A Facebook kampány indítás viszonylag egyszerű folyamat volt pár évvel ezelőtt, bár az AdWords kampány evolúciója is így kezdődött el. Akkoriban még pofon egyszerűen lehetett kampányolni a Google hirdetési rendszerében, mert egy transzparens felületen kellett csak beállítani pár paramétert.
Facebook kampány indítás
Ám mára a Facebook kampány menedzsment sem olyan egyszerű, mert igen magas a verseny, a Facebook visszavette a megosztásokat. Az sem titok, hogy a Facebook ezzel még inkább fog élni a jövőben, mert a Facebook céges oldalak természetes elérése hihetetlenül visszaesett, de a Facebook hirdetések bevétele egyre csak emelkedett. A megosztások erejének csökkentésével a Facebook az oldalak tulajdonosait konkrét hirdetések megrendelésére kényszerítette.
A hegeszto.hu hegesztő gépekkel foglalkozó webáruháznak kell hegesztéssel foglalkozó szakembereket toboroznunk. Ami őszintén szólva egy nem is olyan egyszerű feladat, mert a Facebook-ra alapvetően szórakozni járunk. A hegesztő szakemberek pedig nem tudni, hogy mennyi időt töltenek a közösségi oldalon. Főleg egy kemény, munkával töltött nap után. Ez a Facebook kampány mindenképpen kihívás lesz számomra, de állok elébe.
A Facebook kampány remek lehetőség minden vállalkozó számára, mert óriási tévhit, hogy ott nincs fent vásárlóerő. Ne feledjük, hogy ~5 millió magyar felhasználója van a Facebooknak! Akárhogy osztunk, szorzunk, ott fent kell legyen a hazai vásárlóerő nagy része, mert gyerekek nem regisztrálhatnak. Annyi a differencia, hogy itthon még nem vásárolni megyünk fel. Ez valóban egy lényeges különbség, mert fejlettebb nyugati államokban és a nagy tócsán túl már sokan, kifejezetten vásárlási szándékkal huppannak fel a Facebook-ra.
Sok vállalkozó azonnal el akar adni a Facebook kampány hatására, de ez még mindig azt mutatja, hogy ezekben a vállalakozásokban nincs meg az online marketing szaktudás. Persze, vannak termékek, amelyeket a Facebook-on azonnal el lehet adni, de drágább termékeket a Google AdWords kampány hatására sem adunk el azonnal. Hanem mit teszünk? Érdeklődőket gyűjtünk, azokkal kommunikálunk és közülük érkeznek a konkrét klienesek.
Közösségi kampány indítás
A Facebook kampány egy remek és nélkülözhetetlen kiegészítője az online marketingnek. Sokan csalódtak a Facebook-ban, a Facebook kampányban, mert nem úgy, mert nem arra használták amire való. De egy serpenyőben is csalódhatunk, ha árkot akarunk vele ásni vagy szeget beverni, mert az remek ízletes palacsinták sütésére való. Szeget azonban a kalapáccsal kell a falba beverni.
A Facebook kampányból ne akarjon azonnal vásárlókat, mert meg kell őket puhítani… A Facebook marketing egyszerűen egy display hirdetés, amely jól targetálható… Ott nem olyanok kutakodnak, mint a Googliban. Ha gyors eredményeket akar, akkor az AdWords kampány optimalizálás álljon az első helyen, mert onnan szinte azonnal jönnek ügyfelek. Azonban legyen ott másodiknak a Facebook is, mert a kettő erősítheti egymást!
Tervei között szerepel Facebook kampány indítás? A Facebook kampánya menedzselésében Önnek is szívesen felajánlom a segítségünket. Az Ön láncait is átvesszük te vállairól. Engedje meg, hogy levegyük ezeket a terheket. E-mailben vagy telefonon is elérhet minket.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.