A marketingben az a nagyon jó, hogy minden összefügg mindennel. Az egyik eszközzel támogathatja a másikat és vica verza. Most azt fogom Önnek megmutatni, hogy a hírlevelek milyen sokrétűek ezen a téren és hogyan hozhat létre szimbiózist más marketing eszközeivel.
A blogok évről évre egyre változatosabb formában jelennek meg, az elmúlt körülbelül 15 évben mióta hazánkban is elkezdett terjedni ez a műfaj nagyon sok változata jelent meg. A kezdetek kezdetén még főként a személyes blogok voltak elterjedtek, amik a szerző mindennapjait, élményit és életét mutatták be. Aztán szépen sorban jött a többi is, így a marketinges szakemberek is elkezdték eszközként használni. Egyre több vállalkozás indított saját blogot, amiben megosztották a szakmai tudásukat, hasznos tippeket adtak vagy bemutatták a termékeiket. Mára ez a műfaj nem csak a bizalom és márka építés szempontjából lett hasznos, hanem a keresőoptimalizálásban is nagyon sokat tud Önnek segíteni. De hogyan hozhatja össze az e-mail marketingjével? Úgy, hogy az új blog bejegyzéseit kiküldheti hírlevélben, így a listáján szereplők biztosan nem maradnak le semmiről. Ezzel egy nagyon jó hírlevél téma forrást is találhat magának. És a blogja gyűjthet feliratkozókat is úgy, hogy a bejegyzései végén vagy a közelében felhívja a figyelmet, hogy ha feliratkoznak nem fognak lemaradni a legújabb bejegyzéseiről. Ezzel minőségi címekkel bővítheti az e-mail adatbázisa tartalmát, hiszen, akit érdekelnek a blog bejegyzései azokat jó eséllyel a termékei is.
Adatbázis, mint marketing eszköz?
A Facebook a világ legnagyobb közösségi oldala, így mára kötelezővé vált a rajta való jelenlét egy vállalkozás számára. Ennek az oka, hogy hazánkban is több millió felhasználót tudhat a magáénak minden érdeklődési körből, korosztályból és nemből. Ennek köszönhetően nagyon hatékonyan és nagyon sok embert szólíthat meg rajta keresztül. Persze csak akkor, ha jó tervezés áll a kampány mögött. De a közösségi marketing egy másik téma, amit most nem boncolgatnék tovább. Térjünk is a lényegre. Hogyan kötheti össze az e-mail marketingjével? A Facebookon létrehozott eseményeket megoszthatja a hírlevél adatbázisával is, így aki esetleg nem követi, mind a két csatornán értesülhet ezekről a lehetőségekről. Így ráadásul új követőket is szerezhet a közösségi oldalának.
A hírlevelezés jótékony hatása a keresőoptimalizálásra abban az esetben áll fent, ha nagyon ügyes valaki az e-mail marketingben. Bár ez nem egy kreatív ötlet, hiszen mindenképpen hatással lesz a seo helyezéseire valamilyen szinten, mivel a hatására több látogató érkezik majd az oldalára. Szóval annak ellenére, hogy ez nem egy plusz jó tanács mégis úgy gondolom, hogy rá kell világítanom, mert ez is azt igazolja, hogy az e-mail marketing egy nagyon szerteágazóan jó marketing megoldás. A lényeg, hogy ha jól végzi a munkát a hírlevelek terén, akkor az nem csak a listájáról hozhat plusz érdeklődőket, hanem a Google keresőjéből is.
A videós tartalmak egyre népszerűbbek az emberek körében, így az e-mail marketingtől függetlenül én azt tanácsolom a vállalkozásoknak, hogy ha csak tehetik készítsenek egy saját céges csatornát. Ennek a tendenciának a fejlődését mi sem mutatja jobban annál, hogy Mark Zuckerberg is egyre több újítást vezet be a nagy közösségi oldalon mozgóképes témában. Na, de hogyan lehet jó hatással a hírleveleire egy You Tube csatorna? Úgy, hogy ott is gyűjthet feliratkozókat. A videókon is van lehetősége elhelyezni linkeket, amik átvihetnek a feliratkozási űrlapra vagy a leírásban is felhívhatja rá a figyelmet. És nagyon jó hírlevél témaként is szolgál, hiszen az elkészült videókat ki is küldheti hírlevélben.
Ugye, hogy a hírlevelek nagyon sokrétűen képesek támogatni a marketing területén a törekvéseinket? Ezek a tények is jól cáfolják azokat az állításokat, hogy hírlevél marketing már a múlté. Igazából ez is csak kreativitás kérdése.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.