Az AdWords remarketing egy szuper fegyver a mai online marketing kacifántos útvesztői közül. Személy szerint egy évtizednél is régebben használom az ügyfeleimnek a Google AdWords hirdetési rendszerét, mert hamar realizáltam, hogy ez a rendszer a keresletet köti össze egyenesen a kínálattal.
Amikor egy ügyféljelölt a Google rendszerében keresgél egy áhított terméket, akkor egy egészen más szellemi fázisban találjuk. Mi marketingesek ezt a vásárlás előtti szakasznak nevezzük, de ez ne szegje kedvét senkinek. Ezzel csak arra utalunk, hogy egy nyitott állapotban van, amikor ő keres valamit és nem az eladónak kell rátukmálni. Előzményekből tudjuk, hogy sok falcs üzlet születhet, de itt egészen más a helyzet, mert a Google AdWords hirdetési rendszerének köszönhetően az eladók a megoldások. A megoldások pedig ott sorakoznak a keresők orra előtt, a vásárlónak csak választani kell a rengeteg felhozatal közül. Igaz ez olykor nem is olyan könnyű feladat.
De mi történik akkor, ha ebben a rohanó világban nem viszi véghez a folyamatot a kedves érdeklődő? Közbejöhet egy értekezlet, egy kávészünet, tárgyalás. AVgy mobilos keresés során beér a gyerekekkel a bölcsibe, oviba, iskolába. Mikor visszajön vagy éppen beér a munkahelyére és ráérne, akkor pedig belecsöppen egy túlhajszolt napszakba. Kénytelen félbehagyni az addigi webes barangolását, talán már el is felejtette, hogy egyáltalán keresgélt.
Nem ámítás erre ad kézzelfogható megoldást nekünk az AdWords Remarketing rendszere. Ugyanis ezzel később is előránthatjuk a kalapunkból a kedves, régi érdeklődőinket. Azonban régebben csak a Google AdWords Display hálózatán működött ez a csodafegyver, amely már úgy is remek volt. Az AdWords Display hálózathoz csatlakozott több ezer oldalon a legtöbb érdeklődőnk csak úgy olvasgat. Azaz valami megváltozott… Az ő belső mechanizmusa az amiben a differenciát kell keresni, mert itt a legtöbb ember azt akarja, hogy mindenki békében és relaxált állapotban hagyják, mert ő most ott olvasgat a kedvenc témájában.
Ilyenkor a legtöbb ember kevésbé nyitott a reklámokra, ezért nagyon sokszor kell őt elérjük újra és újra, hogy valamilyen cselekvésre buzdítsuk.
Az AdWords remarketing korábbi újításainak köszönhetően már nem csak az AdWords Display hálózatán keresztül fogjuk tudni elérni a becses ügyféljelölteket, hanem a Google keresőjében is. Azért kell ezt kiemelnünk, mert ott megint egy nyitottabb állapotban van, így befogadóbb az ajánlatokra is. Mégis a szondázott
új partnereink körében azt látjuk, hogy ezt a megoldást senki sem használta ki eddig. S mit mond ez nekünk? Elsősorban azt, hogy sok vállalkozó rajtaveszt számos ügyfélszerzésben vívott csatán, mert megverik azok a versenytársaik, akik naprakészebbek náluk. Tudja, manapság az információ a legértékesebb kincs, valamint a legkorszerűbb online marketing fegyvertár, így érdemes precízen kezelni a Google AdWords kampányokat.
Tehát használja ki a rendszerben rejlő lehetőségeket, mert a Google keresőben megint a nekünk, vállalkozóknak megfelelő állapotában érjük el az érdeklődőt, amikor ő keres minket. Szóval a Google Remarketing korábbi újítása (véleményem szerint) bravúros, mert pont jókor lesz a reklám jó helyen, azaz ott és akkor, amikor a kedves vásárlójelölt éppen azt keresi!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.
Remek poszt.
Mi a véleményük a dinamikus remarketingről?
Annak lenne értelme?
Üdv:
Zoli
Kedves Zoli!
A dinamikus remarketingnek teljes mértékben van értelme.
De a dinamikus remarketing beállítása nem olyan egyszerű.
Kell termék feed hozzá, a Merchant Center sem könnyíti meg a dolgunkat.
Itthon egyelőre picit körülményes az indítása, de nagyon jó szolgálatot tesz.
Főleg webshopokban érdemes alkalmazni az AdWords dinamikus remarketingjét.
Ugyanakkor a dinamikus remarketing is lehet pénzpazarló, így mi mindig párhuzamosan futtatjuk őket.
A kiemelt kategóriákra vagy termék körökre lehet normál remarketinget is használni.
Aztán figyelni, hogy mi történik…
Üdvözlettel:
Bökönyi Norbert