Annyival szívesebben írnánk most valamilyen újításról. De sajnos a Facebook már megint nem fér a bőrébe és egy újabb arcpirító húzást tudhat a magáénak. Az eddigi botrányok nem voltak elegendőek neki, most még tovább mélyíti maga alatt a gödröt. Tavaly átszakadt valamilyen gát, amin mostanra állandóan átszivárog egyfajta szörnyű trutyi, ami megmérgezi ezt a kék csodavilágot, ami annyi ember online életének a színtere. A cég ellen jelenleg is több, mint 10 eljárás folyik, ami azt sejteti, hogy a jövőben még számíthatunk meglepetésekre.
Nem olyan régen látott napvilágot a hír, hogy a Facebook több kisebb céget is megbízott, hogy a Messenger alkalmazáson lezajlott beszélgetéseket írják le. A munkát elvégzők azt állítják, hogy ezek kifejezetten pikáns tartalmú, gyakran szexuális töltetű beszélgetések voltak. A nagy kék órás szerint azért volt erre szükség, hogy leellenőrizhessék a cég mesterséges intelligenciája jól értelmei e a beszélgetéseket. Mivel az Európai adatvédelmi törvények ezt tiltják Önnek valószínűleg nem kell aggódnia, azonban az is kiderült, hogy nagyjából 50 (legalább is egyenlőre ennyire derült fény) európai állampolgár olyan beszélgetését is lehallgatták és lejegyezték, melyet az Egyesült Államokba intézett. Az USA-ban mások az adatvédelmi törvények, így a többi beszélgetésre nem tudni mi vonatkozik, azonban a GDPR megsértése miatt biztosan felelnie kell.
A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) sem hagyta szó nélkül a történteket, hiszen így a magyar állampolgárok beszélgetései is veszélyben lehetnek. A NAIH szerint a mesterséges intelligencia és az emberi beszéd felismerésére irányuló technológiák fejlesztése mindig együtt jár kényes adatok kezelésével, azonban ettől még a törvény az törvény. Bár a Facebook állítja, hogy leállította ezt a tevékenységét és eddig sem jegyeztek le egyetlen magyar szót sem a felügyeleti szervünknek ez nem elegendő, írásbeli garanciát is kér.
Odáig is elmentek, hogy megfenyegették a Facebook-ot. Ha nem biztosítja megfelelően a magyar állampolgárok adatainak a védelmét korlátozni fogják a hazai tevékenységüket a GDPR 66. cikkében rögzítettek alapján. Kíváncsian várjuk mit lép erre a Facebook.
Úgy látszik, hogy a nagy kék közösségi oldal egy kicsit lassan tanul, mert a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság nem olyan régen szabott ki egy rekord összegű büntetést Nekik. Emellett a belső cégstruktúráját is meg kell változtatni, hogy jobban átlátható legyen. A büntetés oka, hogy megszegték az FTC -es határozatát, miszerint a felhasználókkal azt éreztették, hogy Ők döntenek a személyes adataik felhasználhatóságával kapcsolatban. A felügyeleti szerv azt szerette volna elérni ezzel a rekord méretű büntetéssel, hogy a Facebook gyökeresen megváltoztassa a hozzáállását az adatvédelemhez. Úgy látszik egyenlőre nem jártak sikerrel.
Sajnos az elmúlt egy éveben rendszeresek a botrányok, hol kisebb, hol nagyobb adat visszaéléssel találkozhatunk. Bár ahogyan az előző cikkünkben is láthatta vannak olyan lépései is, amikkel szeretne egy kicsit szépíteni a hírnevén, de összességében sok vaj van már a füle mögött. Ezzel a viselkedéssel vajon a saját sírját ássa? Eljön egyszer az a pont az embereknél, hogy elegük lesz és feladják az online létet? Vagy annyira erős a függés, hogy mindent eltűrnek csak online lehessenek? Ezt a jövő majd úgy is eldönti, de addig is úgy fest, hogy a Facebook stabil lábakon áll, így Önnek is érdemes posztolni és hirdetni egyaránt.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.