Google keresőoptimalizálás felkérést kaptunk egy új projekt weboldal mellé, melyet a fenyfuzer.hu domain alatt tud megnézni. Az anya vállalat egy nagy múltú, Francia multi. A Blachere Illumination a sok bóvli fényfüzér, fénydekoráció helyett nagyon magas szintre emelte a fénydekoráció szegmensét. Mind minőségben, mind látványvilágában szenzációs, amiket létrehoznak. A mi feladatunk az újabb együttműködés keretén belül a fenyfuzer.hu projekt oldal keresőoptimalizálása. A kiválasztott szavakra, kifejezésekre a Google találati listáján jobb pozíciókat kell elérjünk. A Google szemében sokkal hitelesebb egy weboldal, ha az adott célpiac nyelvén és az adott ország szerverén érhető el. Ezek a feltételek teljesülnek, ráadásul remek a belső marketing gárda is, így bátran nézzünk szembe az új kihívással.
A Google keresőoptimalizálás manapság nélkülözhetetlen, mert azok a weboldalak kapnak látogatókat a Google keresőtől, akik a találati lista elején szerepelnek. A Google első oldali találati listáján is hatalmas a differencia, hogy ki milyen arányban kap olvasókat. Az első pozíció a 100% természetesen, de a 10-ik találat már csak 10-30%-ot hasít ki a nagy látogatottsági tortából. A második oldalra pedig az emberek elenyésző százaléka lép át. Ez attól is függ, hogy alapvetően hányan keresnek az adott kulcsszóra, milyen termékről vagy szolgáltatásról van szó. A weboldal keresőoptimalizálás manapság már nem is lehet kérdés, ez egy kötelező lépés, hogy a többi piaci szereplővel szemben versenyben maradjon.
A Google keresőoptimalizálás nélkül egy óriási bevételkiesést szenved el a vállalkozása. Miért írok ilyen hangulatkorbácsoló mondatokat? Hogy rálépjek a tyúkszemére, ha eddig nem lépett ez ügyben. Ébredjen fel, ha még nem keresőoptimalizálja a weboldalát! Ugyanis az rettenetesen fájna, ha tudná, hogy hány tíz vagy százmilliótól esett el eddig a versenytársai miatt. Miattuk? Vagy azért, mert nem lépett eddig?
Mi a szerepe a Google keresőnek? Összeköti a keresletet a kínálattal, igaz? A leglátogatottabb weboldal itthon is, a legesleglátogatottabb kereső. Hiába mutatják elemző rendszerek elsőnek a Facebook-ot, mert külön van bontva a Google.com, Google.hu, Youtube.com, Gmail.com és még sorolhatnám a Google érdekeltségi körébe tartozó oldalakat. Szóval a leglátogatottabb oldalon ott lenni, ahonnan a legtöbb ügyfele fog érkezni az egy fontos szempont, szerintem.
A keresőoptimalizálás terület egy igazán ingoványos talajon nyugszik, mert a Google gondol egyet – és gyakran gondol különböző algoritmusok formájában, mint Panda, Pingvin, Hummingbird és ezek update változatai -, megváltoztat valamit, és borul a weboldalak rangsorolása, sorrendje. Ez az aprócska gomb – nevezzük a jelenséget egy gombnak az egyszerűség kedvéért -, amelyet megnyom a Google, sok, nagyon sok milliót tud egyes vállalkozók zsebébe betenni, míg mások zsebéből kivenni. Mindezt csupán azzal, hogy más pozícióban jelenik meg a weboldaluk. Ezért érdemes a weboldal keresőoptimalizlás procedúráját tapasztalt seo szakember – seo = keresőoptimalizálás – gondjaira bízni, mert egy seo szakértő a kisujjában is több szakértelem van, mint egy egész laikusban. Itt pedig nüansznyi lépések is komoly jelentőséggel bírnak, mert a Google figyeli az Ön weboldalát is. Egy rossz lépés – nagyon sok rossz lépést lehet elkövetni, amiről sok magát szakértőnek valló nem is tud – elég ahhoz, hogy fekete pontot szerezzen a Google keresőnél. Azt más tapasztalatából tudom, hogy az nem jó, mert annyira hátra dobhatja a weboldalát, hogy csak pislogni fog utána… És fuccs… 0 Ft bevétel a weboldalról… Nevezzük a seo területét egy szenzitív tartománynak, amely valóban nagyon érzékeny.
A seo vonalon számos sikert könyvelhetünk el, mert évek óta foglalkozunk ezzel a területtel. Nálunk mindig rengeteg belső fejlesztés van, és csak olyanokat engedek ügyfelek felé kiajánlani, amelyben már rengeteg belső tapasztalatunk és megannyi pozitív eredményünk van. Ezért a nálunk kezelt weboldal keresőoptimalizálás projektek mindig a felfelé tartó ívet követik hosszútávon. Szépen lépdelünk az ügyfeleinkkel a Google első oldala felé, valamint a már ott lévőket igyekszünk ott tartani.
Ön szerint ezek után érdemes előre kerülni a keresőben? Fontos ott lenni a kereső első oldalán a termékeivel? Egyértelműen igen a válasz! Ön is szeretné, hogy a weboldala vagy webáruháza elkezdjen még jobb pozíciókat megszerezni? Még több bevételt elérni? Jelenleg hol tart az Ön számára fontos kulcsszavakra, kifejezésekre? Van még min dolgozni? Akkor keressen meg minket, mert tudunk segíteni az előrejutásban, mert tudunk Önnek több érdeklődőt, ügyfelet realizálni.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.