Ön tudja, hogy milyen hosszú egy jó hírlevél?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Mint tudjuk a mai rohanó világban nagyon kevés ideje van az embereknek. Éppen ezért nem is szeretik, ha valaki túl sokat rabol el tőlük. Azonban nagyon hálásak érett, ha valaki tömören tájékoztatja Őket arról, amit amúgy szeretnének tudni. Ne eresszük túl bő lére a mondanivalónkat, de törekedjünk arra, hogy minden fontos kérdésére választ kapjon. Ez az, ami az igazi profizmust sugallja. Ez is egy fontos szempont egy jó hírlevél elkészítésénél!

De akkor milyen hosszú egy jó hírlevél?

Mi azt valljuk, hogy ideális esetben ne legyen több 1500 karakternél. Akkor ha a mondanivalónk nem fér bele ebbe a keretbe tördeljük úgy a szöveget, hogy jól olvasható legyen. Tudnunk kell, hogy manapság az olvasók csökkent figyelemmel olvassák a hírleveleket. Így biztosítsunk lehetőséget arra, hogy ha csak átfutja a szemével, akkor is megtudhassa, ami számára igazán fontos.

Kiemelésekkel segítsük az ügyfeleket

Ha feltétlenül hosszabb hírlevelet kell kiküldenünk érdemes a leglényegesebb részeket kiemelni. Ezek a kulcsmondatok választ kell, hogy adjanak a legfontosabb kérdéseire. Viszont fel is csigázhatják annyira az érdeklődést, hogy később egy nyugodtabb pillanatban visszatérjen és elolvassa a teljes hírlevelünket.

Egy téma több hírlevél

Előállhat olyan helyzet is, amikor elkerülhetetlen, hogy hosszasan fejtsük ki a mondandónkat. Ilyenkor akár készíthetünk a témából egy mini hírlevél sorozatot is. Ezzel nem csak, hogy nem terheljük le az olvasónkat egyszerre túl sok információval, de felcsigázzuk a kíváncsiságát és várni fogja a sorozat további részeit.

Utalás cikkre vagy blog bejegyzésre

Bátran küldjük tovább az olvasókat a weboldalunkra. Hírlevelünk szolgáljon csak egy rövid ízelítőként a témában. Ha valóban többet szeretne megtudni, akkor a honlapunkra tovább kattintva megteheti. Ezzel segítjük az olvasót, hiszen egyszerre nem terheljük túl. Népszerűsítjük a weboldalunkat, amit később akár önállóan is meglátogat majd. Mindezek mellett a keresőoptimalizálásban is segít minket.

Az információ ne menjen az élvezet rovására

Egy jó hírlevél rövid, információban gazdag mégis olvasmányos. Ez utóbbi azt jelenti, hogy ne árasszuk el száraz tényekkel, azért hogy mindent átadjunk, amit szeretnénk. A kreatív szövegírásban nagyon fontos szempont a szórakoztatás. Az olvasónk ne azt érezze, hogy egy újabb terméket vagy szolgáltatást akarunk rátukmálni.

 

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?