól működik. Vajon ki lesz képes Kasszás Erzsi nyomdokaiba lépni?
Nézzük csak meg jobban egy kicsit a reklámot. Ha jobban belegondolunk néhány statiszta, párfős stáb és egy üres üzlethelyiség segítségével könnyedén össze lehet dobni egy ilyen spotot és mégis százezrek beszélnek róla. Ezzel a CBA marketingesei olyan energiákat szabadítottak fel, ami sokszor másoknak tízszer ekkora költségvetésből sem sikerült. Nem is csoda, ha ez másokat is megihletett vagy éppen irigységgel töltött el…
Nem sokkal a CBA reklámja után megjelent a Coop reklámfilmje is, mely hasonlóan kis költségvetésű és hangulatában erősen a másik élelmiszer reklámra hajaz, hiszen a szereplők nem kevésbé egyediek, mint Erzsi. Vélhetően a Coopnál is elindult a vezér hangya és kedvet kaptak hozzá, hogy egy minimalista reklámmal hasonlót durrantsanak, mint a CBA és lesöpörjék a konkurenciát a hírportálokról és a videó megosztókról. Azonban ez egyelőre úgy látszik nem sikerült, mert Erzsi masszívan tartja magát az élen és vélhetően nehéz is lesz Őt lekörözni. Azonban kíváncsian várjuk kinek sikerül majd letaszítani a trónról kedvenc pénztáros hölgyünket.
Lehet, ha a Coop marketing csapat kicsit kevésbé nagyra vágyó és várnak néhány hónapot a hangyának és a tücsöknek sikerült volna Kasszás Erzsi nyomdokaiba lépni és Ők lennének az új utálat tárgyai az internetező közönségnek. Lehet, hogy néhány hónap múlva róluk szóló paródiákkal lenne tele az internet. Ezt valószínűleg már soha nem fogjuk megtudni, mert elkapkodták, de ugyanakkor meg válaszolniuk kellett Erzsinek… Azonban önmagában a Coop reklámja is nagyon helyes, de így csak egy reklám a sok közül, amire az emberek nyár végére már nem is fognak emlékezni, Erzsire viszont igen.
Úgy látjuk, egyre többen próbálnak Kasszás Erzsi nyomdokaiba lépni és ezzel népszerűséget szerezni. A cégek sorra igyekeznek rálicitálni a másikra furcsa, érdekes, olykor irritáló karakterek terén. De miért éri ez meg a vállalkozásnak? Logikusan úgy gondolnánk, hogy ezekkel a reklámokkal egy cég csak lejáratja magát. Sokan ezt is mondják róluk. Ha a színfalak mögé nézünk, mit tapasztalunk Kasszás Erzsinél? Emberek ezreinek áll fel a szőr a karján, amint meghallják a hangját a tévében és ez cselekvésre készteti őket. Szabadidejükben leülnek a gép elé és elkészítenek egy paródiát, amivel jól kigúnyolják a reklámot. De ennek valóban ilyen hatása van? Vagy ha mélyebbre ásunk, mind külön tartalmat gyártunk az élelmiszer lánc számára? Hiszen ezeket a videókat is több ezren megnézik, és mindegyikben ott szerepel a CBA logó és így szépen lassan kezd visszacsúszni az emberek tudatába, hogy A CBA igenis él és létezik.
A csoportos utálkozás az egyik legerősebb közösséget kovácsoló energia, ezért rengeteg plusz tartalom keletkezett Erzsiről, mert a mindenkiben ott rejlő kisördögöt piszkálja fel egy kicsit és készteti cselekvésre. Mindezek ellenére is nálunk, nálam betalált Erzsi. Elismerősen szólunk a CBA törekvéséről, nekünk tetszett. Ha Önnek is ez a pár gondolat, akkor nyomjon egy megosztást, lájkot. Köszönöm.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.