Adatbázis marketing

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Hogyan támogathatja adatbázis marketing segítségével más marketing eszközeit?

A marketingben az a nagyon jó, hogy minden összefügg mindennel. Az egyik eszközzel támogathatja a másikat és vica verza. Most azt fogom Önnek megmutatni, hogy a hírlevelek milyen sokrétűek ezen a téren és hogyan hozhat létre szimbiózist más marketing eszközeivel.

Adatbázis marketing: Blog írás

A blogok évről évre egyre változatosabb formában jelennek meg, az elmúlt körülbelül 15 évben mióta hazánkban is elkezdett terjedni ez a műfaj nagyon sok változata jelent meg. A kezdetek kezdetén még főként a személyes blogok voltak elterjedtek, amik a szerző mindennapjait, élményit és életét mutatták be. Aztán szépen sorban jött a többi is, így a marketinges szakemberek is elkezdték eszközként használni. Egyre több vállalkozás indított saját blogot, amiben megosztották a szakmai tudásukat, hasznos tippeket adtak vagy bemutatták a termékeiket. Mára ez a műfaj nem csak a bizalom és márka építés szempontjából lett hasznos, hanem a keresőoptimalizálásban is nagyon sokat tud Önnek segíteni. De hogyan hozhatja össze az e-mail marketingjével? Úgy, hogy az új blog bejegyzéseit kiküldheti hírlevélben, így a listáján szereplők biztosan nem maradnak le semmiről. Ezzel egy nagyon jó hírlevél téma forrást is találhat magának. És a blogja gyűjthet feliratkozókat is úgy, hogy a bejegyzései végén vagy a közelében felhívja a figyelmet, hogy ha feliratkoznak nem fognak lemaradni a legújabb bejegyzéseiről. Ezzel minőségi címekkel bővítheti az e-mail adatbázisa tartalmát, hiszen, akit érdekelnek a blog bejegyzései azokat jó eséllyel a termékei is.

adatbázis

Adatbázis, mint marketing eszköz?

Adatbázis marketing: Facebook

A Facebook a világ legnagyobb közösségi oldala, így mára kötelezővé vált a rajta való jelenlét egy vállalkozás számára. Ennek az oka, hogy hazánkban is több millió felhasználót tudhat a magáénak minden érdeklődési körből, korosztályból és nemből. Ennek köszönhetően nagyon hatékonyan és nagyon sok embert szólíthat meg rajta keresztül. Persze csak akkor, ha jó tervezés áll a kampány mögött. De a közösségi marketing egy másik téma, amit most nem boncolgatnék tovább. Térjünk is a lényegre. Hogyan kötheti össze az e-mail marketingjével? A Facebookon létrehozott eseményeket megoszthatja a hírlevél adatbázisával is, így aki esetleg nem követi, mind a két csatornán értesülhet ezekről a lehetőségekről. Így ráadásul új követőket is szerezhet a közösségi oldalának.

Adatbázis marketing: Keresőoptimalizálás

A hírlevelezés jótékony hatása a keresőoptimalizálásra abban az esetben áll fent, ha nagyon ügyes valaki az e-mail marketingben. Bár ez nem egy kreatív ötlet, hiszen mindenképpen hatással lesz a seo helyezéseire valamilyen szinten, mivel a hatására több látogató érkezik majd az oldalára. Szóval annak ellenére, hogy ez nem egy plusz jó tanács mégis úgy gondolom, hogy rá kell világítanom, mert ez is azt igazolja, hogy az e-mail marketing egy nagyon szerteágazóan jó marketing megoldás. A lényeg, hogy ha jól végzi a munkát a hírlevelek terén, akkor az nem csak a listájáról hozhat plusz érdeklődőket, hanem a Google keresőjéből is.

Adatbázis marketing: You Tube

A videós tartalmak egyre népszerűbbek az emberek körében, így az e-mail marketingtől függetlenül én azt tanácsolom a vállalkozásoknak, hogy ha csak tehetik készítsenek egy saját céges csatornát. Ennek a tendenciának a fejlődését mi sem mutatja jobban annál, hogy Mark Zuckerberg is egyre több újítást vezet be a nagy közösségi oldalon mozgóképes témában. Na, de hogyan lehet jó hatással a hírleveleire egy You Tube csatorna? Úgy, hogy ott is gyűjthet feliratkozókat. A videókon is van lehetősége elhelyezni linkeket, amik átvihetnek a feliratkozási űrlapra vagy a leírásban is felhívhatja rá a figyelmet. És nagyon jó hírlevél témaként is szolgál, hiszen az elkészült videókat ki is küldheti hírlevélben.

Ugye?

Ugye, hogy a hírlevelek nagyon sokrétűen képesek támogatni a marketing területén a törekvéseinket? Ezek a tények is jól cáfolják azokat az állításokat, hogy hírlevél marketing már a múlté. Igazából ez is csak kreativitás kérdése.

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?