Érje el az embereket, már Messengeren keresztül is!

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Tudta, hogy már a Messenger felületén is jeleníthet meg hirdetéseket? Ez nem annyira új eszköz már, azonban elég sok cégvezető nem ismeri még. Ön is köztük vagy? Akkor feltétlenül olvasson tovább!

A Messenger hirdetések a beszélgetései listájában megjelenő hirdetések, melyek segítségével világszerte 1,3 milliárd embert érhet el. De hazai viszonylatban nézve is elég szép számokkal találkozhat, hiszen napi szinten közel 4,5 millió felhasználója van a Messengernek. Ön is biztosan találkozott már vele az alkalmazás használata során csak lehet nem gondolt rá marketing lehetőségként. Itt az ideje, hogy ez megváltozzon.

Facebook messenger hirdetés

Hogyan hozhat létre Messenger hirdetést?

  1. lépés: lépjen be a hirdetés kezelői felületre.
  2. lépés: az új hirdetés létrehozásánál válassza ki a célját.
  3. lépés: nyomjon a folytatás gombra.
  4. lépés: adja meg a célhely területét. Itt megadhat egy url-t amivel a Messenger böngészőjében fog megjelenni a weboldala. Megadhatja az alkalmazását, ami megnyílik  majd, ha valaki a hirdetésedre kattint. Vagy választhatja a „Messenger” beállítást, aminek a használatával egy Messenger beszélgetés nyílik majd meg, ha valaki rákattint a hirdetésére.
  5. lépés: válassza ki az elhelyezést. Itt van automatikus és módosítható variáns. Azt tudnia kell, hogy ha nem az automatikus megoldás mellett dönt, akkor több megjelenési területet is meg kell adnia.
  6. lépés: válassza ki a célközönséget, az ütemezést és a költségeket, majd kattintson a tovább gombra.
  7. lépés: válassza ki, hogy képként vagy galériaként jelenjen meg. Egyképes hirdetés esetén 1200 × 628 képpontú képeket tölthet fel, galéria esetén pedig 600×600-as mérettel rendelkezőket.
  8. lépés: ha mindennel megvan, akkor kattintson a „kész”, majd a „megrendelés elküldése” gombra.

Elfogad egy jó tanácsot?

Na jó legyen kettő! 🙂

Az első így szól: Ne feledkezzen meg róla, hogy a Facebook-hoz tartozó Messenger sokak számára összeolvadt a közösségi oldallal. Bár a Messenger használatához nem feltétel a Facebookon való jelenlét azonban ritka az az ember, aki nincs fent a közösségi oldalon is. Sem a Facebook sem a Messenger nem egy apróhirdetési oldal! Ne is bánjon úgy velük! Ha szeretné, hogy valóban sokan érdeklődjenek iránta, akkor egy hirdetéssel kisebb célközönséget szólítson meg és számukra sokkal személyesebb üzenetet közvetítsen. Lényegesen hatékonyabb lesz, ha nem akarja egyszerre bevonzani a tiniket és a nyugdíjasokat is.

A második jó tanácsom pedig a következő: ha már egyszer ír Önnek valaki a Messengeren könyörgök ne 3 nappal később válaszoljon. És mindenképp adjon kielégítő választ. Ne azt írja, hogy keressen meg telefonon a kérdésével, mert nem fog! Ez teljesen biztos. És még a cég nevét is megjegyzi és a jövőben sem fog Önnel szóba állni, ha még arra se veszi a fáradságot, hogy komolyan foglalkozzon a problémájával, kérdésével. Annyi kommunikációs csatornát tartson fenn, amivel valóban tud foglalkozni. Csak azért ne hirdessen Messengeren és adja meg az üzenetküldési lehetőséget, hogy utána csak napokkal később kapjon szegény érdeklődő egy sablonos választ.

Szeretne Messengerben hirdetni, de nem biztos benne, hogy melyik megoldást válassza? Jól jönne egy kis segítség a hirdetés szövegek megfogalmazásánál? Akkor a legjobb helyen van, mert csak egy kattintás és máris felveheti velem a kapcsolatot.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?