Bizony, az e-mail adatbázis vásárlás nem feltétlen fog boldog pillanatokat szerezni. Hogy miért? Kiderül a cikkből! Az adatbázis építés egy nehéz kenyér, ezt már mindenki tudja, aki próbálta. Ráadásul egy olyan marketing eszköz, amely fokozatosan hozza meg a befektetett összegeket. Éppen ezért sokan a könnyebb utat választják… Valóban az a könnyebb vagy az a rázósabb?
Vajon Önnek az e-mail adatbázis építés vagy adatbázis vásárlás a jobb út? Sokan keresnek minket e-mail adatbázis építés okán és ezt a cikket nekik szánjuk. Ugyanis nincs értelme kétes helyekről származó e-mail adatbázist vásárolni, mert azzal könnyen megütheti a bokáját.
Ismeri a közmondást? Olcsó húsnak híg a leve. Ugye tudja mit jelent? Az olcsónak a minősége erősen kifogásolható, hogy finom és nőies maradjak. Ugyanez a szituáció minden területen fellelhető, mert lehet kapni weboldalt 5.000 forintért, lehet kapni téli szalámit 700 forintért. Miben mások ezek a termékek a kategóriájukban legnevesebb márkákhoz képest? Olcsóbbak és rosszabbak, igaz?
Ugyanez a helyzet az e-mail adatbázis vásárlás során is. Olyan weboldalon, ahol adatbázist árulnak, de nincs feltüntetve a telefonszám, vonalas telefon, cím, arc a termék mellé ott bizonyosan rossz minőséget fog kapni. Rosszabb esetben meg is fogják büntetni az adatbázis használata után, mert az illegálisan tartalmazott privát címeket.
Az e-mail adatbázis vásárlás során fellépő legnagyobb probléma, hogy Ön nem tudja egyesével ellenőrizni ezeket a címeket, mert az fizikai és pszichikai képtelenség volna. Egy ilyen címlista megvásárlásával kockáztatja a büntetést, vállalkozásának negatív megítélését, ügyfelei elvesztését! Kinek hiányzik az ilyesmi, igaz?
Javasoljuk, hogy induljon ki saját tapasztalataiból, reakcióiból. Ön vásárolt már olyan terméket, amely SPAM-ben érkezett? Nőtt a szemében az a vállalkozás, amely e-mail adatbázist vásárolt és kéretlenül küldte el az ajánlatát? Biztosak vagyunk benne, hogy válasza mindkét esettben egy határozott nem volt.
E-mail adatbázis vásárlás során olyan címeket kap, amely személyek, vállalkozások nem engedélyezték azok felhasználását. Mi magunk sem értékeljük, ha valaki csak elküldi az ajánlatát, mert naponta kapunk belőle több tucatot.
Egy szó, mint száz, a kétes forrásból származó e-mail adatbázis vásárlás, mint az olcsó hús. Híg a leve, egyáltalán nem hatékony és csak felhergeli azokat, akik kapják kéretlen leveleit, mert pontatlanok a címek, nem tudni kik kapják meg leveleit. Ráadásul manapság már milliós büntetéseket lehet kapni az ilyen cselekményekért. Arról nem is beszélve, ha ennek híre megy, akkor üzleti körökben is veszít a népszerűségéből…
Minden épített e-mail adatbázis hatékonyabb egy vásároltnál, ez nem is lehet kérdés, ezért építsen Ön is e-mail cím adatbázist. Legyen türelmes, mert ez egy lassú folyamat. Az sem mindegy, hogy Google AdWords, Facebook vagy más forrásból származnak a látogatók, akiket szeretne feliratkoztatni a hírlevelére. Ugyanis a Google még mindig a legjobb források egyik, mert komolyabb szándék húzódik az ott keresgélők fejében.
Tényleg jó a terméke, szolgáltatása? Akkor van egy kiskapu, ha nincs más választása. De kérem, legyen etikus! Ha nagyon célzottan körül tudja írni a termékét, akkor biztos forrásból vásárolhat cégadatbázist. Ne feledje, hogy ebben az esetben – bár a törvény megengedő – a cégvezetők, tulajdonosok nem kérték a hírleveleit. A hírlevelei megírását bízza felkészült szakemberre, reklámszövegíróra, hogy elnyerje a cégvezetők kegyeit, mert ők sokkal kritikusabbak a termékeivel szemben! Ha esernyőt, tévét árul, ami mindenkinek jó, akkor kérem, hogy ne küldje ki a 600.000 hazai vállalkozónak a hírlevelét. Inkább találjon egy olyan terméket, amelyik hiánypótló vagy nagyon egyedi és azt hirdesse meg egy kisebb szegmensnek.
A leendő partnerével támasztott igények:
Az e-mail adatbázis marketing még sokáig az egyik legfontosabb marketing eszköz lesz. Építsen vagy célzottan vásároljon kisebb adatbázist, mellyel tovább erősíti értékesítését.
Építettünk már 150.000 főből állót és pár ezer főt magába foglaló e-mail adatbázist is. Ezen e-mail adatbázisok lényege, hogy a regisztrálók önként adják meg adataikat és nyitottak az ajánlatára, ezért használjon inkább önkéntesen épített adatbázist. Ha nagyon precízen körül lehet írni a termékét, akkor ki lehet küldeni kapcsolati címekre, de csak néhány ezer fős bázist célozzon meg, ne mindenkit, mert: „Aki sokat markol az keveset fog.”
Kérem, hogy félmilliónál is több cégvezetőt ne stresszeljen esernyővel, sátorral, laptoppal, mert az mindenkinek kell alapon… Ha könyvelőknek van egy jó szoftvere, logisztikai cégeknek egy nyomkövetője, akkor azokkal érdemes b2b kapcsolati címekre kiküldeni az ajánlatát.
Kérem, hogy keressen minket bátran, mert nagyon sok tapasztalt gyűlt nálunk össze az elmúlt 15 év során. Ezres nagyságrendű edm és hírlevél kampányt futtattunk, valamint 472 feletti e-mail adatbázist építettünk meg. Ezért biztosra veszem, hogy Önnek is fogunk tudni segíteni.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.
Norbert, ezt várom el egy online marketing szakértőtől. Egyenes, érthető, egyértelmű beszéd és tájékoztatás. Ez bizony jeles! Köszönöm! : -) Kapcsolati címes bérlésre is van opció?
Kedves Gábor,
Köszönöm a hozzászólását az e-mail adatbázis cikkhez és a felvetését a kapcsolati címek vonatkozásában.
Visszautalva a cikkre a B2B kapcsolati címek használhatók, de nem szabad átesni a ló másik oldalára. Ahogy sokan a komplett vállalkozói körnek kiküldik a hírlevelüket. Ezt csak azért írom le újfent, mert léteznek ilyen szolgáltatók.
Az utóbbi években mi átálltunk arra, hogy az ügyfelünket megkérjük rá, hogy vásárolja meg a bázist – ha mi nem rendelkeznénk azzal a körrel, szegmenssel – és mi kiküldjük rá a precízen beállított, tesztelt és felépített hírlevelet.
Arra is van mód, hogy bérleje effektív a B2B kapcsolati címes vagy B2C bázist, ilyen módon is tudunk segíteni Önnek.
Várom a szíves válaszát, a héten fogok jelentkezni a megadott e-mail címén egy javaslattal.
Üdvözlettel:
Bököny Norbert
Pallas Communication