A Google keresési hirdetések, Facebook hirdetések közül már nagyon nehéz kitűnni. A fogyasztók reklámszűrőjén egyre nehezebb áthatolni, így különösen fontossá vált a jó időzítés és pozícionálás. Ha akkor sikerül elcsípni egy potenciális ügyfelet, amikor az éppen a mi termékünket keresi, akkor szinte biztosak lehetünk a sikerben. Ezt a hatékonyságot nagyban elősegíti az AdWords RLSA és az Ügyfélegyezés.
Ez lényegében egy remarketing lista, mely segítségével a korábban webhelyünkre látogatók keresési igényeihez igazíthatjuk az új Google kampányunk paramétereit. Ezzel visszacsábíthatjuk azokat, akik már jártak nálunk, de mégse vásároltak, azonban még mindig keresik az adott terméket. A listák létrehozásánál meghatározhatjuk pontosan kik kerüljenek fel és meddig maradjanak rajta.
Tulajdonképpen mi is az a keresési remarketing lista?
Ezzel a lehetőséggel a vállalkozásunkat már ismerő ügyfelekhez hasonló célközönséget célozhatunk meg. Például YouTube-on a legértékesebb ügyfelekhez hasonló embereket kereshetünk fel. Ez a lehetőség jelenleg csak YouTube-on, keresésben és Gmail szolgáltatásokon keresztül érhető el, mert ezek az oldalak a Google tulajdonát képezik, így több információ áll rendelkezésünkre az ide regisztrált személyekről.
Ezekkel a módszerekkel a régi ügyfeleinket aktiválhatjuk és a hozzájuk nagyon hasonlókat érhetjük el, így növelve a hirdetés hatékonyságát. Az RLSA segítségével azoknak is relevánsabb hirdetéseket biztosíthatunk, akik ezelőtt laptopjukról keresték fel weboldalunkat, de most mobilon végeznek hasonló keresést. A látogatókat mostantól hosszabb ideig tarthatjuk a listánkon, ezen túl akár 540 napig is tagok lehetnek.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a két eszközt együtt alkalmazva nagyon jó eredményeket lehet elérni. Ennek oka, hogy az RLSA segítségével a régi ügyfeleinket aktivizálhatjuk, míg az ügyfélegyezéssel megtalálhatjuk a hozzájuk nagyon hasonlókat, akik potenciális érdeklődők lehetnek a jövőben. Sosem volt ennyire egyszerű módszer eddig hasonló célközönség felállítására és elérésére, melyet Google keresési hirdetések platformján elérhetővé tett.
A DFSA segítségével beállíthatjuk, hogy milyen korú vagy nemű célcsoportnak jelenjenek meg a hirdetéseink, de akár ki is zárhatunk bizonyos irreleváns korosztályokat vagy nemet. Így növelhetjük az értékesítési arányokat. Azonban a Display hálózat bizonyos webhelyei letiltják a demográfiai célzást, így ha azt szeretnénk, hogy ezeken a helyeken is megjelenjen a hirdetésünk jelöljük be az „ Ismeretlen” kategóriát is. Mivel az AdWords rendszer nem ismerheti minden ember demográfiai adatát, így vannak olyanok is, akik az előbbi kategóriába tartoznak.
A fogyasztók egyre jobban elvárják, hogy olyan Google hirdetés kerüljön a szemük elé, ami az adott pillanatban releváns és érdekes a számukra. Ez evidenciának hangozhat, azonban nem volt ez mindig így. Régebben egy számukra érdekes, de pillanatnyilag nem releváns hirdetés is felkelthette az érdeklődésüket azonban mára, annyira időhiányban szenved mindenki, hogy csak a leglényegesebb dologgal akarnak foglalkozni egy adott pillanatban.
A hatékonyság jegyében fontos a precíz beállítás, az aktualitás. A kampány felépítésében törekedjen a meggyőzésre, újabb reklámszövegeket vessen be, amelyek már sejtetik a korábbi interakciót, kapcsolatot. Írjon akár úgy, mint egy régi ismerősnek. Vagy adjon egy még jobb ajánlatot, kedvezményt, akciót, ajándékot a keresett termék mellé.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.