A mostani tv reklámok közül a választottunk nem is olyan régen került a televízió képernyőkre, még mindössze 10 éves lehet, de máris rituális feláldozására készülnek. Fluimucil Ábel bájosnak szánt reklámja egyáltalán nem azt a hatást váltotta ki, mint amit a készítői reméltek. De így is van reklám ereje? Vagy az általa kavart por több kárt okoz a cégnek, mint hasznot?
Szinte megdöbbentő, hogy egy ilyen kisfiú mekkora ellenszenvet képes kiváltani az emberekből. Az„omlósz” kisfiú után Ábel korbácsolta fel a legjobban a kedélyeket. Sőt lehet, hogy szegényke még jobban kiakasztotta a televízió nézőket, mert a rituális feláldozására létrejött eseményre 9500 ember jelezte, hogy részt vesz és további 17 000 érdeklődött iránta. Azt itt most nem kívánjuk vitatni, hogy ez valójában mennyire egészséges társadalmi szempontból (mert egyértelműen beteg dolog egy kisgyerek iránt így érezni), azonban nagyon érdekes számunkra, hogy ez a reklám milyen hatással van az emberekre (marketinges szemmel) nézve.
Nos, nézzük meg egy kicsit a kérést a saját szemszögünkből. Ha felmerül a kérdés, hogy saját gyermekünknek köhögéscsillapító gyógyszerre van szüksége, akkor eszünkbe jut a Fluimucil neve? Szinte biztos, hogy igen. Biztosan ezt a gyógyszer fogjuk választani? Erre már nincs garancia, de a reklám megjelenése előtt valószínűleg sokunknak fogalma sem volt ennek a gyógyszernek a létezéséréről, de mostanra annyira beleivódott a tudatunkba ez a márkanév, hogy akár opcióként is felmerülhet. Ezzel elérte a cég a kívánt hatást? Igen! Azonban ebben az esetben egyáltalán nem vagyunk biztosak benne, hogy ilyen ellenszenv kiváltását kívánták elérni a készítők. Nyilván nem ez volt a cél, ők csak meg akarták ismertetni a terméket. Vajon amikor köhög a gyermek és döntést kell hozni, akkor is emlékszünk a tv reklámra, Fluimucil Ábelre? Vagy már csak a konkrét megoldás tör fel: Fluimucil?
Amíg Kasszás Erzsi esetében valószínűleg tisztában voltak a reklám irritáló hatásával, Ábelnél már nem vagyunk biztosak benne, hogy számoltak ezzel a következménnyel. Ezt az a tény is jól mutatja, hogy az óta lecserélték a kisfiú szinkron hangját egy sokkal lágyabbra, ami kevésbé zavarja az embereket. Legalább is a cég minden bizonnyal azt reméli, hogy ezzel a döntéssel sikerül elérni az eredeti célt, hogy Ábel egy aranyos kíváncsi fiúcska legyen egy zavaró jelenség helyett.
A Fluimucil esete is jó tanulság, hogy nagyon nehéz eldönteni, hogy a marketingünk mit vált ki az emberekből. Bár a végcélt elérték, hiszen sokan beszélnek a reklámról és a benne szereplő termékről, de nem úgy, ahogyan azt Ők szerették volna. A végeredményen lehet, hogy ez nem sokat változtat. Ábel reklámjával nagyon sokan foglalkoznak még a mai napig is, mivel valójában sértő tartalomnak nem nevezhető, így kárt sem tett a cég hírnevében. Bár tény és való, hogy egy gyógyszeriparból kikerülő reklám sok esetben eleve közutálatnak örvend. Ezt a tényt, közutálatot nagyon nehéz megfordítani a kedves nézőkben. Marketing ember kell legyen a talpán, aki ezt a nézők magas arányában le tudja kezelni, hogy szerethető legyen a termék. Szinte már vágyunk rá, hogy a kezünkbe foghassuk…
Gyógyszeripari reklámokat nehéz eladni. Baromi jó marketinges szakemberre van szükség a jó eredményekhez. A Fluimucil esete is jó tanulság, mert nagyon nehéz eldönteni, hogy a marketingje mit vált ki az emberekből. Bár a végcélt elérték, hiszen sokan beszélnek a reklámról és a benne szereplő termékről, de nem úgy, ahogyan azt Ők szerették volna. A végeredményen lehet, hogy ez nem sokat változtat. Leemelik a polcról vagy nem?
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.