Megoldás a túl sok, nem releváns Facebook poszt problémájára

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Az előző cikkemben felvetettem egy problémát, mégpedig a túl sok irreleváns Facebook poszt kérdését. Ahogyan legutóbb is írtam ez két szempontból jelenthet gondot.

1.: A tág célközönség miatt sok olyan poszt lesz, ami valakinek nem lesz érdekes.

2.: Könnyű beleesni abba a hibába, hogy a tevékenységi körétől teljesen távol álló bejegyzéssel jelen meg, csak hogy tartani tudja a megszokott poszt mennyiséget.

Facebook posztok célcsoportnak

Ebben a cikkemben, most az első problémára mutatok Önnek egy megoldást.

Tudom, hogy vannak helyzetek, amikor egyszerűen nincs más megoldás, muszáj több célközönséget megszólítani a posztokkal. Például van egy ügyfelünk, akinek több, mint 27 000 kedvelője, követője van a Facebook oldalán. Hotel lévén van köztünk huszonéves fiatal és hatvanas nyugdíjas, nők-férfiak vegyesen. Náluk ez a megoldás néha nagyon jól jön, hiszen van, amikor kifejezetten az időseket, néha pedig csak a fiatalokat akarjuk megszólítani. Bár nekik nem posztolunk túl sokat, de még néha így is hasznos ez az eszköz.

Azonban amikor naponta több posztot szeretne kitenni és az a cél, hogy az a leghatékonyabban eljusson a célközönséghez vakvágányok nélkül, akkor érdemes a “A hírfolyambeli célközönség és a bejegyzések láthatósága” lehetőséggel élni, aminek a segítségével közel olyan jól célozhatja a posztokat, mint a hirdetéseket.

Mutatom, mit kell tennie, hogy Ön is használhassa:

1.: lépés: Kattintson az oldal tetején a Beállítások részre.

2.: lépés: Majd a jobb oldali menüsávban az Általános gombra.

3.: lépés: A „A hírfolyambeli célközönség és a bejegyzések láthatósága” résznél pipálja ki a kis négyzetet.

És innentől már használhatja ezt a nagyszerű célzási lehetőséget, aminek köszönhetően a posztjai, már csak annak jelennek meg, akiknek szeretné.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?