EDM kiküldés kapcsán keresett meg minket egy reklámügynökség, hogy segítsünk nekik egy pályázatos projekthez médiát vásárolni. Az EDM kiküldés és E-mail adatbázis építés területeken valóban komoly tapasztalatra tettünk szert az elmúlt 11 évben. Úgy is mondhatnám tréfásan, hogy küldtünk már pár EDM levelet…
Az alapvető probléma az e-mail adatbázis milyensége, amelyekre az EDM levél kiküldése irányul. Honnan lehet előre tudni, hogy egy e-mail adatbázis milyen minőségű? Melyik szolgáltató vagy weboldal tulajdonos címlistája megbízható? Melyik marketing adatbázis fedhetetlen jogilag? Ezek roppant nehéz kérdések egy laikus számára, de még egy marketing szakértőt is próbára tesznek, mert sok faktor játszik szerepet bennük.
Szóval az EDM kiküldés nem is olyan egyszerű feladat, mert számos ismeretlenje lehet a fenti „egyenletnek”egy EDM kampány során. Ráadásul súlyos árat kell fizetni egy EDM kampányért, mert ez még mindig az egyik legdrágább elérésre, brandingre használt online marketing eszköz.
A mi EDM kampányainknál, ezért más megközelítéssel dolgozunk, hogy efficiens eredmények szülessenek. A reklámszövegírás mellett alkalmazunk más eszközöket is, hogy elérjük a kedves Olvasónál a cselekvést.
Sokan úgy gondolják, hogy EDM kiküldés már leketyegett. Igazuk van, de csak részben! Az igazuk abból ered, hogy bizonyos e-mail adatbázisok nem a leghatékonyabbak, mert szakszerűtlenül voltak kezelve. Egy e-mail adatbázis lerontásához elég néhány nem nekik szóló reklámüzenet. A címlista tagok máris elfordulnak az adott hírlevéltől. Még mindig találni kincseket érő EDM bázisokat, de azokra nagyon kell vigyázni. Mi rendszeresen lekötjük ezeket, hogy mások ne is küldhessenek ki rá EDM levelet, mert szakértelem hiányában kiküldött levelekkel csak untatják a publikumot, és roncsolják a marketing adatbázist.
Az EDM levél segítségével egyszerre több ezer Olvasót tud megszólítani. Az EDM kiküldés első, második napján egy tüskét fog látni a grafikonon. Ekkor kell minden erejével a weboldalára fókuszálni, és minden lehetséges módon megfogni az Olvasóit. Az EDM mellett szóló érvelésem még nem ért véget! Remekül körül lehet írni, targetálni a keresett Olvasókat. Tudja, hogy kik vásárolják nagy számban a termékeit? Remek, akkor pontosan el tudjuk érni ezeket a személyeket EDM levélen keresztül. Sőt, akár konkrétumokat is kérhet tőlük. Jelentkezzenek próbavásárlásra, tesztvezetésre, termékmintára, stb. Gyors, én ezért szeretem a legjobban az EDM kampányokat.
Gondolt már arra, hogy kiegészítse a kommunikációját? Felturbózza a kampányait? Növelje a célcsoportja elérését elektronikus direkt marketing kampánnyal. Hívjon minket.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.