A Google AdWords Alfa a sok-sok folyamatos fejlesztésnek köszönhető, mert a Google AdWords fejlesztő csapata – ahogy a hirdetéseket menedzselő profi szakemberek – nem ülnek a babérjaikon, így állandóan új hirdetési opciókat, lehetőségeket kínálnak fel.
Az AdWords rendszertől már megszokhattuk, hogy szakadatlanul új lehetőségeket kínál a hirdetői számára. Igyekszik minél felhasználóbarátabbá válni, mert tudja, erős a konkurens. Ez hol sikerül, hol nem. Az újítások nem mindig tetszenek a felhasználóinak, de azt azért elmondhatjuk, hogy összességében praktikus innovációkkal állnak elő.
Értékeljük is az igyekezetüket, bár a legújabb AdWords fejlesztés egyelőre nem lett a szívünk csücske. Igaz még sok időt kell hagynunk neki, mert ez egy éles váltás. Az új kinézet bár tetszetős, elég lassúcska, valamint hiányos egyelőre. A dizájn tetszetős, ám még sok csiszolgatás vár rá… Ámbátor nem ő az egyetlen AdWords update, amellyel lelkesedést, netán fejfájást okoztak a szakértőknek.
Az egyik ilyen újítás, ami megosztja a felhasználókat, az az AdWords kiterjesztett hirdetése. Ez az új megoldás több teret ad számunka a hirdetésünk szövegében, azonban ezzel sok a régi rendszert kedvelő felhasználónak okoztak fejtörést. Ennek ellenére mégis érdemes mihamarabb átállni az új rendszerre elsősorban azért, mert tényleg hatékonyabb másodsorban azért, mert már nem sokáig van lehetőségünk használni a régit.
Bár ez már nem egy új dolog, de mégis érdemes megemlíteni, mert a közelmúlt egyik leglátványosabb AdWords változásáról van szó. Az év elején tapasztalhattuk, hogy megszűntek a Google AdWords reklámok jobb oldali helyei viszont, amíg ezelőtt csak 3 hirdetés szerepelt a találati listák élén most 4 kapott helyet. A Google folyamatosan tesztel, és azon dolgozik, hogy minél hatékonyabbá tegye a hirdetési rendszerét, ezeknek a teszteknek a végeredményei ezek a változások.
A közelmúltban minden AdWords hirdető tapasztalhatta a kezelői felület megújulását, melyről most mi is megosztanánk a tapasztalatainkat. Az AdWords Alfán látjuk az igyekezetet és vannak nagyon jó, sőt egyenesen praktikus újítások, azért még érezhető, hogy fejlesztés alatt van a történet. Amíg annak nagyon örülünk, hogy a hirdetések és a hirdetési bővítmények egy helyre kerültek, és a könnyebben elérhető kulcsszavak menü is megkönnyíti az életünket, addig a gyorsasággal még bőven akadnak gondok.
A teljesen megváltozott menü rendszer is megzavarja egy kicsit az embert, persze ezt is meglehet majd szokni. Összességében kézenfekvőbb és felhasználóbarátabb lesz a rendszer, ha teljesen összeállt. Az áttekintési nézetet is felturbózták grafikailag, aminek szintén örülünk és bízunk benne, hogy a végére elérik a nyilvánvaló céljukat: még egyszerűbbé teszik a hirdetések kezelését.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.