Fejlődés a Google keresési hirdetések területén

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

A Google keresési hirdetések, Facebook hirdetések közül már nagyon nehéz kitűnni. A fogyasztók reklámszűrőjén egyre nehezebb áthatolni, így különösen fontossá vált a jó időzítés és pozícionálás. Ha akkor sikerül elcsípni egy potenciális ügyfelet, amikor az éppen a mi termékünket keresi, akkor szinte biztosak lehetünk a sikerben. Ezt a hatékonyságot nagyban elősegíti az AdWords RLSA és az Ügyfélegyezés.

Mi az RLSA?

Ez lényegében egy remarketing lista, mely segítségével a korábban webhelyünkre látogatók keresési igényeihez igazíthatjuk az új Google kampányunk paramétereit. Ezzel visszacsábíthatjuk azokat, akik már jártak nálunk, de mégse vásároltak, azonban még mindig keresik az adott terméket. A listák létrehozásánál meghatározhatjuk pontosan kik kerüljenek fel és meddig maradjanak rajta.

Tulajdonképpen mi is az RLSA? Ez lényegében egy remarketing lista keresési AdWords kampányra. Google keresési hirdetések továbbfejlesztett változata!

Tulajdonképpen mi is az a keresési remarketing lista?

RLSA ügyfélegyezés:

Ezzel a lehetőséggel a vállalkozásunkat már ismerő ügyfelekhez hasonló célközönséget célozhatunk meg. Például YouTube-on a legértékesebb ügyfelekhez hasonló embereket kereshetünk fel. Ez a lehetőség jelenleg csak YouTube-on, keresésben és Gmail szolgáltatásokon keresztül érhető el, mert ezek az oldalak a Google tulajdonát képezik, így több információ áll rendelkezésünkre az ide regisztrált személyekről.

Google keresési hirdetések, és a bennük rejlő lehetőség

Ezekkel a módszerekkel a régi ügyfeleinket aktiválhatjuk és a hozzájuk nagyon hasonlókat érhetjük el, így növelve a hirdetés hatékonyságát. Az RLSA segítségével azoknak is relevánsabb hirdetéseket biztosíthatunk, akik ezelőtt laptopjukról keresték fel weboldalunkat, de most mobilon végeznek hasonló keresést. A látogatókat mostantól hosszabb ideig tarthatjuk a listánkon, ezen túl akár 540 napig is tagok lehetnek.

A két megoldás erősíti egymást

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a két eszközt együtt alkalmazva nagyon jó eredményeket lehet elérni. Ennek oka, hogy az RLSA segítségével a régi ügyfeleinket aktivizálhatjuk, míg az ügyfélegyezéssel megtalálhatjuk a hozzájuk nagyon hasonlókat, akik potenciális érdeklődők lehetnek a jövőben. Sosem volt ennyire egyszerű módszer eddig hasonló célközönség felállítására és elérésére, melyet Google keresési hirdetések platformján elérhetővé tett.

A hirdetések beállításai demográfiai adatok alapján

A DFSA segítségével beállíthatjuk, hogy milyen korú vagy nemű célcsoportnak jelenjenek meg a hirdetéseink, de akár ki is zárhatunk bizonyos irreleváns korosztályokat vagy nemet. Így növelhetjük az értékesítési arányokat. Azonban a Display hálózat bizonyos webhelyei letiltják a demográfiai célzást, így ha azt szeretnénk, hogy ezeken a helyeken is megjelenjen a hirdetésünk jelöljük be az „ Ismeretlen” kategóriát is. Mivel az AdWords rendszer nem ismerheti minden ember demográfiai adatát, így vannak olyanok is, akik az előbbi kategóriába tartoznak.

A naprakész a hatékony módi

A fogyasztók egyre jobban elvárják, hogy olyan Google hirdetés kerüljön a szemük elé, ami az adott pillanatban releváns és érdekes a számukra. Ez evidenciának hangozhat, azonban nem volt ez mindig így. Régebben egy számukra érdekes, de pillanatnyilag nem releváns hirdetés is felkelthette az érdeklődésüket azonban mára, annyira időhiányban szenved mindenki, hogy csak a leglényegesebb dologgal akarnak foglalkozni egy adott pillanatban.

Eredményes AdWords RLSA kampány

A hatékonyság jegyében fontos a precíz beállítás, az aktualitás. A kampány felépítésében törekedjen a meggyőzésre, újabb reklámszövegeket vessen be, amelyek már sejtetik a korábbi interakciót, kapcsolatot. Írjon akár úgy, mint egy régi ismerősnek. Vagy adjon egy még jobb ajánlatot, kedvezményt, akciót, ajándékot a keresett termék mellé.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK