Kép a hírlevélben? Jó vagy nem jó?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Vajon mit nyom egy kép a hírlevélben? Miért ilyen nagy kérdés ez? A legtöbb felhasználó már levelező klienseket használ, több email címet kezel egyetlen szoftverben. A képek viszont nem túl könnyen mennek át az éteren, mert a legtöbb levelező kliens megfogja őket. Vagyis hozzá kell járuljon a hírlevél olvasója a képek letöltéséhez. Na most az olvasók nem szívesen járulnak hozzá ilyesmihez, ha már egy levelet gyanúsnak ítélt a levelező rendszerük, mert félnek a visszaélésektől. Éppen ezért egy kép a hírlevélbe ágyazva bizony sok gondot tud okozni, de kanyarodjunk vissza kicsit Ádámhoz és Évához.

Milyen fegyver a hírlevélküldés a kezében?

És egyáltalán mik lehetnek egy hírlevél céljai? Egy hírlevéllel megoszthatunk hasznos információkat, népszerűsíthetjük weboldalunkat és el is adhatunk. De szinte minden esetben szükséges, hogy ellátogasson a honlapunkra. Mostani cikkünkben egy újabb lehetőséget mutatunk be, aminek a segítségével könnyen átirányíthatja a weboldalára az olvasókat. Még akkor is, ha képeket helyezett el a levelében, de azok valami okból nem jelennek meg.

Kép a hírlevélben! Amit már tudunk a hírlevelekben megjelenő képekről!

Fontos, hogy legyen kép a hírlevélben! Azonban a hírlevél kiküldés szempontjából nézve ez előnnyel jár? Netán hátrányokkal is fenyeget?

Több kép a hírlevélben! Az most előny vagy hátrány a hírlevél küldésnél?

Azt már biztosan Ön is tudja és alkalmazza is, hogy egy hírlevélben elhelyezhetünk linkeket, amik a weboldalunkra mutatnak. Ez elvezethet egy blog bejegyzésre, egy landing oldalra vagy egy adott termékre. Azonban ezt megteheti egy kevésbé nyilvánvaló módon is.

Kép, mint hatékony eszköz

Egy kép a hírlevélben nem csak színesítheti a tartalmunkat, de a segítségével tovább is irányíthatjuk az olvasót a weboldalunkra. Hogyan? Adjunk hozzá a képhez egy a weboldalunkra mutató linket. Így kevésbé nyilvánvalóan, de mégis arra ösztönözhetjük az olvasót, hogy ellátogasson a honlapunkra.

Mikor és hogyan használhatjuk?

Most biztosan felmerült Önben a kérdés, hogyan lehet egyértelműen, de nem tolakodóan használni egy képet linkként. Gyakorlatilag bármiről helyezhetünk el képet, ami összefügg az üzenetünk mondanivalójával és figyelemfelhívó. Figyelem! Sértő képeket nem illik a levelekben elhelyezni! Itt vegyük elő a kreativitásunk és próbáljunk frappánsak, szórakoztatóak, egyediek lenni úgy, hogy megmaradjon a kép call to action funkciója. Ezzel egy kicsit feladtuk a leckét, igaz?

Mi az a call to action?

A call to action rendszerint egy gomb, amely valamilyen szöveges, képi, videós környezetben arra motiválja a kedves olvasókat, hogy jelentkezzenek, regisztráljanak, vagy valamilyen interakciót hajtsanak végre. A lényeg azonban az, hogy megnyomják a gombot, így újabb meggyőzéssel, motivációval kecsegtetjük őket, netán egy megrendeléssel. Vagy motiválhatjuk akár rögtön egy konkrét szolgáltatás, termék igénylésére, hírlevél regisztrációra. A call to action gombot sokat segítenek az internetes lead generálásban, azaz érdeklődés keltésben.

Miért jobb, mint egy link?

Mert az emberek szeretik a vizualitást. Sokkal motiválóbb számukra, ha a szemük elé tárul az, amit szeretnének, legyen szó termékről vagy szolgáltatásról. Ezekkel a képekkel gyakorlatilag kedvet csinálunk és vágyat generálunk az olvasóban a cégünk terméke iránt.

Milyen legyen a kép minősége?

Alapvetően minél szebb képet helyezünk el a hírlevélben annál jobb. Mivel a vizuális érzékszervükre szeretnénk hatni fontos a jó minőség, egy pixeles kép senkiben nem fog vágyat ébreszteni pl.: egy wellness hétvégére. Azonban ez egy cseppet ellentmondásos, mert a jó minőségű képek mindig nagyméretűek. A nagy képeket nem nagyon kedvelik a spam szűrök és még az elküldésük is hosszabb időt vesz igénybe. Mi akkor a megoldás a kép a hírlevélben effektre? Találjuk meg az arany középutat és adjunk hozzá jó minőségű képeket tömörítve úgy, hogy azok lehetőleg ne haladják meg a 30-40 KB méretet.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK