A like és like között is van különbség! Tudta?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Amikor egy új kedvelés érkezik a céges Facebook oldalára biztosan minden estben nagyon örül neki. Azonban azt sokan nem tudják, hogy a like-ok értéke között is van különbség. Alapvetően két szempont alapján különböztethetjük meg a like-okat. Valójában mind a két esetben annak értéke a lényeg, azonban az egyik estben a kedvelő személy karaktere a mérvadó a másikban pedig az elhivatottsága. Ha ezeket Ön is megismeri könnyebb lesz úgy felépítenie a kampányát, hogy egy számára igazán jó közönség alakuljon ki.

Az első eset

Itt az alapján különböztetjük meg a követőket, hogy azok mennyire aktívan vesznek részt a Facebook kommunikációban: két típusú Facebook felhasználó van. Az egyik az, aki nagyon sokat kedvel, oszt meg bejegyzéseket és szereti kifejteni a gondolatait is kommentek formájában. Ők azok a véleményvezér típusú emberek, akik szeretnek másokat vezetni és minden helyzetben határozottan hangot adni az elképzeléseiknek. A másik típus az, aki inkább csak passzív megfigyelőként vesz részt a közösségi oldalon. Lehet, hogy sok időt tölt el rajta, de csak nagy ritkán posztol, szinte soha nem kommentel vagy oszt meg bejegyzéseket. Önnek az első csoport megszólítása valamivel fontosabb, hiszen Ők lesznek azok az emberek, akik tovább ajánlják majd a vállalkozását, akik szívesen kifejtik majd a véleményüket vagy osztják meg az ismerőseikkel a bejegyzéseit.

két féle Facebook like

Hogyan szólíthatja meg Őket?

Például kérdésekkel. Érdemes néha olyan posztot közzétenni, amiben kikéri a követői véleményét. Például arról, hogy melyik étel szerepeljen az új étlapon vagy milyen színekben készítse el az új termékeit. A véleményvezér típusú emberek rögtön harapnak majd a lehetőségre, hogy megmondhatják mi történjen és, ha kommentelnek, akkor már az ismerőseik is látják, majd a bejegyzéset.

A második eset

Itt a vállalkozáshoz való viszony a fő szempont. Ez azt jelenti, hogy valójában mennyire érdekli Őket a terméke vagy szolgáltatása. Nagyon sok vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy felépít egy nagyon jó nyereményjátékot és olyan díjat tűz ki, ami minden ember számára értékes. Ez azt fogja magával hozni, hogy megjelennek majd a nyeremény vadászok is, akik csak azért kedvelik az oldalát, mert szeretnék megnyerni a wellness hétvégét vagy a táblagépet, amit fődíjként nevezett meg. Most biztos arra gondol, hogy nem baj ez, hiszen így is nő a kedvelők száma és mennyire jól mutat, ha több tízezer like van az oldalon. Azonban marketing szempontból nézve az Ő jelenlétük teljesen felesleges. Egyébként is lesznek olyanok, akik nem értik majd, hogy miről szól az oldala vagy csak azért nyomnak a tetszik gombra, mert szinte minden oldallal ezt csinálják. Azonban, ha direkt erre megy rá, akkor könnyen elérheti a magas követői számot csak éppen, mint adatbázis teljesen értéktelen lesz. Hiába kommunikál majd Nekik semmiféle reakcióra nem számíthat, mert a nyereményjáték végeztével teljesen érdektelen lesz számukra.

Hogyan vonzhatja be az értékes követőket?

A nyereményjátékok és egyéb követő szerző kampányok nagyon jók, de csak akkor, ha szem előtt tartja a Facebook adatbázis szerepét. Minden esetben olyan díjat vagy ellenértéket határozzon meg, ami valóban értékes a célközönsége számára és nagymértékben képes lesz kiszűrni a nyeremény vadászokat. Éppen ezért felejtse el a klasszikus okos kütyü, nyaralás, autó triumvirátust és készítsen inkább egy tudásanyagot vagy sorsoljon ki egy értékesebb terméket. Ezekre zömében azok fognak reagálni, akik később is szívese hallanak majd Önről és a jövőbeni kampányok és posztok is célba érnek majd. Én nem tagadom, hogy így sokkal lassabban gyűlnek majd a like-ok, de sokkal értékesebbek lesz. Önnek nem azért kell új követőket szereznie, hogy jól mutasson a profilján a több tízezres követőszám, hanem azért, hogy hosszútávon és hatékonyan kommunikálhasson velük.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?