Mi az Adwords üzenetbővítmény? Mi az amit a potenciális ügyfelek nagyon értékelnek? Az ha megkönnyítjük a dolgukat. Minél kevesebb lépés, minél kevesebb fölösleges kattintás annál kevesebb elkóborló érdeklődő!
A megjelenő hirdetéseiben ezentúl lehetősége van elhelyezni egy kis ikont, mely segítségével az érdeklődök azonnal kapcsolatba tudnak lépni önnel. Erre a kis üzenet ikonra kattintva, az alkalmazás egy előre megírt automatikus üzenetet küld az érdeklődőnek. Válasz üzenetben könnyedén kapcsolatot tud teremteni Önnel.
A mai rohanó világban egyre kevesebb idő van mindenre, mert erőteljesen fragmentálódik az időnk. Így az emberek figyelmét is egyre nehezebb lekötni. Éppen ezért nagyon fontos, hogy minél gyorsabban juthassanak információhoz tőlünk, különben valaki más adja meg nekik azt. Pillanatnyilag számos üzenetküldő szolgáltatás érhető el, gondoljon csak az okos telefonjára telepítettekre. Éppen ezért az emberek komfortosnak és egyszerűnek érzik ezt a megoldást a Google AdWords újítást. Elemzések szerint a felhasználók 65%-a szívesen használná ezt a módszert a kapcsolatfelvételre, így ebből is látszik, hogy ebben az új lehetőségben nem elhanyagolható potenciál van.
Ez is pont úgy működik, mint az AdWords egyéb szolgáltatásai. Akkor kell csak fizetni, ha valaki rákattintott az ikonra, ez a lehetőség ingyenesen hozzáadható a hirdetéseihez. Mind emellett csak azoknak a telefonján jelenik meg ez az üzenet, akiknek a készüléke képes szöveges üzenetet küldeni és fogadni.
Ahhoz, hogy Ön is kiaknázhassa az új lehetőségben rejlő előnyöket Önnek is rendelkeznie kell olyan készülékkel és telefonszámmal, amin keresztül lehet szöveges üzenetet küldeni. Ez persze lehet egy kifejezetten erre a célra felhasznált mobil kártya, amely össze van kötve egy szerverrel. A szerver akár ki is listázhatja az üzeneteket Önnek.
Természetesen itt is mérlegelni kell, hogy melyik termék vagy szolgáltatása árrése bírja el ezt a plusz opciót. Nem javasolt kisebb áru termékeknél alkalmazni, inkább egyfajta lead generálás megközelítést kell követni. Azaz olyan termékeknél bevetni, amelyek eleve valamivel magasabb árúak, ezért nem is vásárolják meg őket azonnal. Tehát át kell gondolni, hogy minden szolgáltatásunkhoz, termékünkhöz hasznos lehet-e? Mi az a rövid üzenet, amivel a következő lépés felé terelhetjük a potenciális ügyfelet? A mi célcsoportunk vajon hasznosnak találja majd? Ez utóbbi furcsán hangzik, de vannak olyan okostelefon felhasználók, akiket megizzaszt egy üzenet elküldése, így mindenképp adjunk más lehetőséget is a kapcsolatfelvételre.
Sajnos azt kell, hogy mondjuk itt sem minden olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Az AdWords üzenetbővítmény funkciót beállítani egyszerű, azonban hatékonnyá is tenni már más tészta. Fontos, hogy a célcsoport úgy legyen meghatározva, hogy tényleg azt a közönséget érje el akik hasznosnak is találják majd. Az automatikus rövid üzenetünk velős és vonzó legyen semmiképp se riasztó. Mitől lehet riasztó egy ilyen üzenet? Attól, ha a válasz helyett még több kérdést vet fel. Tudni kell az ügyfél fejével gondolkodni, és megválaszolni a legfontosabb kérdését!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.