Ha szerinte is nagyon jó marketing eszköz a Facebook, akkor NE olvassa el!

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Annak ellenére, hogy a Facebook már jó néhány éve teret hódított marketing eszközként is még mindig akadnak olyan cégek, akik nem látják benne a lehetőséget. Vagyis gyakran azt hallom vissza, hogy végül is jó lehetőségnek tartják, de nem a saját vállalkozásuk számára. Ilyenkor általában vagy az az érvük, hogy úgy gondolják az Ő ügyfélkörük nincs jelen a Facebookon ( ami már csak azért is nonszensz, mert minden korosztály megtalálható rajta 10-80 év között, így nagyon ritka az olyan célcsoport, akik nem képviseltetik magukat) vagy nem tudják, hogy mit kommunikálhatnának. Ha Ön is ezek közé a vállalkozások közé tartozik, akkor az alábbi érvek majd meggyőzik, hogy épp itt az ideje a szemléletváltásnak.

Jó marketing eszköz.

Egy jó marketing eszköz segítségével ott lehet a fejekben.

Egy online névjegykártya

Már biztosan sokszor hallotta a weboldalára, hogy az a vállalkozása online névjegykártyája. Ez így is van, azonban már a Facebook oldaladról is elmondható ugyan ez. És ez évről-évre egyre inkább így van, hiszen lassan felnő az a generáció, akik számára ez a közösségi oldal jelenti a társadalmi kapcsolatok legfőbb színterét. Ők lesznek majd a célközönsége, és az a rossz hírem van, hogy számukra, ami nincsen fent a Facebookon az nem is létezik. De már most is lényeges, hogy jó képet fessen magáról, hiszen nem csak a mostani tinik vannak ezzel így, hanem majdnem a 40-es korosztályig rengetegen a Facebookon lógnak egész nap.

Véleménybefolyásoló eszköz

A fent említett jelenségnek köszönhetően nagyszerűen formálhatja a segítségével a célközönsége véleményét. Ha nagyon jó szakértőként vagy véleményvezérként tud fellépni, akkor sokkal könnyebben elérheti, hogy az Ön termékét vagy szolgáltatását tartsák jónak. Azonban ehhez nagyon aktívnak kell lennie.

Ott lehet a fejekben

Ha rendszeresen sikerül felkeltenie célcsoportja érdeklődését, akkor jó esélye van rá, hogy az adott helyzetben Önt válasszák. Mondom mire gondolok. Tegyük fel, hogy van egy étterme és hozzá egy Facebook oldala. Ahol közzé tehet gyönyörű képeket a finom ételekről, akciókat, nyereményjátékokat vagy megoszthat néhány pillanatot a kulisszák mögül. Naponta olyan 2-3 posztot tesz közzé, folyamatosan hirdet és kiemel. Így a követői és más lehetséges érdeklődőik is rendszeresen találkoznak Önnel. Ami ahhoz vezet majd, hogy ha legközelebb egy fiatalember azon töri a fejét, hogy hova vigye szíve választottját az első randin, akkor Ön jut majd az eszébe. Amikor valaki a legjobb barátnőjének szervez lánybúcsút, Önre gondol majd. Amikor eljön a nagyi 80. születésnapja Önnél ül majd össze egy család. Ha jól csinálja az Ön vállalkozása neve jut majd az emberek eszébe, amikor a szolgáltatására vagy a termékeire lesz szüksége. Az Öné és nem a konkurenciáé.

Bizalom növelése, hűség elérése

Ha már régóta követi valaki a tevékenységét a Facebookon, akkor egy idő után úgy fog Önre tekinteni, mint egy régi ismerősként. Ezért a bizalma is sokkal nagyobb lesz felé, hiszen már számtalan bejegyzést, cikket olvasott Öntől. Egy kicsit már ismeri is, így ha szüksége van a termékére, akkor szívesebben válassza majd Önt az ismeretlen helyett. Emellett ez a régi ismerős érzés egy „hűség” érzést is kialakíthat. Lesznek olyanok, akik lojalitásból inkább nem is keresgélnek tovább, hanem rögtön Önhöz mennek, hiszen Önt már „ismernek”.

Ugye, hogy mennyi minden szól a Facebook mellett marketing eszközként is? Rengeteg lehetőség szól mellette, csak tudnia kell kihasználni őket. Persze ehhez ismernie is kell azokat az eszközöket és folyamatokat, melyekkel a fent említett pozitív hatásokat elérheti. Ön tudja mi lesz az első lépése ahhoz, hogy a Facebook-ot is vevőszerzésre használhassa?

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?