Milyen egy jó feliratkoztató űrlap?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Milyen egy jó feliratkoztató űrlap?

Ahhoz, hogy legyen hova hírleveleket kiküldeni bizony szüksége lesz egy nagyon jó adatbázisra. Ehhez pedig arra lesz szükség, hogy ismerje minden fortélyát a feliratkoztatásnak. Ennek a munkafolyamatnak az egyik fontos eleme a feliratkoztató űrlap. Nagyon sok múlik rajta, hogy lesz e feliratkozás vagy nem. Lássuk, hogy milyen egy jó feliratkoztató űrlap.

Rövid

Minél több a mező annál nagyobb az esélye annak, hogy meghiúsul a feliratkozás. Ezért célszerű első körben csak a nevét és az e-mail címét elkérni aztán később megszerezni a többi információt. Persze a tevékenységi kör is befolyásolja, hogy hány mezőt érdemes megadni. Ha egy nagyon drága terméke vagy szolgáltatása van, akkor a nagyobb elköteleződés miatt akár több mezőt is megadhat. Azonban azt gondolom, hogy a vállalkozások zöme akkor jár a legjobban, ha első körben csak két adatot kér el és később gyűjti be a többit.

feliratkoztatás

feliratkoztató űrlapok titkai

De miért iratkozna fel bárki?

Manapság nagyon sok vállalkozásnak vannak már hírlevelei, miért éppen az Önét választaná? Adjon nagyon jó okot arra, hogy feliratkozzon! Ez lehet egy kupon, tanfolyam vagy akár ajándék is. A lényeg, hogy amit felkínál valóban értékes legyen, de csak a célközönségnek. Ezzel biztosítja, hogy sokan feliratkoznak majd és azt is, hogy csak olyanok, akik valóban a célközönséghez tartoznak. Ahogyan a Facebook nyereményjátékoknál, úgy itt is megvan az esélye, hogy olyanok is felkerülnek a listára, akiket egyébként a termék nem érdekel. Sokkal jobban jár, ha kevesebb feliratkozója van, azonban Ők olyanok, akiknek van értelme hírleveleket kiküldeni.

A tömeg még több embert vonz

Biztosan Ön is találkozott már a jelenséggel a piacon, amikor az egyik pultál 5-6 ember nézelődik, akkor még több megy oda. Ugyan ez működik az interneten is. Ha már elért egy magasabb számot az adatbázis, akkor érdemes megmutatni az embereknek, mert ez arra ösztönözheti őket, hogy részesei akarjanak lenni ennek a lehetőségnek.  Viszont, ha nagyon kevés feliratkozója van még, akkor inkább egy exkluzív csoportként fesse le az adatbázist, aminek csak a legérdekesebb, legkülönlegesebb emberek a tagjai és, ha Ő is ilyennek tartja magát, akkor iratkozzon fel.

Legyen jó a gomb

Lehet eddig nem is gondolta volna, de a feliratkoztató űrlap egyik fontos eleme a CTA gomb. Nagyon lényeges, hogy jól látható és olvasható legyen. Ez persze nem azt jelenti, hogy legyen óriási és neon színű, mert egy ilyen irritáló gombbal inkább elriasztaná a feliratkozókat. Érdemes a szövegezésen is elgondolkodni. A „feliratkozás” vagy „feliratkozok” szöveg nem mindenkire van jó hatással, ezért próbáljon ezen is változtatni. Lehet például helyette „megszerzem” vagy „kérem”.

Legyen mobilbarát

Manapság nélkülözhetetlen, hogy minden online információ mobilbarát is legyen, hiszen a keresések egy nagyon nagy része mobiltelefonról történik.  Az egyik legfontosabb szempont, amihez mindenképpen ragaszkodnia kell az ez legyen!

Tükrözze a cég stílusát

A figyelemfelkeltés egyik kiváló eszköze, ha a feliratkoztató űrlap is a cég arculatának és stílusának megfelelően készül el. Ezáltal biztosan egyedi és különleges lesz. Ráadásul ez azt közvetíti majd, hogy energiát fektetett az elkészítésébe, aminek a hatására szívesebben iratkoznak majd fel az emberek.

Ajánlott cikkünk a témában ITT olvasható.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
after 2 years of collaboration, professionalism and flexibility resulted in a Google Ads business that produced very... good metrics. I can only recommend :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbert, We are very grateful for your resilient attitude in a crisis situation, for your loyal behavior towards us.... Thanks for the "Free Webinars" from which we got a lot of good ideas too. And thank you for the extra time you took to get us out of the chase as well. Andrea Kovácsread more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
During the ordering process, Google Ads ads management, SEO building and Facebook ad management were discussed. I... didn't have any problems. While the Pallas Communication team is not lightning fast, it puts on the table extremely precise work and I thank them for their outstanding results. A professional team, they do an outstanding job in our online marketing. Norbert Bökönyi is the best Adwords and Internet marketing expert for me. We need to slowly increase the quantities we order from our suppliers, and we have received as many orders as he has managed our Google Adwords account and marketing. Thank you for the results.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Slowly For two years we have been working with the agency, the service I received and the ideas have exceeded my... expectations. We use Google Ads, AdWords and SEO services and we achieved good results in all three areas.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Thank you very much for your work on our Facebook and Instagramm pages and for all the great ideas and friendly... attitude!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?