Újabb AdWords kampány kezelés megbízást kaptunk a PPC kampány vonalról. A vállalkozás egy érdekes területtel, a bevándorlással, letelepedéssel foglalkozik. Az Expat Center megbízásából egy már elindított kampány kezelését vesszük át.
Őszintén írom, hogy jobban szeretem én magam felépíteni az AdWords kampány szerkezetét, mert akkor pontosan tudom, hogy milyen háttérrel indítom el a Google hirdetést.
Az AdWords kampány, a Google hirdetési fiók nem felejt. Ha egy kezdő AdWords hirdető építi fel a Google hirdetési fiókját, az AdWords hirdetés tematikáját, akkor az csekélyebb hatékonysággal fog dolgozni, mint egy AdWords szakértő által kézben tartott kampány. Ez teljesen evidens, ezért senki sem felelős, pusztán a sok év, rengeteg gyakorlás miatt van így, mint bármelyik másik területen. Viszont a Google AdWords fiók nem felejt, ha az elején nem túl eredményes az üzemeltetése, akkor az a későbbiekre is ki fog hatni!
Értékeljük, amikor egy vezető, tulajdonos elismeri, hogy érdemes delegálni, mert egy AdWords szakértő jelentős megtakarítások mellett a hatékonyságot is növelni tudja. Ezek után már nem kérdéses, hogy miért érdemes AdWords szakértő csapatra bízni a Google kampány kezelés metódusait.
Az AdWords kampány kiszervezés plusz felszabaduló időt jelent a marketing vagy a cégvezetés életében. Szervezze ki Ön is az AdWords kampánya kezelést, mert több ideje marad a legfontosabb feladatainak a hatékonyabb ellátására.
Az AdWords kampány konkrét ügyfeleket tud generálni, ezért a cégvezetők nagy része már megtanulta, hogy fontos eleme az ügyfélszerzésnek. Azonban a hatékony ügyfélszerzés nem csak az AdWords kampányból áll. Miért írom ezt? Azért emelem ezt ki kedves Olvasóm, mert nagyon sok tulajdonos görcsösen ragaszkodik a spóroláshoz. Ezek a helyzetek a legveszélyesebbek, mert a házon belül megoldjuk, már egy meglévő alkalmazottra „rásózzuk a feladatot” jelenségekhez vezet. Vajon ugyanez a cégvezető a befektetéseit is ilyen nagy elánnal testálná rá egy asszisztensre?
Sokszor a cégvezetők elküldenek egy alkalmazottat – akinek általában semmi kedve ezzel foglalkozni – AdWords tanfolyam képzésre. Az ilyen olcsóbb tréningek nem rosszak, de ettől még nem lesz hatékonyabb az ügyfélszerzése, mert az nagyon sok pillérből áll.
Sok vállalkozó egy életen át tanulja, tökéletesíti az értékesítési módszereket. Magam is közéjük tartozom! A pályafutásom a piacon indult 3 évesen, azóta eltelt közel 30 év. A lendületes ügyfélszerzéshez nagyon sok területhez kell érteni. Fel sem szeretném itt sorolni, hogy mennyi mindent érint ez a gyakorlatban, de egyvalami biztos a folyamatban! Mégpedig az, hogy egy AdWords tanfolyamon legfeljebb képbe kerül, hogy mit és hogyan lehet.
Az AdWords tanfolyam leginkább arra alkalmas, hogy a már kiszervezett AdWords kampányát az AdWords ügynökség, AdWords szakértő, AdWords expert csapattal le tudja kommunikálni.
9 év AdWords kampány menedzsment távlatából leírhatom, hogy sok területre, cégvezetőre, tulajdonosra láttam rá. A haladóbb cégvezetők tudják, hogy delegálni kell, mert időt szabadítanak fel maguknak. Akik még nem állnak ezen a vezetési tudásszinten, azok pedig próbálnak mindent görcsösen bent tartani. Az előbbinek van jövője, az utóbbinak nincs!
Csak hátráltatja magát, ha Ön foglalkozik mindennel, mert elviszi az idejét, a figyelmét a legfontosabb területeiről. Ha valami olyasmivel foglalkozik, amihez nem ért, akkor sokkal több idődbe kerül azt elvégezni. Ráadásul a munkája hatékonysága hihetetlenül alacsony lesz. Elvész a fókusz és szétesik minden Ön körül. Talán még Ön is előbb vagy utóbb. A legjobb és leghatékonyabb út a kiszervezés, delegálás, mert szisztematikusan tud dolgozni. Fókuszálni tud a feladatidra, terveire, céljai megvalósítására.
Régi motorosként az Ön AdWords kampányának hatékonyságát is növelni tudom. Engedje meg, hogy megszabadítsam a hétköznapi örültek házától, mert tudom, hogy abban az állapotban nem tud lendületesen haladni a céljai megvalósítása felé. Szeretne időt felszabadítani? Szeretne több profitot és szabadidőt? Miközben a kampánya hatékonysága egyre csak nő! Tudunk ezekben a célkitűzéseiben előre lépni. Keressen minket bizalommal!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.