Érdemes képeket alkalmazni a hírlevelében? Vagy egyenesen kötelező? Ha él ezzel a lehetőséggel milyen képeket tegyen be? Milyen file formátumot érdemes használni? Van benne rizikó faktor? Most mindezt Ön is megtudhatja!
A képek használata a hírlevelekben olyan, mint egy kétélű fegyver. Nélkülük sokkal sivárabb és kevésbe hatékony az üzenet, azonban, ha nem tudja hogyan használja őket a hírlevele teljes sorsát megpecsételheti.
Hírlevél szerkesztés: képek engedélyezése a hírlevélben.
Nagyon sok e-mail kliens (az e-mail kliens például a Gmail, Citromail vagy a Freemail) nem jeleníti meg alapból a képeket csak abban az esetben, ha a felhasználó azt külön engedélyezi. Azonban Ön eszközölhet olyan beállításokat melyek segítségével lehetővé teheti, hogy megjelenjenek a képek. Ön tudja, hogy hogyan oldhatja meg ezt a problémát?
Hírlevél szerkesztés tanács: használjon képeket a hírlevélben.
Én minden kiküldött hírlevélbe helyezek el vizuális tartalmat is. Ennek az a nagyon egyszerű oka, hogy az emberek egyre kevésbé szeretnek olvasni és már egy 2-300 szavas hírlevél képes lenne elriasztani Őket. Azonban a képek használatával sokkal barátságosabbá, könnyebben befogadhatóvá tudja tenni az üzenetet. Ráadásul, ha a leírtakat vizuálisan is alátámasztja sokkal jobban megmarad a mondanivaló. Mondok erre egy példát, hogy jobban értse miért írom ezt.
Tegyük fel, hogy feliratkozott több műszaki webáruház hírlevelére, mert szeretne egy új plazma Tv-t vásárolni. Mindegyiktől kapja az ilyen témájú hírleveleket melyekben az árak nagyjából megegyeznek. Mondjuk az egyik cég egy olyan üzenettel keresi meg, amiben az Önnek szimpatikus típus 154 000 Ft-ba kerül, de nem lát képet a kiválasztott tévéről. Amíg a másik cég egy 158 000 ajánlatot küld ki Önnek, de abban látja is, hogy mit kap a pénzéért. Melyik kelti fel jobban az érdeklődését? Melyik üzenet kelt Önben több bizalmat? Bennem mindenképpen a képes. Miért? Mert, ha valaki már a hírlevélben képes választ adni egy kérdésre és tudja, hogyan keltse fel az érdeklődésem, akkor az számomra azt sugallja, hogy jobban tisztában van a fogyasztó szokásaival és szakmailag is felkészültebb. Ebben az esetben nem fog számítani a 4 ezer különbség, mert inkább fizetek egy picit többet, de akkor tudjam, hogy olyan helyen költök el egy ekkora összeget, ahol szakmailag felkészült emberek vannak és valószínűleg minden kérdésemre választ kapok majd.
Ez egy hírlevél szerkesztői szakmai ártalom?
Nem! Én azt tapasztalom, hogy minden más, a marketing területén laikus ember is így reagál. Egyszerűen tudat alatt befolyásolja Őket a több és pontosabb információ. Biztonságot nyújt a tény, hogy kérdezés nélkül is választ kaphatnak egy olyan nem lényegtelen kérdésre, hogy hogyan fog kinézni a termék, amit meg akarnak vásárolni.
Hírlevél szerkesztés és a képekben rejlő erő.
Biztosan Ön is látja már a képekben rejlő erőt! Nagyszerű! De akkor hogyan alkalmazza őket? Kezdjük ott, hogy a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy valakinek nem jelennek meg a képek a kiküldött hírlevelünkben. Erre az esetre kell használni a képeket helyettesítő szöveget, melyek néhány szóban bemutatják mit láthatnának a képen. Ezzel növeljük annak az esélyét, hogy engedélyezze a képek fogadását. A fenti példánál maradva, ha nem látja a tévéről kiküldött képet, de a szöveg jelzi Neki, hogy néhány kattintással megnézheti, akkor valószínű, hogy veszi a fáradságot és megadja az engedélyt.
Hírlevél szerkesztés: képek mérete.
Nagyon fontos, hogy jó minőségűek legyenek, de minél kisebb méretűek. Éppen ezért ne Full HD képekben gondolkodjon, mert azok nagyon megnehezítenék vagy lehetetlenné tennék a kiküldést. Találja meg az arany középutat és próbálja meg minimálisra csökkenteni a képek méretét úgy, hogy az még ne menjen a minőség rovására.
Hírlevél szerkesztés: jó ha csak egy kép a hírlevél?
Bár gyakran tapasztalom ezt a megoldást mégsem ajánlom ennek az alkalmazását. Bár, ha számomra érdekes az ajánlat én megtalálom a megoldást a kép megtekintésére, de valószínűleg ezt csak azért teszem meg, mert tisztában vagyok a szakmai háttérrel. A marketing terén járatlan emberek csak annyit fognak látni, hogy kaptak egy üres levelet. Hacsak, nem sikerül valamilyen rettentően érdekfeszítő címsort írni viszonylag kevés az esélye annak, hogy bíbelődnek majd a kép megtekintésével.
A végső konklúzióm az az, hogy hírlevél szerkesztés során érdemes a képekkel, mint lehetőséggel foglalkozni, de csak akkor, ha tisztában vagyunk a technikai lehetőségekkel, feltételekkel. Ha úgy érzi, segítségre van szüksége a tökéletes hírlevélhez bővebb infót itt talál a szolgáltatásról.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.