Hírlevél címsor – ahol minden eldől

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Hírlevél címsor-ahol minden eldől

A hírlevele címsora az a néhány szó, ami képes eldönteni a teljes tartalom sorsát. Éppen ezért még a profiknak is nagyon nagy kihívás egy igazán jó címsort írni. Főleg a mai világban, amikor egyre nehezebb átjutni az emberek reklám szűrőjén. De ha ez ekkora jelentőséggel bír, akkor nagyon sok vállalkozás miért nem szentel neki kellő figyelmet?

 

Önnek is tudnia kell miért fontos a hírlevél címsor a marketingben!

Sajnos vannak kérdések, amikre én sem tudhatom a választ!

Annak ellenére, hogy ez egy sorsdöntő mondat azt tapasztalom, hogy nagyon sok cég nem veszi ezt komolyan. Mi lehet ennek az oka? Azt nem tudom! Lehet, hogy nem is tudják milyen sok múlik rajta! De ha elolvassa ezt a cikkemet, akkor Ön már biztosan nem fog azok közé az emberek közé tartozni, akik ezzel nincsenek tisztában.

Milyen egy jó címsor?

Milyen hírlevél címsor megoldások vannak?

A hely szűke miatt mindenképpen tömör és lényegre törő. Figyelemfelhívó, informáló és vágyat kelt az Olvasóban, hogy megnyissa a hírlevelet és időt szenteljen annak tartalmára. De mivel erős az ellenállás az emberekben a reklámokkal szemben valami olyat kell nyújtani, ami sokkal több, mint amit máshol olvashatnak. Sok féle módja van ennek. Lássuk milyen címsor megoldásokban érdemes gondolkodni.

hírlevél címsor írása

hírlevél címsor írása

Call to action már a címsorban

Call to action a hírlevél címsorában.

Már ezekkel a szavakkal is lehetősége van cselekvésre buzdítani az Olvasókat. Ugye az első cselekvés, amit meg kell tenniük az az, hogy megnyitják a hírlevelet, de a végső konverzióra is utalhatunk a címsorban. Ilyen esetekben érdemes időkorlátot is szabni a motiváció mellé. Az emberek nem szeretnek lemaradni a jó ajánlatokról és, ha a címsorban egy ilyen hangzik el, de csak néhány napjuk van rá, akkor sokkal nagyobb az esélye, hogy kattintanak majd. Mondok néhány példát:

-48 órán belül lejár a kedvezmény!

-Utolsó 2 nap a 25%-os kedvezményből!

– A héten megrendelt termékek mellé egy ajándékutalványt is adunk!

Legyen figyelemfelhívó!

Figyelemfelhívó címsor

Lényegében minden címsornak ez a szerepe, hiszen az a cél, hogy kitűnjünk a tömegből. Azonban vannak olyan címsorok, amikkel ezt különösen hatékonyan megtehetjük. Manapság már nem elegendő csak az ajánlatot beharangozni. Azt kívánatossá is kell tenni! Lássuk a példákat erre az esetre is.

-Ússza meg a karácsonyi vásárlást fele annyiból, mint tavaly.

-3 tipp, amikkel minden lakásból otthont varázsolhat!

– A -30-50%-os kedvezmények mellett, most a szállítást is mi álljuk.

hírlevelek írása

hírlevelek írása

Egy történet kezdete

Egy történet kezdete a hírlevél címsorában…

A story telling a hírlevél írás egyik formája. Ebben az esetben egy az Olvasó számára tanulságos történetet mesélünk el. Ez lehet akár egy élmény egy vásárlóval vagy a termékkel kapcsolatban. Abban az esetben, ha ilyen jellegű hírlevelet küldd ki nagyon jó címsornak, ha a történetet vezeti be. Mondok erre is példát:

-Amikor ebbe belevágtam még nem gondoltam, hogy ez fog történni…

– Ha ezt elolvasod Te se fogsz hinni a szemednek!

 

A hírlevél címsor legyen egy rövid tartalom.

Rövid tartalom

Minden címsor esetében igaz, hogy szorosan kapcsolódnia kell a levél tárgyához! Ne használjon feleslegesen hatásvadász címsorokat, amiknek semmi köze nincs az írásához. Lehet, hogy több megnyitást fog elérni velük, de a hírlevele hatékonyságán nagyon sokat fog rontani. Ráadásul az ilyen „átverés” Önről is negatív képet festhet, hiszen ha itt ilyen eszközökhöz folyamodunk, akkor mi a garancia arra, hogy máshol nem lóditunk a jobb hatás érdekében.

Fontos kérdések

 

Tegyen fel fontos kérdéseket.

Minden marketing tevékenység alapja, hogy tisztában legyünk vele mik a célközönségünk legfontosabb kérdései. Ha ezekre tudjuk a választ, akkor az azt jelenti, hogy szakmailag nagyon jól felkészült szakemberek vagyunk. Már az is nagyon jó fényben tüntet fel, ha ismerjük ezeket a kérdéseket. Épen ezért használhatjuk őket a címsorokban is. Gondoljon csak bele, hogy ha Ön szeretne venni egy új autót hitelre és feliratkozik több márka hírleveleire és az egyiktől kap egyet, aminek a következő a címsora: „Szeretné tudni, hogy havonta mennyibe kerülne álmai autója?”. Rákattintana, igaz? És miért? Mert ez a kérdés Önben is megfogalmazódott már és nagyon kíváncsi a válaszra. Pontosan ezért működnek annyira jól a kérdéseket tartalmazó címsorok.

Egy hírlevél címsorának a megfogalmazása nagyon trükkös terület, mert egy mondatba kell belesűríteni a figyelemfelhívást, a motivációt, a cselekvésre buzdítást és röviden egy rövid utalást a tartalomra.

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?