Online Médiavásárlás a Danubius Hotels Group

No Comments

Online médiavásárlás feladatra kért fel minket a Danubius Hotels Group

Milyen célból kaptunk médiaügynökségi vonalon felkérést?

Az online médiavásárlás apropója egy EDM kampány, amely egy különleges ajánlatot hivatott beharangozni a hazai piacon. A hírlevél reklám még jelentős elérést, potenciális ügyfeleket tud hozni minden vállalat, vállalkozás számára. A tömeges e-mail kiküldés még tartogat magában értékesítési erőt, mert egy önkéntesen regisztrált EDM bázis komoly értéket és potenciált képvisel. A legtöbben azonban ezt nem tudják megfelelően kezelni, valamint magas fokon kiaknázni, mert a hírlevél szövegírás és egy ilyen kampány komoly kihívást jelent.

Médiavásárlás az egyik legnagyobb szállodaláncnak, a Danubius Hotels Group részére

Médiavásárlás a Danubius Hotels Group részére

Melyek a legkatasztrofálisabb EDM kampány hibák?

Úgy gondolom, a legnagyobb probléma a termék nem ismeretén felül a legjellemzőbb hiba a célcsoport helytelen meghatározása. Ezek után említést érdemel még az adatbázisok minőségének tapasztalatbeli hiánya. A  legkézzelfoghatóbb probléma mégis a satnya reklámszövegírás képesség vagy eme tulajdonság magas fokon művelés hiányában rejtezik. A kreatív szövegírással még nem zárult le a folyamat, mert valamilyen úton cselekvésre kell bírni a tömeget. A legtöbb esetben ez is hiányzik az EDM levelekből. Az ilyen EDM kampányok feleslegesen elpazarolt összeggel terhelik a Megbízót.

Miért vagyok ilyen szigorú az online médiavásárlás és EDM kiküldés kapcsán?

Rendszeresen figyelem a hozzánk érkező EDM kampányokat és hírlevél megkereséseket. Írhatnám, hogy a helyzet siralmas, lesújtó, sajnálkozhatnék, de nem teszem, mert ez egy potenciális piac nekünk. Ugyanakkor részvétem nyilvánítom azok felé, akik fizettek ezekért a levelekért… Borzasztó sok a rossz EDM levél, botrányosak a hírlevelek, amelyek reklám célból kerülnek kiküldésre más szolgáltatóknál és azok is, amelyeket a tulajdonosaik saját bázisaikra küldenek el.

Mi a legfőbb probléma ezekkel a hírlevelekkel?

Borzasztóan unalmasak a levelek, nincs bennük semmi érdekesség. Lapos, sótlan a kiküldött hírleveleknek a 95%-a. Ez bizony komoly probléma, mert egy újabb égbekiáltó kínos helyzetet teremt!

Milyen botrányos hírlevél szituációra gondolok?

Amikor egy vállalkozó önállóan, de szakismeret nélkül nekifog valaminek, akkor ott 99%-ban nem fog olyan eredmény születni, amellyel ő maga is elégedett lenne. Sajnos az ilyen magukat polihisztoroknak képzelő vállalkozók nem lesznek sikeresek a hírlevél kiküldésben, az eladások növelésében, legfeljebb a leiratkozók maximalizálásában, ha saját listáról beszélünk. Ennek az eredménye, hogy nem fogják használni a hírlevél marketinget, mert meggyőzték saját magukat arról, hogy az nem működik. Persze ugyanez érvényes AdWords kampány menedzselésre, keresőoptimalizálás, Facebook kampány kezelésére, mert ezek önálló szakmák már… Ha valaki nem ért hozzá, akkor azzal csak hátráltatja magát, mert rabolja a saját idejét és marketing büdzséjét!

A lényeg, hogy a hírlevél marketing hat!

A hírlevél marketing működik, de szakember kell ehhez is! Egy hírlevél szakértő, mert nélküle hamar le lehet amortizálni a saját e-mail adatbázist. Külső hírlevél kiküldés esetén pedig nem fognak jönni az elvárt eredmények.

Miért ne hagyja ki az online médiavásárlás mellé a hírlevél szövegírását is megrendelni?

Online felületeken történő médiavásárlásnál fontos szempont az adott médiafelület ismerete.

Online felületeken történő médiavásárlásnál fontos szempont az adott médiafelület ismerete.

A legnagyobb befektetés az online médiavásárlás egy EDM kiküldésnél, EDM kampány esetében, mégis ilyen pár ezer forinton el tud csúszni a több százezres vagy milliós beruházása, amennyiben nem fektet be egy remek reklámszövegbe.

Tudja, mit juttat ez eszembe?

Amikor egy nemzetközi mosópor reklámkampányban a mosókonyha kétszer akkora, mint az átlagos magyar fogyasztó házának alapterülete, mert a

médiaügynökségek megspórolják azt, hogy  minden országban leforgassák a reklámot, azaz az adott piacra szablyák. Ez egy hatalmas hiba, mert a reklámspot költsége eltörpül a százmillió dolláros marketing büdzsé mellett, amelynek nagy részét a médiavásárlás teszi ki! Így viszont a legtöbb fogyasztó nem is tud azonosulni a reklámban látottakkal…

Az online médiavásárlás összetett feladat!

Mégis sokan polihisztorként belevágnak

Belevágnak, aztán megégetik magukat és ez tudatosítja bennük, hogy az egy rossz lépés, használhatatlan marketing eszköz. Pedig csak be kéne látni, hogy ahogy az autója szerelését az autószerelőre, úgy a marketing szervezését a marketing szakértőre kell bízni.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?