Weboldal keresőoptimalizálás

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Weboldal keresőoptimalizálás felkérést kaptunk, de van ennek még létjogosultsága?

Weboldal keresőoptimalizálás felkérést kaptunk egy új weboldal mellé, melyet a tornacos.hu domain alatt tud megnézni. A hegykői Tornácos Panzió és Étterem az egyik legromantikusabb hely, amelyet a Fertő-tó partján találhat. Remek ételeik és hangulatos panziójuk garancia a felhőtlen pihenésre.

Milyen feladatot kaptunk seo vonalon?

Az új weboldal indulása után a Google-ben megszerzett pozíciókról valamelyest visszacsúszott, de ezt ilyenkor teljesen természetes. A mi feladatunk egy újabb együttműködés keretén belül a tornacos.hu weboldal keresőoptimalizálás feladatának ellátása. Az egyeztetett kifejezésekre kezdünk el dolgozni, hogy a Google találati listáján jobb pozíciókat érjen el a site.

Weboldal kereső optimalizálás

Weboldal kereső optimalizálás

Milyen célokat segít teljesíteni a weboldal keresőoptimalizálás?

A weboldal keresőoptimalizálás útján megszerzett Olvasók minőségi érdeklődők. A Google kereső már a vásárlás előtti szakaszban lévő potenciális vásárlókat szállít. Legyen szó weboldal keresőoptimalizálásról, AdWords kampányról, mindkét forgalmi forrásból a legjobb minőségű látogatókat adja a rendszer. Ezekből az Olvasókból magasabb számban lesz megrendelő, mint a legtöbb egyéb csatornáról. Kivétel talán egy fantasztikus minőségű e-mail adatbázist.

Ön figyeli a megtérülést?

Érdemes figyelemmel kísérni a százalékos megtérülést. Figyelje a Google és más forgalmi forrásokat. Igaz, teljesen szétbontani nem lehet az érdeklődő életútját, mert a Google Remarketing kampány – tapadós hirdetés – hatására más weboldalon is megtörténhet a – egy újabb reklám megjelenése – vásárlást elősegítő impulzus. Ha egy vonalas telefonon rendel, adott példa esetében foglal, akkor nem feltétlen lesz beazonosítható.

Miért nehéz lekövetni egy érdeklődő, vásárló életútját?

A konkrét vásárló bejöhet a weboldalára a weboldal keresőoptimalizálás hatására, de távozhat regisztráció, vásárlás nélkül onnan. Ha van AdWords Remarketing kampánya befűzve az oldal mögé, akkor a látott termék, termékcsoport, szolgáltatás – nemzetközileg és itthon is persze – megjelenhet neki ~félmillió weboldalon. A kedves Olvasóban egy-egy újabb megjelenés elérheti a célt, a vásárlás beindítását, de ő már nem fog emlékezni rá, hogy weboldal keresőoptimalizálás, AdWords kampány hatására talált rá a weboldaladra először.

Többek között ezért érdemes használni a konverzió követést!

A konverzió követéssel már képes lesz megmondani, hogy honnan érkezett a vásárlója. Azonban 100%-os módszer nincs rá, hogy minden egyes ügyfelét az életútja elejétől „lássa”. Bár egy affiliate program segíthet a címkézésében, 100%-os módszertan nincs erre, mert már előtte is találkozhatott a termékével. Láthatta a hirdetéseit, megismerkedhetett vele egy konferencián, egy offline hirdetésen, láthatta televízióban, hallhatta rádióban. A döntési mechanizmusok pedig roppant összetett mátrixok, amelyek a fejben dőlnek el. Léteznek borzalmasan drága szoftverek az „út” elemzésére, de az igazság az, hogy ezt akkor is nehéz megmondani, ha egy ilyen program előtt elemezgeti a helyzetet egy marketing szakember. Azzal viszont teljes mértékben nem értek egyet, hogy a marketing 50%-a kidobott pénz volna… Van annak a másik félnek is létjogosultsága, csak nem tudjuk pontosan kimutatni egyelőre. De térjünk vissza a weboldal keresőoptimalizálás vonalra.

Mit veszíthet, ha kihagyja a keresőoptimalizálást?

A weboldal keresőoptimalizálás nélkül a website-ja egyre hátrébb fog kerülni a Google keresőben. Olyan kifejezésekre fog kiesni a versenyből, amelyekre van forgalom, amelyekre van kereslet. Hiába van elől azokra a szavakra, amelyekre nem optimalizálja az oldalát, mert az semmit sem fog hozni. Így ügyfeleket fog veszteni! Gyakorlatilag átengedi őket a versenytársainak!

Mi a végzetes félreértés a keresőoptimalizálás terén?

Túlzás nélkül sok megkeresésünk van keresőoptimalizálsra, és több cégvezető önigazolásként mutatta meg nekem, hogy a weboldala az első helyen szerepel a következőkre:

  • A saját cégnevükre!
  • Az általuk forgalmazott termékek nevére, amelyek ismeretlenek a piacon.
  • Olyan szakszavakra, amelyeket hírből sem ismertem.
  • Bonyolult szakmai zsargonokra, amelyekre senki sem keres rá.

Mi ezekkel a Google helyezésekkel probléma?

Nézzük a Google találati listáján kapott eredményekkel kapcsolatos észrevételeket:

  • A cégnévre senki sem keres, legalábbis új ügyfél nem gyakran.
  • Az általuk forgalmazott termékek neveire nem volt kimutatható keresés, tehát nincs rá forgalom sem.
  • A szakszavak és bonyolult zsargonok helyet a köznyelvben ismert szinonimáikra kerestek az emberek, tehát ezekre sem volt forgalom, így bevétel sem.
  • Bár kétségkívül jól mutat az első helyen a weboldala, de ha nincs rá forgalom, akkor bevételt se reméljen belőle!

    Weboldal keresőoptimalizálás hatására az oldala előrébb kerül a Google keresőben, amelynek következmény a látogatottságnövekedés, így több potenciális érdeklődője és ügyfele lesz

    Weboldal keresőoptimalizálás hatására az oldala előrébb kerül a Google keresőben, amelynek következmény a látogatottságnövekedés, így több potenciális érdeklődője és ügyfele lesz

Mi a keresőoptimalizálás ökölszabálya?

Ha nem él a keresőoptimalizálás lehetőségével, de mégis elől szerepel a weboldala bizonyos kifejezésekre, kulcsszavakra, akkor nagy a valószínűsége annak, hogy azokra nincs nagy forgalom. Vagyis nincs túl sok értelme, hogy elől szerepel ezekre a kulcsszavakra, mert nem jön belőlük érdeklődő és bevétel sem. Ha pedig van forgalom egy-egy kifejezésre, akkor keresőoptimalizálás nélkül nem nagyon lehet elől, mert azokkal a szavakkal mások is foglalkoznak. Keresőoptimalizálnak rájuk, mert már rádöbbentek arra, hogy onnan érkeznek a legjobb ügyfelek.

Tetszett Önnek a weboldal keresőoptimalizálás cikkem?

Szeretné, ha az Ön weboldala vagy webáruháza is elkezdene még jobb pozíciókat megszerezni? Ráadásul olyan kulcsszavakra szeretne előrébb kerülni, amelyekre jelentősebb a forgalom? Akkor keressen meg, mert Önnek is tudunk segíteni! Ne maradjon le, a versenytársai nem alszanak, keressen minket bizalommal!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?