Vajon mit nyom egy kép a hírlevélben? Miért ilyen nagy kérdés ez? A legtöbb felhasználó már levelező klienseket használ, több email címet kezel egyetlen szoftverben. A képek viszont nem túl könnyen mennek át az éteren, mert a legtöbb levelező kliens megfogja őket. Vagyis hozzá kell járuljon a hírlevél olvasója a képek letöltéséhez. Na most az olvasók nem szívesen járulnak hozzá ilyesmihez, ha már egy levelet gyanúsnak ítélt a levelező rendszerük, mert félnek a visszaélésektől. Éppen ezért egy kép a hírlevélbe ágyazva bizony sok gondot tud okozni, de kanyarodjunk vissza kicsit Ádámhoz és Évához.
És egyáltalán mik lehetnek egy hírlevél céljai? Egy hírlevéllel megoszthatunk hasznos információkat, népszerűsíthetjük weboldalunkat és el is adhatunk. De szinte minden esetben szükséges, hogy ellátogasson a honlapunkra. Mostani cikkünkben egy újabb lehetőséget mutatunk be, aminek a segítségével könnyen átirányíthatja a weboldalára az olvasókat. Még akkor is, ha képeket helyezett el a levelében, de azok valami okból nem jelennek meg.
Azt már biztosan Ön is tudja és alkalmazza is, hogy egy hírlevélben elhelyezhetünk linkeket, amik a weboldalunkra mutatnak. Ez elvezethet egy blog bejegyzésre, egy landing oldalra vagy egy adott termékre. Azonban ezt megteheti egy kevésbé nyilvánvaló módon is.
Egy kép a hírlevélben nem csak színesítheti a tartalmunkat, de a segítségével tovább is irányíthatjuk az olvasót a weboldalunkra. Hogyan? Adjunk hozzá a képhez egy a weboldalunkra mutató linket. Így kevésbé nyilvánvalóan, de mégis arra ösztönözhetjük az olvasót, hogy ellátogasson a honlapunkra.
Most biztosan felmerült Önben a kérdés, hogyan lehet egyértelműen, de nem tolakodóan használni egy képet linkként. Gyakorlatilag bármiről helyezhetünk el képet, ami összefügg az üzenetünk mondanivalójával és figyelemfelhívó. Figyelem! Sértő képeket nem illik a levelekben elhelyezni! Itt vegyük elő a kreativitásunk és próbáljunk frappánsak, szórakoztatóak, egyediek lenni úgy, hogy megmaradjon a kép call to action funkciója. Ezzel egy kicsit feladtuk a leckét, igaz?
A call to action rendszerint egy gomb, amely valamilyen szöveges, képi, videós környezetben arra motiválja a kedves olvasókat, hogy jelentkezzenek, regisztráljanak, vagy valamilyen interakciót hajtsanak végre. A lényeg azonban az, hogy megnyomják a gombot, így újabb meggyőzéssel, motivációval kecsegtetjük őket, netán egy megrendeléssel. Vagy motiválhatjuk akár rögtön egy konkrét szolgáltatás, termék igénylésére, hírlevél regisztrációra. A call to action gombot sokat segítenek az internetes lead generálásban, azaz érdeklődés keltésben.
Mert az emberek szeretik a vizualitást. Sokkal motiválóbb számukra, ha a szemük elé tárul az, amit szeretnének, legyen szó termékről vagy szolgáltatásról. Ezekkel a képekkel gyakorlatilag kedvet csinálunk és vágyat generálunk az olvasóban a cégünk terméke iránt.
Alapvetően minél szebb képet helyezünk el a hírlevélben annál jobb. Mivel a vizuális érzékszervükre szeretnénk hatni fontos a jó minőség, egy pixeles kép senkiben nem fog vágyat ébreszteni pl.: egy wellness hétvégére. Azonban ez egy cseppet ellentmondásos, mert a jó minőségű képek mindig nagyméretűek. A nagy képeket nem nagyon kedvelik a spam szűrök és még az elküldésük is hosszabb időt vesz igénybe. Mi akkor a megoldás a kép a hírlevélben effektre? Találjuk meg az arany középutat és adjunk hozzá jó minőségű képeket tömörítve úgy, hogy azok lehetőleg ne haladják meg a 30-40 KB méretet.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.