Akkor kezdjük egy kis játékkal. Kérem, mielőtt tovább olvas tippeljen egyet. Vajon a szövegek, képek, gif-ek vagy a videók a legfelkapottabb tartalmak a Facebookon? Megvan a tippje?
Nos, azt már biztosan tudja, hogy az emberek mostanra utálnak olvasni. Ez nagyon sajnálatos, azonban egyre inkább jellemző. Ha a fejünk tetejére állunk, akkor se nagyon fog ez megváltozni, így a szöveges tartalmak máris kiestek a játékból. Persze ez nem azt jelenti, hogy száműznie kell a betűket a marketing kommunikációjából, de az a minimum, hogy ha teheti más vizuális tartalmakkal társítsa. Így sokkal könnyebben fogyaszthatóvá válik a betűallergiások számára is.
A következő formátum legyen a videó. Ezek a bejegyzések egyre népszerűbbek, ez abból is látszik, hogy a Facebook több újítást is eszközölt ezen a téren tavaly. Sok ember számára könnyebben emészthető a hosszabb szövegeknél, így érdemes néha egy-egy cikket videóban is feldolgozni. Az egyetlen hátránya talán, hogy amíg egy cikket a tömegközlekedésen is mindenki el tud olvasni, addig egy videót nem mindenki tud megnézni útközben. És nagy az esélye, hogy mire hazaér (vagy már kb 2 perccel később) megfeledkezik róla és soha nem nézi meg. Így ezeket a tartalmakat jobb inkább az esti órákra időzíteni vagy nagyon jól megtámogatni kiemelésekkel, hogy ne legyen lehetősége elfelejteni.
Következőnek nézzük az évről-évre egyre népszerűbb gif fájlokat, amiket leginkább néhány másodperces videókhoz hasonlíthatunk. Ezekkel leginkább egy rövid szöveget támaszthat alá, de már nagyon sok olyat is találhat, ami önmagában is szórakoztató lehet. De akár Ön is készíthet egyet, amikkel igazán jól megcélozhatja a célközönségét.
És akkor el is érkeztünk az utolsó formátumhoz a képekhez. Bizony, ezek a legnépszerűbbek a Facebookon. A képeket like-olják és osztják meg a legtöbben. Ennek az a nagyon egyszerű oka van, hogy ez a leggyorsabban értelmezhető az összes közül. Itt nem kell vagy csak nagyon rövid szöveget olvasni, nem zabálja az adatforgalmat, mint egy videó, így bárhol megnézheti és sokkal népszerűbbek, mint a gif-ek. Így azt javaslom, hogy a posztjai nagy többsége képes legyen és a szöveges bejegyzéseket is színesítse velük.
A hatékony Facebook marketing egyik alapja, hogy tisztában legyen vele milyen jellegű posztokkal érheti el a kívánt célt a követőinél. Ha tudományos témában tevékenyked, akkor igen kevés sikert fog elérni idézetes képekkel vagy vicces gif-ekkel. Azonban, ha célközönsége inkább a tinédzser korosztály alkotja, akkor ne osszon meg hosszú szövegeket vagy cikkeket, mert Ők nem fogják értékelni ezeket. Ön tudja, hogy a célközönsége milyen bejegyzéseket kedvel a legjobban? Marketing csapatunk segíthet benne, hogy megtalálja a célközönségét és a hozzájuk vezető utat a Facebookon!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.