Vallja csak be, hogy nincs. És nyugodjon meg, mert nincsen vele egyedül. Azonban higgye el sokkal jobban jár, ha készít egyet. Csak néhány óra munka, de esetleg a cége jó hírét is megóvhatja vele. Sajnos hosszú évek kemény munkája felépíteni egy cég jó hírnevét, amit akár egy negatív cikk vagy egy nagyobb baki percek alatt képes lehet hazavágni. A rossz hír mindig is sokkal gyorsabban terjedt, de a social media megjelenésével ez hatványozottabban igaz, hiszen így akár néhány óra alatt százezrekhez, de akár milliókhoz is eljuthat egy olyan hír, ami nagyon rosszul jöhet Önnek. De vannak ennél sokkal kisebb problémák is, amik borsot törhetnek az orra alá és ügyfeleket veszíthet. Például egy hiba a webáruházban, aminek köszönhetően több száz ember nem kaphatja meg a megrendelését óriási botrányt válhat ki, ha nem reagál rá megfelelően.
Az első lépés az legyen, hogy meghatározza Ön számára mi a válság helyzet. Ez lehet egy weboldal hiba, egy nagyon rossz komment vagy negatív cikk, egy nem működő gomb vagy bármi ami tömegek számára problémákat okozhat.
Majd ossza fel a feladatokat a munkatársak között. Jelölje meg, hogy kik vesznek benne részt és milyen területeken kell a lehető leggyorsabban reagálniuk. Ez azért nagyon lényeges, mert így nem alakul ki pánik hangulat egy nagyobb gond esetén és biztos lehet benne, hogy a szakmailag legfelkészültebb személyek dolgoznak majd egy adott problémán. A felelősök mellett azt is jelölje meg, hogy bizonyos szituációk hol lesznek lekommunikálva.
Majd készítsen sablonokat. Vannak olyan nagyobb valószínűséggel előforduló hibák, amikhez előre megcsinálhatja a kommunikációs anyagot. Például, ha valamilyen oknál fogva nem lehet Önnel online felvenni a kapcsolatot, akkor ebben az esetben kirakhatt a közösségi oldalakra és a weboldalra is egy feltűnő, figyelemfelhívó képet, amin megadja a további elérhetőségeket. Higgye el, hogy ez például egy online rendelési lehetőséggel rendelkező étterem esetében nagyon sokat számít.
Soha ne vágjon vissza és cselekedjen dühből! Ha olyan válsághelyzet állt be, amiben Önöket minősítik és ettől teljesen érthetően felment Önben a pumpa kérjük ne vágjon vissza. Higgye el nem Ön jön ki jól belőle, ha a pocskondiázó cikkre ugyan ilyen stílusban válaszol vagy minden egyes negatív kommentelőt személyesen küld el a bánatba.
Ne becsülje le a probléma mértékét! Lehet, hogy egy kisebb meghibásodásra Ön csak megrántja a vállát és várja, hogy a probléma megoldódjon, de addig lehet, hogy új ügyfelek tucatjai fordulnak vissza negatív élményekkel. Higgye el, hogy rengeteget számít, hogy hogyan kommunikál le akár egy kisebb problémát is. Lehet, hogy az étterem online felülete néhány óra alatt rendbe jön, de az addig próbálkozók csalódottak lesznek. És ezt higgye el, hogy megjegyzik! Inkább figyelmeztesse előre, és kímélje meg Őket a fölösleges kényelmetlenségektől. Biztos lehet benne, hogy meghálálják.
Ne hazudjon! Ha már felmerült egy probléma, akkor azt ne tetézze tovább hazugságokkal! Ha a meglévő probléma mellé még egy hazugságra is fény derül egy életre elveszítheti nagyon sok ügyfél bizalmát.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.