MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR CÉGVEZETŐKNEK, TULAJDONOSOKNAK! INSPIRÁCIÓ, MŰKÖDŐ ÖTLETEK, MEGOLDÁSOK A VÁLSÁGKEZELÉSRE!   

Google AdWords használata, gyorsan, hatékonyan

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

A Google AdWords használata egy üzleti élénkítés, ahol mindenki jól jár, legfőképpen Ön

A Google AdWords használta nem mindenki számára egyszerű. Talán Ön is azok között van, akik másban jók, az internetes marketing területén annyira nincsenek otthon.

De nem is kell.

Mindenki másban jó.

Aki nem szeret tortát sütni, az megrendeli, aki nem tud varrni, az boltban veszi a ruháját. Miért lenne máshogy a Google AdWords kampány esetében?

Ön szakembert hívna a szivárgó gázvezetékhez?

Ha Ön a Google AdWords előnyei által szeretné felélénkíteni vállalkozását, akkor ezt is bízza a profikra!

A Pallas Communication egyik szakterülete a Google AdWords kampányok hatékony használata.

A Google kereső mindkét ügyfélszerző lehetőségét ki kell aknázni!

A Google AdWords használata nagyon hasonlít a keresőoptimalizáláshoz, mindkettő célja, hogy az adott kulcsszavakra a honlap címe minél előnyösebb pozícióban jelenjen meg, a Google keresőprogram minél jobb helyre helyezze az Ön oldalát. A fő különbség a sebességben van. A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, hónapokig is eltarthat, sőt évekig, míg a Google AdWords használata segítségével azonnali az eredmény.

A Google AdWords használata során számos új ügyféllel gazdagodhat vállalkozása, mert pont a témájába megoldásokat fürkészik!

A Google AdWords használata során számos új ügyféllel gazdagodhat vállalkozása, mert pont a témájába megoldásokat fürkészik!

Jó üzlez az AdWords kampány?

Ez egy minden fél számára nyereséges üzlet, a Google is jól jár, hiszen a kulcsszavakra licitálni lehet. Az elszámolás látogatónként történik, minden egyes kattintásért, amit a keresés eredménye hoz az oldal számára, fizetni kell. Ennek ára változó, attól függ, hogy milyen népszerű szóról van szó. Lehet szűkíteni a keresését azzal, hogy egy tájegységet is hozzáteszünk a kulcsszóhoz. Pl.: „asztalos” helyett „asztalos Sopron” kulcsszót használunk. A potenciális vevők így célzottan Önre fognak találni, és egy jóval kevésbé használt kulcsszóról lesz szó, ami az áron is meg fog látszani.

Mire képes még az AdWords kampány?

Ez a marketing terület még ennél is többre képes. A hirdetés képes vagy standard, animált, videos banner formájában beépülhet más honlapokhoz. Mivel a Google tudja, hogy mi a weboldal tartalma, ez a beépülés célzott lesz. Nagy a valószínűsége, hogy az Ön célközönsége fogja olvasni a hirdetést. Sőt a pontos célzás érdekében mi is teszünk lépéseket, hogy tragédiák, szerencsétlenségek mellett ne láthassák a hirdetésit, mert az nem előnyös a hirdetőnek.

Hogyan kell használni a Google Adwords-öt?

A Google AdWords használata megkezdéséhez regisztrálni kell a rendszerbe. Egy olyan e-mail cím kell, ami még nem volt regisztrálva a Google AdWords kampányban. Az e-mail címe és a hozzá rendelt jelszó kombinációval máris megkezdheti a Google AdWords fiók használatát.

Azonban előtte még két kérdést meg kell válaszolni.

  1. Melyik illik legjobban Önre?
    1. Rendelkezem olyan e-mail címmel és jelszóval, amelyet már használok más Google szolgáltatásokhoz, például az AdSense, a Gmail, a Youtube, vagy a Google”+ szolgáltatáshoz.
    2. Én nem használom ezeket a szolgáltatásokat.
  2. Hogyan szeretne bejelentkezni az AdWords fiókba?
    1. Szeretném a meglévő Google fiókomat felhasználni az AdWordsbe való bejelentkezésbe.
    2. Szeretnék létrehozni egy új Google fiókot, amelynek felhasználónevét és jelszavát csakis az AdWordshöz fogom felhasználni.

Mikor indulhat az AdWords kampány?

Ezek után történhet meg a tényleges bejelentkezés és jóváhagyás, a Google AdWords felhasználásnak kezdete. Célszerű Gmail e-mail címet használni, mert azzal minden kényelmes Google szolgáltatást egyszerűen elérhetünk, mint pl.: a Google Analytics fiókot, amelyben naprakész statisztikákat tekinthet meg, valamint a Google Cégem fiókot, amelből menedzselheti a Google Maps megjelenését, valamint a Google PLus fiókját is könnyedén kezelheti ugyanazzal az e-mail címmel.

A Google AdWords fiók több fülből áll, ahol minden lényeges információt látni fog. A füleket tovább bővítheti – egyszerűen be kell kapcsolni őket – és ezzel  kampány beállításainak a lehetőségeit szélesítheti.

  1. Kampányok fül alatt, a kampányok adatait látja, több, egymás mellett futó kampány esetén ezek összegzését is.
  2. Hirdetések alatt a konkrét hirdetés szövegek vagy más hirdetések láthatók, mint banneres kreatívok. Itt meg tudjuk nézni, hogy egy adott hirdetéscsoporthoz milyen hirdetések tartoznak. Hirdetéscsoportok alatt több hirdetés kategória látható, amelyek a konkrét hirdetéseket tartalmazzák.
  3. Kulcsszavak alatt mindig csak az adott hirdetéscsoporthoz tartozó kulcsszavakat látjuk. Mindegyik szóról számos adat érhető el, hogy használható-e és maximum mennyit vagyunk hajlandók fizetni érte, stb. Történt-e rá konverzió, azaz regisztráció, ajánlatkérés vagy értékesítés.
  4. A kampányfüleknél további dimmenziókat lehet meghatárzoni, amelyek segítik a kampányok célzását, azok precíz beállítását.

    Google AdWords használata fundamentális részét kell képezze az online marketingjének.

    Google AdWords használata fundamentális részét kell képezze az online marketingjének.

Így Ön mindig nyomon tudja követni a munkát, rá fog látni arra, hogy az Ön internetes kampánya éppen hogyan áll.

Mint minden más a Google AdWords megfelelő használta is szaktudást igényel. A megfelelő kulcsszavak kiválasztása, csoportosítása, rosszul tesztelt optimális hirdetési pozíció, a versenytársak figyelmen kívül hagyása vagy rossz kategóriaoldal választása, mind – mind olyan hiba, ami megeshet olyanokkal, akiknek nem ez a szakterülete.

Ráadásként itt van a kkv szektort sújtó esemény, melynek során a Google egyszerűen törölte a jobb oldali hirdetési pozíciókat. Ezzel nagyobb versenyt teremtett az ügyfelek megszerzésében! Tényleg csak azt tudom suggalni, hogy keressen egy rátermett AdWords szakértőt, mert eddig sem volt könnyű a Google hirdetési rendszerében talpon maradni, de mostantól még nagyobb kihívás lesz hatékonyan működtetni.

Ön itt is a legjobbat akarja elérni?

Aki az adott eszközökből a legjobbat hozza ki?

Akkor válassza a Pallas Communicationt, ahol a hatékony Google AdWords használat számokban is mérhető!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK