Az idei évtől még fontosabb szerepet kap a storytelling marketing, mint korábban bármikor. Bár az olvasmányos szövegalkotást egy alapvető marketing szabálynak nevezhetjük, mostantól még nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk erre a területre. A lényeg, hogy ne legyen értékesítés hangulata a hosszabb marketing anyagainknak sem. Ez nem csak a szöveges tartalmakra, hanem a videókra és hanganyagokra egyaránt vonatkozik.
A storytelling lényegébe egy történet elmesélés, amivel bemutathatunk egy problémát, lehetőséget, sikertörténetet, bukást, a cégünket vagy egy adott terméket. Ez inkább hasonlítson egy regényre (természetesen nem terjedelmét tekintve), mint egy sima cikkre vagy blog bejegyzésre. Ezzel sokkal ember közelibbé tehetjük a cégünket, így a potenciális ügyfelek már nem egy nyereség orientált vállalkozásként néznek majd ránk, hanem mint egy emberre, akivel képesek azonosulni. És kik mások állnának egy vállalkozás mögött, mint elhivatott, csapatszellemet, értéket teremtő emberek.
Az emberek ösztönszerűen szeretnek valahova tartozni, ezért képesek is tenni. Azonban egy vállalkozással, sokkal nehezebben azonosulnak, mint egy baráti közösséggel. Vagy egy olyan társasággal, ahol érzik, hogy hozzájuk hasonló emberek tartózkodnak, dolgoznak. Éppen ezért vonjuk be őket a minden napjainkba, osszuk meg velük a sikereinket, bukásainkat, bánatunkat is. Természetesen ez utóbbit csak nagyon mértékletesen és a jó ízlés határait betartva tálaljuk. Meséljünk magunkról és mutassuk be, hogy számunkra mennyire fontosak az ügyfelek és az egyéni igényeik.
Ha értékesíteni szeretnénk alapvetően két dologra kell hatnunk. Az egyik a potenciális ügyfelek érzelmei a másik pedig az értelmük, racionalitásuk, melyeket ész érvekkel, számokkal, kimutatásokkal győzhetünk meg. Azonban első sorban az érzelmekre kell hatnunk, a storytelling segítségével olyan emocionális tartalmakat hozhatunk létre, melyek ezt a funkciót nagyon jól ellátják. Az elsődleges döntéseket az érzelmeink vezérlik, így ha új ügyfeleket szeretnénk bevonzani vagy egy új terméket bevezetni, akkor ez egy kiváló megoldás rá.
Storytellingre nem csak egy cikkel vagy blog bejegyzéssel lehetünk képesek. Akár egy plakát sorozat, nyomtatott sajtós megjelenés, hanganyag vagy egy videó is elmesélhet egy történetet. Használjuk a fantáziánkat és aknázzuk ki a számtalan eszközben rejlő lehetőségeket.
Egyre nyilvánvalóbban látszik, hogy az idei évben a videó, mint marketing eszköz lesz az egyik legnépszerűbb megoldás. Számtalan videó megosztó portálon népszerűsíthetjük a vállalkozásunkat, de ezek közül a legnépszerűbb, a You Tube működik a legjobban. Ebben a formában is nagyszerűen elmesélhetünk egy történetet és akár egy hosszabb tartalmat is megoszthatunk. Egyre nagyobb igény van egyedi, érzelmeket megszólító, emberi, ember közeli tartalmakra.
Ez az irányvonal sok cégvezetőnek feladja a leckét. Nagyon sokáig el lehetett lavírozni egy egy közepesen olvasmányos, de jó témájú írással. Mostanra ez azonban határozottan megváltozott! Mindenkinek fel kell kötnie a nadrágját, mert nagyon sok vállalkozás meg tanulja követni az új irányvonalat és főként nekik terem majd babér. Ezzel szemben a kevésbé alkalmazkodni tudó vállalkozások bevétel kiesésre számíthatnak. Ha úgy érzi Önre is ráférne egy kis segítség, hogy lépést tudjon, tartani a többiekkel bátran vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk megoldani ezt a problémáját is.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.