Hírlevél szerkesztés – Képek a hírlevélben

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Képek a hírlevélben

Érdemes képeket alkalmazni a hírlevelében? Vagy egyenesen kötelező? Ha él ezzel a lehetőséggel milyen képeket tegyen be? Milyen file formátumot érdemes használni? Van benne rizikó faktor? Most mindezt Ön is megtudhatja!

A képek használata a hírlevelekben olyan, mint egy kétélű fegyver. Nélkülük sokkal sivárabb és kevésbe hatékony az üzenet, azonban, ha nem tudja hogyan használja őket a hírlevele teljes sorsát megpecsételheti.

Miért mondom ezt?

Hírlevél szerkesztés: képek engedélyezése a hírlevélben.

Nagyon sok e-mail kliens (az e-mail kliens például a Gmail, Citromail vagy a Freemail) nem jeleníti meg alapból a képeket csak abban az esetben, ha a felhasználó azt külön engedélyezi. Azonban Ön eszközölhet olyan beállításokat melyek segítségével lehetővé teheti, hogy megjelenjenek a képek. Ön tudja, hogy hogyan oldhatja meg ezt a problémát?

Én azt mondom, hogy mindenképpen használjon képeket!

Hírlevél szerkesztés tanács: használjon képeket a hírlevélben.

Én minden kiküldött hírlevélbe helyezek el vizuális tartalmat is. Ennek az a nagyon egyszerű oka, hogy az emberek egyre kevésbé szeretnek olvasni és már egy 2-300 szavas hírlevél képes lenne elriasztani Őket. Azonban a képek használatával sokkal barátságosabbá, könnyebben befogadhatóvá tudja tenni az üzenetet. Ráadásul, ha a leírtakat vizuálisan is alátámasztja sokkal jobban megmarad a mondanivaló. Mondok erre egy példát, hogy jobban értse miért írom ezt.

Tegyük fel, hogy feliratkozott több műszaki webáruház hírlevelére, mert szeretne egy új plazma Tv-t vásárolni. Mindegyiktől kapja az ilyen témájú hírleveleket melyekben az árak nagyjából megegyeznek. Mondjuk az egyik cég egy olyan üzenettel keresi meg, amiben az Önnek szimpatikus típus 154 000 Ft-ba kerül, de nem lát képet a kiválasztott tévéről. Amíg a másik cég egy 158 000 ajánlatot küld ki Önnek, de abban látja is, hogy mit kap a pénzéért. Melyik kelti fel jobban az érdeklődését? Melyik üzenet kelt Önben több bizalmat? Bennem mindenképpen a képes. Miért? Mert, ha valaki már a hírlevélben képes választ adni egy kérdésre és tudja, hogyan keltse fel az érdeklődésem, akkor az számomra azt sugallja, hogy jobban tisztában van a fogyasztó szokásaival és szakmailag is felkészültebb. Ebben az esetben nem fog számítani a 4 ezer különbség, mert inkább fizetek egy picit többet, de akkor tudjam, hogy olyan helyen költök el egy ekkora összeget, ahol szakmailag felkészült emberek vannak és valószínűleg minden kérdésemre választ kapok majd.

hírlevélszerkesztés

Képek a hírlevélben?

Ez szakmai ártalom lenne?

Ez egy hírlevél szerkesztői szakmai ártalom?

Nem! Én azt tapasztalom, hogy minden más, a marketing területén laikus ember is így reagál. Egyszerűen tudat alatt befolyásolja Őket a több és pontosabb információ. Biztonságot nyújt a tény, hogy kérdezés nélkül is választ kaphatnak egy olyan nem lényegtelen kérdésre, hogy hogyan fog kinézni a termék, amit meg akarnak vásárolni.

Akkor megegyezhetünk benne, hogy kellenek a képek?

Hírlevél szerkesztés és a képekben rejlő erő.

Biztosan Ön is látja már a képekben rejlő erőt! Nagyszerű! De akkor hogyan alkalmazza őket? Kezdjük ott, hogy a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy valakinek nem jelennek meg a képek a kiküldött hírlevelünkben. Erre az esetre kell használni a képeket helyettesítő szöveget, melyek néhány szóban bemutatják mit láthatnának a képen. Ezzel növeljük annak az esélyét, hogy engedélyezze a képek fogadását. A fenti példánál maradva, ha nem látja a tévéről kiküldött képet, de a szöveg jelzi Neki, hogy néhány kattintással megnézheti, akkor valószínű, hogy veszi a fáradságot és megadja az engedélyt.

Hírlevél szerkesztés szempontból nézve mekkora képek ajánlottak?

Hírlevél szerkesztés: képek mérete.

Nagyon fontos, hogy jó minőségűek legyenek, de minél kisebb méretűek. Éppen ezért ne Full HD képekben gondolkodjon, mert azok nagyon megnehezítenék vagy lehetetlenné tennék a kiküldést. Találja meg az arany középutat és próbálja meg minimálisra csökkenteni a képek méretét úgy, hogy az még ne menjen a minőség rovására.

Lehet csak egy kép a hírlevél?

Hírlevél szerkesztés: jó ha csak egy kép a hírlevél?

Bár gyakran tapasztalom ezt a megoldást mégsem ajánlom ennek az alkalmazását. Bár, ha számomra érdekes az ajánlat én megtalálom a megoldást a kép megtekintésére, de valószínűleg ezt csak azért teszem meg, mert tisztában vagyok a szakmai háttérrel. A marketing terén járatlan emberek csak annyit fognak látni, hogy kaptak egy üres levelet. Hacsak, nem sikerül valamilyen rettentően érdekfeszítő címsort írni viszonylag kevés az esélye annak, hogy bíbelődnek majd a kép megtekintésével.

hírlevél szerkesztés

Hírlevél szerkesztés: képek a hírlevélben

 Összefoglalás

A végső konklúzióm az az, hogy hírlevél szerkesztés során érdemes a képekkel, mint lehetőséggel foglalkozni, de csak akkor, ha tisztában vagyunk a technikai lehetőségekkel, feltételekkel. Ha úgy érzi, segítségre van szüksége a tökéletes hírlevélhez bővebb infót itt talál a szolgáltatásról.

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?