Annak ellenére, hogy a Facebook már jó néhány éve teret hódított marketing eszközként is még mindig akadnak olyan cégek, akik nem látják benne a lehetőséget. Vagyis gyakran azt hallom vissza, hogy végül is jó lehetőségnek tartják, de nem a saját vállalkozásuk számára. Ilyenkor általában vagy az az érvük, hogy úgy gondolják az Ő ügyfélkörük nincs jelen a Facebookon ( ami már csak azért is nonszensz, mert minden korosztály megtalálható rajta 10-80 év között, így nagyon ritka az olyan célcsoport, akik nem képviseltetik magukat) vagy nem tudják, hogy mit kommunikálhatnának. Ha Ön is ezek közé a vállalkozások közé tartozik, akkor az alábbi érvek majd meggyőzik, hogy épp itt az ideje a szemléletváltásnak.
Egy jó marketing eszköz segítségével ott lehet a fejekben.
Már biztosan sokszor hallotta a weboldalára, hogy az a vállalkozása online névjegykártyája. Ez így is van, azonban már a Facebook oldaladról is elmondható ugyan ez. És ez évről-évre egyre inkább így van, hiszen lassan felnő az a generáció, akik számára ez a közösségi oldal jelenti a társadalmi kapcsolatok legfőbb színterét. Ők lesznek majd a célközönsége, és az a rossz hírem van, hogy számukra, ami nincsen fent a Facebookon az nem is létezik. De már most is lényeges, hogy jó képet fessen magáról, hiszen nem csak a mostani tinik vannak ezzel így, hanem majdnem a 40-es korosztályig rengetegen a Facebookon lógnak egész nap.
A fent említett jelenségnek köszönhetően nagyszerűen formálhatja a segítségével a célközönsége véleményét. Ha nagyon jó szakértőként vagy véleményvezérként tud fellépni, akkor sokkal könnyebben elérheti, hogy az Ön termékét vagy szolgáltatását tartsák jónak. Azonban ehhez nagyon aktívnak kell lennie.
Ha rendszeresen sikerül felkeltenie célcsoportja érdeklődését, akkor jó esélye van rá, hogy az adott helyzetben Önt válasszák. Mondom mire gondolok. Tegyük fel, hogy van egy étterme és hozzá egy Facebook oldala. Ahol közzé tehet gyönyörű képeket a finom ételekről, akciókat, nyereményjátékokat vagy megoszthat néhány pillanatot a kulisszák mögül. Naponta olyan 2-3 posztot tesz közzé, folyamatosan hirdet és kiemel. Így a követői és más lehetséges érdeklődőik is rendszeresen találkoznak Önnel. Ami ahhoz vezet majd, hogy ha legközelebb egy fiatalember azon töri a fejét, hogy hova vigye szíve választottját az első randin, akkor Ön jut majd az eszébe. Amikor valaki a legjobb barátnőjének szervez lánybúcsút, Önre gondol majd. Amikor eljön a nagyi 80. születésnapja Önnél ül majd össze egy család. Ha jól csinálja az Ön vállalkozása neve jut majd az emberek eszébe, amikor a szolgáltatására vagy a termékeire lesz szüksége. Az Öné és nem a konkurenciáé.
Ha már régóta követi valaki a tevékenységét a Facebookon, akkor egy idő után úgy fog Önre tekinteni, mint egy régi ismerősként. Ezért a bizalma is sokkal nagyobb lesz felé, hiszen már számtalan bejegyzést, cikket olvasott Öntől. Egy kicsit már ismeri is, így ha szüksége van a termékére, akkor szívesebben válassza majd Önt az ismeretlen helyett. Emellett ez a régi ismerős érzés egy „hűség” érzést is kialakíthat. Lesznek olyanok, akik lojalitásból inkább nem is keresgélnek tovább, hanem rögtön Önhöz mennek, hiszen Önt már „ismernek”.
Ugye, hogy mennyi minden szól a Facebook mellett marketing eszközként is? Rengeteg lehetőség szól mellette, csak tudnia kell kihasználni őket. Persze ehhez ismernie is kell azokat az eszközöket és folyamatokat, melyekkel a fent említett pozitív hatásokat elérheti. Ön tudja mi lesz az első lépése ahhoz, hogy a Facebook-ot is vevőszerzésre használhassa?
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.