Mit kezdjünk vele: AdWords remarketing?

2 Comments

Az AdWords remarketing egy szuper fegyver a mai online marketing kacifántos útvesztői közül. Személy szerint egy évtizednél is régebben használom az ügyfeleimnek a Google AdWords hirdetési rendszerét, mert hamar realizáltam, hogy ez a rendszer a keresletet köti össze egyenesen a kínálattal.

AdWords remarketing: Hideg megkeresés kontra az ügyfél érdeklődik a termékei iránt!

Amikor egy ügyféljelölt a Google rendszerében keresgél egy áhított terméket, akkor egy egészen más szellemi fázisban találjuk. Mi marketingesek ezt a vásárlás előtti szakasznak nevezzük, de ez ne szegje kedvét senkinek. Ezzel csak arra utalunk, hogy egy nyitott állapotban van, amikor ő keres valamit és nem az eladónak kell rátukmálni. Előzményekből tudjuk, hogy sok falcs üzlet születhet, de itt egészen más a helyzet, mert a Google AdWords hirdetési rendszerének köszönhetően az eladók a megoldások. A megoldások pedig ott sorakoznak a keresők orra előtt, a vásárlónak csak választani kell a rengeteg felhozatal közül. Igaz ez olykor nem is olyan könnyű feladat.

AdWords remarketing újítások folyamatosan születnek, melyeket érdemes kiaknázni.

Az AdWords remarketingben voltak olyan újítások, amelyekkel alig élnek a vállalkozók. Sajnos ezzel átadják a kormányrudat a versenytársaiknak.

AdWords remarketing: Vajon mit hozhat az emlékeztető kampány ebben a rohanó, felgyorsult világban?

De mi történik akkor, ha ebben a rohanó világban nem viszi véghez a folyamatot a kedves érdeklődő? Közbejöhet egy értekezlet, egy kávészünet, tárgyalás. AVgy mobilos keresés során beér a gyerekekkel a bölcsibe, oviba, iskolába. Mikor visszajön vagy éppen beér a munkahelyére és ráérne, akkor pedig belecsöppen egy túlhajszolt napszakba. Kénytelen félbehagyni az addigi webes barangolását, talán már el is felejtette, hogy egyáltalán keresgélt.

AdWords remarketing: Billentsük ki a nyugalmi helyzetéből a kedves érdeklődőnket!

Nem ámítás erre ad kézzelfogható megoldást nekünk az AdWords Remarketing rendszere. Ugyanis ezzel később is előránthatjuk a kalapunkból a kedves, régi érdeklődőinket. Azonban régebben csak a Google AdWords Display hálózatán működött ez a csodafegyver, amely már úgy is remek volt. Az AdWords Display hálózathoz csatlakozott több ezer oldalon a legtöbb érdeklődőnk csak úgy olvasgat. Azaz valami megváltozott… Az ő belső mechanizmusa az amiben a differenciát kell keresni, mert itt a legtöbb ember azt akarja, hogy mindenki békében és relaxált állapotban hagyják, mert ő most ott olvasgat a kedvenc témájában.
Ilyenkor a legtöbb ember kevésbé nyitott a reklámokra, ezért nagyon sokszor kell őt elérjük újra és újra, hogy valamilyen cselekvésre buzdítsuk.

AdWords remarketing: újítások, amelyeket még szinte senki sem használ

Az AdWords remarketing korábbi újításainak köszönhetően már nem csak az AdWords Display hálózatán keresztül fogjuk tudni elérni a becses ügyféljelölteket, hanem a Google keresőjében is. Azért kell ezt kiemelnünk, mert ott megint egy nyitottabb állapotban van, így befogadóbb az ajánlatokra is. Mégis a szondázott
új partnereink körében azt látjuk, hogy ezt a megoldást senki sem használta ki eddig. S mit mond ez nekünk? Elsősorban azt, hogy sok vállalkozó rajtaveszt számos ügyfélszerzésben vívott csatán, mert megverik azok a versenytársaik, akik naprakészebbek náluk. Tudja, manapság az információ a legértékesebb kincs, valamint a legkorszerűbb online marketing fegyvertár, így érdemes precízen kezelni a Google AdWords kampányokat.

Tehát használja ki a rendszerben rejlő lehetőségeket, mert a Google keresőben megint a nekünk, vállalkozóknak megfelelő állapotában érjük el az érdeklődőt, amikor ő keres minket. Szóval a Google Remarketing korábbi újítása (véleményem szerint) bravúros, mert pont jókor lesz a reklám jó helyen, azaz ott és akkor, amikor a kedves vásárlójelölt éppen azt keresi!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset
2 Comments
    • Hegedűs Zoltán
    • 2017-05-09
    Válasz

    Remek poszt.

    Mi a véleményük a dinamikus remarketingről?
    Annak lenne értelme?

    Üdv:

    Zoli

      • Bökönyi Norbert
      • 2017-05-10
      Válasz

      Kedves Zoli!

      A dinamikus remarketingnek teljes mértékben van értelme.
      De a dinamikus remarketing beállítása nem olyan egyszerű.
      Kell termék feed hozzá, a Merchant Center sem könnyíti meg a dolgunkat.
      Itthon egyelőre picit körülményes az indítása, de nagyon jó szolgálatot tesz.
      Főleg webshopokban érdemes alkalmazni az AdWords dinamikus remarketingjét.

      Ugyanakkor a dinamikus remarketing is lehet pénzpazarló, így mi mindig párhuzamosan futtatjuk őket.
      A kiemelt kategóriákra vagy termék körökre lehet normál remarketinget is használni.
      Aztán figyelni, hogy mi történik…

      Üdvözlettel:

      Bökönyi Norbert

Ön mit szól ehhez?