Az épített címlista vagy a 9 milliós magyarországi adatbázis? melyiket válassza a vállalkozó fia? Egy újabb gyöngyszemre bukkantunk melyben akciósan mindössze 125 000 forintért teljes Magyarország adatbázist kaphatunk! Hát nem nagyszerű? Nézzük meg, mit takar pontosan ez a kihagyhatatlannak tűnő ajánlat!
Vajon megéri az épített címlista helyett okoskodni? És kamu forrásokból, milliós nagyságrendben címeket vásárolni?
– 9 millió email cím
– 500,000 céges email cím
– 1,2 millió mobilszám
– 30,000 céges telefonszám minden adattal
– 20,000 hotel, szálloda email cím
– 50,000 üdülési jog vásárló
Nagyszerűen hangzik, igaz? Persze ez csak egy költői kérdés, mert aki már egy kicsit is konyít az email marketinghez az tudja, hogy ezzel a listával 125 000 forintot kidobna az ablakon. Persze ettől még lehet, hogy Önben felmerül a kérdés, hogy ha ennyi adathoz juthatunk ilyen áron az mégis, hogy lehet rossz? Ez egy teljesen jogos felvetés, hiszen ennyi emberből csak lesz néhány, akit érdekel a terméke. Igen lenne! Ha nem spam levélben ismerné meg az Ön termékét. Inkább válassza az önkéntesen regisztráltaknak való törvényes kiküldés lehetőségét elektronikus direkt marketing szolgáltatásunkban. Itt több, mint 500.000 főnek tudja eljuttatni üzenetét legálisan, a büntetés kockázata nélkül.
Sokan még mindig a nagy számok törvényében hisznek, így lehet létjogosultsága egy ilyen ajánlatnak. De nem szabad, hogy ezek a hatalmas számok elvakítsák a józan ítélőképességét. Önnek ilyenkor is észnél kell lennie és tudnia, hogy milyen veszélyek rejtőznek egy ilyen címlistában. Már csak az az alapvető tény is ellene szól, hogy a jól működő dolgok soha nem ennyire olcsók, hiszen azok mögött valakinek a kemény munkája áll.
Azok az emberek, akik ilyen címlistákat vásárolnak mindig reménykednek benne, hogy Nekik majd szerencséjük lesz! Nem csak a büntetést ússzák majd meg, de ennyi adatból sok új ügyfelet is szerezhetnek. Amikor ennek ellenére megkapják az első több százezres büntetésről szóló csekket akkor nagyon meglepődnek. Vajon mind a 9 millió ember belegyezett, hogy értesítéseket küldjenek az email címeikre? Akár több száz cég is hírlevelekkel ostromolhatja őket? Ugye ez elképzelhetetlenül hangzik?! Vajon 9 millió email cím tulajdonosából nem lesz egy sem, aki megunja a banánt és feljelentést tesz? Egyértelműen lesz! És a többi csatornáról még nem is beszéltünk! Ugye Ön is látja, hogy mekkora a rizikó faktor?
Lehet, hogy Ön mégis azon szerencsések közé tartozik, akik megússzák a büntetést. Sőt! Lehet még néhány új ügyfele is lesz. De tudja, hogy mennyivel többen fogják leírni a vállalkozását? Hányan jegyzik majd meg a cége nevét és teszik fejben feketelistára? Netán meglátogatják a Facebook oldalát… Vagy a lakását…
Ön szerint még hány vállalkozásnak adják majd el ugyan ezt a címlistát? 100-nak? 500-nak? 1000-nek? Vagy amennyinek csak tudják? Ha nem is kap a kéretlen levelekért büntetést az teljesen biztos, hogy azok az emberek, akik ezen a listán szerepelnek már halálosan unják a spam áradatot. Valószínűleg naponta több kéretlen levelet kapnak és Ön dolgozhat bármennyit a hírlevelén. Lehet az bármennyire nagyszerű mégis elenyésző az esélye, hogy bárki elolvassa. Akkor vajon megéri a befektetett pénz és energia?
Mert itt olyan önkéntesen feliratkozó ügyfelek adatait gyűjtjük össze, akik bármikor szívesen kapják meg a hírleveleit. Így sokkal magasabb lesz a megnyitási arány is. Tudjuk garantálni, hogy 9 millió magán email címet gyűjtünk Önnek 125 000 forintért? Természetesen nem! De azt igen, hogy az épített címlistára kiküldött hírlevelei után nem fog büntetést kapni! Azt is, hogy ezzel a módszerrel csak építi a cége jövőjét, mert számos új ügyfelet hoz majd Önnek is! Lehet, hogy több idő, munka és pénz kell hozzá, de biztosan megtérül! Ez azért sokkal jobban hangzik, igaz? A 9 millió email cím megszerzésének a ténye hangzatos, de már 20 milliós bírsággal is sújthatják a birtoklás tényét. Nem érdemes ezekkel a címlistákkal vacakolni, játszadozni. Tiszta, fair játékot játsszon! Építsen email adatbázist vagy kérjen fel szakértőt a címlista építésre. Illetve ahogy már korábban írtam gondolkozhat EDM, azaz elektronikus hírlevél kiküldésében is.
Érdeklődjön a kapcsolat menüpont alatt a részletekről, mert 500.000 főt vagyunk képesek elérni hírlevélben, amelynek még mindig jelentős az ereje, ha jó az ajánlata.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.