A hírlevél marketing egy másik lényeges mondata

2 Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

A hírlevél marketing másik fontos eleme

Előző cikkeinkben már szót ejtettünk a hírlevél címzésének és a címsornak a fontosságáról. Most egy újabb apróságnak tűnő, de mégis fontos ponttal foglalkozunk a hírlevél marketing területéről . Ön is biztosan észrevette már, hogy a címsor mellett betekintést nyerhetünk néhány szóban az email tartalmába. Sokan nem is gondolnák, de ez is egy újabb felület, ahol lehetőségünk van növelni az olvasó érdeklődését.
Mivel itt is csak néhány szó, esetleg egy mondat áll a rendelkezésünkre jól meg kell fontolni, hogy mi kerüljön oda. Azt tapasztaljuk, hogy a hírlevél küldők többsége nincs tisztába vele, hogy az itt megjelenő szöveget is szerkeszteni lehet. Így szimplán az üzenet első néhány sora jelenik meg. Ami valójában egy elpazarolt lehetőség.

Már megint egy ütős tőmondaton kell törnünk a fejünket?

Azt kell, hogy mondjuk igen! A hírlevél marketing egy ilyen terület. Többnyire csak egészen rövid tér áll rendelkezésünkre, hogy felkeltsük a potenciális ügyfeleink figyelmét, amit legalább ilyen nehéz feladat fenntartani később a hírlevélben. Tudni kell az ügyfelek fejével gondolkodni. Tudni kell, hogy mik azok a kérdések, amik felkeltik az érdeklődését és, mik azok a válaszok, amiket azonnal hallani akar.

Ne tűnjünk szétszórtnak!

A címsor és a hírlevél első néhány szava nem mindig állnak összhangban. Így ha nem állítunk be egy oda illő szöveget, akkor az a szertelenség látszatát kelti. Így ahelyett, hogy felhívná az olvasó figyelmét inkább elbizonytalanítja az üzenetünkkel kapcsolatban.

Ne hagyja ki ezt az egyszerű lehetőséget!

Itt tényleg csak néhány kattintásról és plusz 2 perc munkáról van szó. Azonban ennél sokkal többet tehet vele a hírlevél kampánya sikerességéért. Lehet, hogy egy elenyésző apróságnak tűnik, de sokszor éppen ezen múlhatnak nagy dolgok. Ezért semmiképpen ne hagyja veszni ezt a lehetőséget. Minden eszközt meg kell ragadni, hogy a legjobb eredményeket hozzuk ki egy marketing kampányból.

Tudjuk, hogy nem egyszerű!

Tudjuk, hogy annak, aki nem ezzel foglalkozik nap mint nap egyáltalán nem egyszerű minden apróságot szem előtt tartani. Szinte lehetetlen az újításokat követni. Ha mégis úgy dönt, hogy belevág és szeretné a maximumot kihozni a hírlevél marketing kampányából két dolgot tehet. Az egyik, hogy napi szinten foglalkozik a marketing témakörével és beleássa magát az Ön számára összes releváns eszköz működésébe. (Ebben mi is a segítségére lehetünk, ha folyamatosan követi rendszeresen frissülő blogunkat.) Másrészt megbízhat vele egy profit is. Úgy gondoljuk ez utóbbi talán kifizetődőbb egy cégvezető számára. Természetesen az Ön tisztsége eldönteni, hogy mi a legjobb Önnek és a vállalkozásának. Mi csak annyit mondhatunk, hogy nagyon szívesen nyújtunk Önnek és a vállalkozásának segítséget.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset
2 Comments
    • Farkas Réka
    • 2024-09-11
    Válasz

    Miért fontos, hogy jól válasszuk ki a hírlevél első pár szavát?

      • Bökönyi Norbert
      • 2024-09-13
      Válasz

      Kedves Réka!

      Köszönöm a kérdést, örülök, hogy érdeklődsz a hírlevél előnézeti szövege iránt, mert valóban fontos pontja a levélnek!

      Konkrétan a második legfontosabb szöveges rész a tárgy után.

      A hírlevél első pár szava azért fontos, mert ez az a rész, amit az olvasó először lát a postaládájában. Ha most nincs előtted, akkor is érdemes ránézni akár a Gamil levelező listanézeti részére. Van egy lead, azaz bevezető szöveg, amit kiemel az üzenet, az e-mail első sorából.

      Amennyiben ez a szövegrész figyelemfelkeltő és releváns, nagyobb eséllyel kattintanak rá. Ezt a pár szót érdemes úgy megválasztani, hogy felkeltse az érdeklődést és passzoljon a címsorhoz.

      Ha jól van megfogalmazva, segít, hogy a hírleveled ne tűnjön el a többi között, hanem valóban felkeltse a figyelmet!

      Ha további kérdéseid lennének, keresd bátran!

      Üdvözlettel:

      Bökönyi Norbert

Ön mit szól ehhez?