Amikor egy új kedvelés érkezik a céges Facebook oldalára biztosan minden estben nagyon örül neki. Azonban azt sokan nem tudják, hogy a like-ok értéke között is van különbség. Alapvetően két szempont alapján különböztethetjük meg a like-okat. Valójában mind a két esetben annak értéke a lényeg, azonban az egyik estben a kedvelő személy karaktere a mérvadó a másikban pedig az elhivatottsága. Ha ezeket Ön is megismeri könnyebb lesz úgy felépítenie a kampányát, hogy egy számára igazán jó közönség alakuljon ki.
Itt az alapján különböztetjük meg a követőket, hogy azok mennyire aktívan vesznek részt a Facebook kommunikációban: két típusú Facebook felhasználó van. Az egyik az, aki nagyon sokat kedvel, oszt meg bejegyzéseket és szereti kifejteni a gondolatait is kommentek formájában. Ők azok a véleményvezér típusú emberek, akik szeretnek másokat vezetni és minden helyzetben határozottan hangot adni az elképzeléseiknek. A másik típus az, aki inkább csak passzív megfigyelőként vesz részt a közösségi oldalon. Lehet, hogy sok időt tölt el rajta, de csak nagy ritkán posztol, szinte soha nem kommentel vagy oszt meg bejegyzéseket. Önnek az első csoport megszólítása valamivel fontosabb, hiszen Ők lesznek azok az emberek, akik tovább ajánlják majd a vállalkozását, akik szívesen kifejtik majd a véleményüket vagy osztják meg az ismerőseikkel a bejegyzéseit.
Hogyan szólíthatja meg Őket?
Például kérdésekkel. Érdemes néha olyan posztot közzétenni, amiben kikéri a követői véleményét. Például arról, hogy melyik étel szerepeljen az új étlapon vagy milyen színekben készítse el az új termékeit. A véleményvezér típusú emberek rögtön harapnak majd a lehetőségre, hogy megmondhatják mi történjen és, ha kommentelnek, akkor már az ismerőseik is látják, majd a bejegyzéset.
Itt a vállalkozáshoz való viszony a fő szempont. Ez azt jelenti, hogy valójában mennyire érdekli Őket a terméke vagy szolgáltatása. Nagyon sok vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy felépít egy nagyon jó nyereményjátékot és olyan díjat tűz ki, ami minden ember számára értékes. Ez azt fogja magával hozni, hogy megjelennek majd a nyeremény vadászok is, akik csak azért kedvelik az oldalát, mert szeretnék megnyerni a wellness hétvégét vagy a táblagépet, amit fődíjként nevezett meg. Most biztos arra gondol, hogy nem baj ez, hiszen így is nő a kedvelők száma és mennyire jól mutat, ha több tízezer like van az oldalon. Azonban marketing szempontból nézve az Ő jelenlétük teljesen felesleges. Egyébként is lesznek olyanok, akik nem értik majd, hogy miről szól az oldala vagy csak azért nyomnak a tetszik gombra, mert szinte minden oldallal ezt csinálják. Azonban, ha direkt erre megy rá, akkor könnyen elérheti a magas követői számot csak éppen, mint adatbázis teljesen értéktelen lesz. Hiába kommunikál majd Nekik semmiféle reakcióra nem számíthat, mert a nyereményjáték végeztével teljesen érdektelen lesz számukra.
A nyereményjátékok és egyéb követő szerző kampányok nagyon jók, de csak akkor, ha szem előtt tartja a Facebook adatbázis szerepét. Minden esetben olyan díjat vagy ellenértéket határozzon meg, ami valóban értékes a célközönsége számára és nagymértékben képes lesz kiszűrni a nyeremény vadászokat. Éppen ezért felejtse el a klasszikus okos kütyü, nyaralás, autó triumvirátust és készítsen inkább egy tudásanyagot vagy sorsoljon ki egy értékesebb terméket. Ezekre zömében azok fognak reagálni, akik később is szívese hallanak majd Önről és a jövőbeni kampányok és posztok is célba érnek majd. Én nem tagadom, hogy így sokkal lassabban gyűlnek majd a like-ok, de sokkal értékesebbek lesz. Önnek nem azért kell új követőket szereznie, hogy jól mutasson a profilján a több tízezres követőszám, hanem azért, hogy hosszútávon és hatékonyan kommunikálhasson velük.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.