Tartalomjegyzék:
Mi a különbség a személyes Facebook profil és a céges között?
Mi történik egy Facebook marketing tanácsadáson?
Minden iparágnak szüksége van Facebook oldalra?
Miért érdemes jelen lenni a Facebookon?
Mit lehet kihozni az adott termékből vagy szolgáltatásból a Facebookon?
Érdemes fizetett Facebook hirdetést indítani és, ha igen akkor milyet?
Vásárlási tölcsér a Facebook segítségével
Facebook eredmények optimalizálása
Érdemes marketing ügynökségre bízni a Facebook oldal menedzselést?
Szükség van egy vállalkozásnak Facebook marketing tanácsadásra? A válasz kiderül az eddig elért eredményekből. A legtöbben úgy gondolják cégen belül oldják meg a Facebook oldal menedzselését kisebb-nagyobb sikerrel. Hogy miért? Mert úgy gondolják ugyan olyan egyszerű kezelni, mint a saját privát Facebook fiókjukat. Ez azonban egy nagy tévhit!
Míg a saját profilnál egyszerűen saját magunkat adhatuk, addig a cégesnél jól megfontolt profilra, posztokra és hirdetésekre van szükség. A privát oldalunknál megtehetjük, hogy akkor posztolunk amikor akarunk, a cégesnél ez már sokkal összetettebb. Nem mindegy milyen gyakran, milyen napon és a nap melyik szakában posztolunk. Nem mindegy milyen Facebook szöveget írunk egy-egy poszt alá, hiszen fontos, hogy aktivizáljuk a követőket a nagyobb elérés érdekében. Fontos a jó minőségű és kreatív fotó. Ezek mind-mind hozzáértő munkát igényelnek.
Egy céges Facebook oldalnál a statisztikákat is érdemes kielemezni és annak megfelelően optimalizálni. Egy személyes oldalnál ezzel szemben legfeljebb annyi történik, hogy megnézzük ki likeolta a posztunkat.
A céges oldalunknál lehet saját Facebook shoppunk, ahová képeket tölthetünk fel. A posztokban pedig bejelölhetjük, hogy melyik termék szerepel rajta. Fontos a megfelelő hashtagek használata is, hogy könnyedén rátaláljanak az oldalra. És még sorolhatnánk mi minden másra kell figyelni, ha egy céges Facebook oldalt menedzselünk.
Egy Facebook marketing tanácsadáson sok kérdésre választ kaphatunk. Sokan már annál a kérdésnél leragadnak, hogy nekik miért érné meg egy Facebook oldal? Az iparágukban hogyan tudnánk hasznosítani ezt a marketing csatornát?
Érthető ez a kérdés, hiszen minden iparág más-más Facebook kommunikációt igényel. Egy utazási iroda, akár napi szinten 4-5 posztot is ki tud tenni az utazásaikról és azzal kapcsolatos érdekes témákról. Egy sütőipari gépeket értékesítő cég azonban kevesebb érdekes információval tud szolgálni ezen a csatornán. Sokan ezért feleslegesnek vélik, hogy jelen legyenek a közösségi platformon. A Facebook marketing tanácsadás alkalmával az iparágának megfelelően elmondjuk, hogy milyen tevékenységet javasolunk.
Az alapvető tanács az, hogy minden cégnek jelen kell lennie a Facebookon! Hogy miért? Mert az a cég, aki nincs fent a Facebookon, olyan mintha nem is létezne!
A vásárlók arra használják a közösségi oldalt, hogy leinformálják a vállalkozást mennyire megbízható. Ezért tartsuk ezt szem előtt és mutassuk meg a vállalkozásunk előnyeit és megbízhatóságát.
Legyen egy részletesen kitöltött bemutatkozó oldal és egy link, ami a cég weboldalára irányítja a felhasználókat. Legyen fent pár kép, ami szemlélteti a termékeket és szolgáltatásokat. Illetve kérjünk meg pár vásárlót, hogy írjon rólunk véleményt a Facebookon. Ez a három alappillér egy jó céges Facebook profilnak.
A Facebook marketing tanácsadáson megvitatjuk, hogy az iparágnak megfelelően milyen gyakori posztokra lesz szükség. Megbeszéljük a célpiacot és ennek megfelelően a posztolási stratégiát. Hiszen nem mindegy, hogy mikor posztolunk, illetve hogyan írunk egy idősebb korosztálynak és hogyan egy fiatalnak.
A Facebook marketing tanácsadás abban segíti Önt, hogy kiderüljön mi mindent lehet kihozni egy céges Facebook profilból. Az is lehet, hogy nagyon jó témák kapcsolódnak az iparágához, ami igényel egy saját Facebook csoportot. Elmondjuk, hogy ilyen esetben hogyan hozhat eredményeket egy zárt vagy egy nyílt csoport.
Nagyon jól konvertálhat a célpiaca Facebook hirdetések segítségével. Impulzus terméke van? Akkor tökéletes hirdetési csatorna lesz a Facebook! Itt viszont precíz hirdetési beállításokra van szükség ahhoz, hogy a célcsoportját elérjük. A tanácsadáson kitérünk az egyes hirdetési formákra. Hogyan gyűjthetünk értékes adatbázist, hogyan indíthatunk remarketing kampányt és így tovább.
A közösségi oldalak világa arra is tökéletes, hogy kezeljük a még bizonytalan vásárlókat. A vásárlási tölcsérünk egyik legjobb eszköze lehet a Facebook. Elindíthatunk egy barátságos inbound marketinget, ami aztán elégedett vásárlókat generál. A Facebook marketing tanácsadás abban is segít, hogy tanácsokat kapjunk hogyan érdemes felépíteni egy vásárlási tölcsért anélkül, hogy tolakodó reklámot folytatnánk.
Ha már régebb óta kezeli a céges profilját, de nem elégedett az eredményekkel, akkor a Facebook tanácsadáson megmutatjuk, miért nem hozza a várt eredményeket ez a marketing csatorna. Javaslatot teszünk arra, hogyan lehetne optimalizálni és kihozni a legtöbbet a közösségi hálóból.
A Facebook marketing tanácsadáson ez is kiderül. Esettanulmányok segítségével bemutatjuk, hogy egy profi marketing csapat milyen eredményeket tud elérni ezen a platformon. Jobban átlátja majd mennyi munkát igényel egy Facebook oldal és mennyi mindenre kell oda figyelni. Ennek megfelelően pedig mérlegelni tudja, hogy Ön képes lesz-e ezt kezelni.
A Facebook is folyamatosan fejlődik, mint minden más az online marketingben. Egy marketing ügynökség ezzel lépést tart, folyamatosan képzi a csapatát, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a közösségi marketingből. Ráadásul egy marketing ügynökség nem csak a Facebook oldalát tudja megfelelően kezelni, de más marketing csatornákban is segítséget nyújthat. Komplett marketing stratégiát építhet ki a vállalkozása számára.
Akkor lesz igazán hatásos az online marketing, ha az egyes vásárlói csatornák erősítik egymást. Vegyünk erre egy példát! Ha a marketing ügynökség elkészít Önnek egy látványos Black Friday kreatívot a Facebookon, azt a munkáját hasznosíthatja és felhasználhatja az Instagramon, a Google Adwords-ben, a hírlevélben és magán a weboldalon is. Persze csak, akkor ha ezeket mind ő kezeli. Ennek segítségével összhangban lesz minden hirdetési csatorna.
Vegyünk egy másik példát erre, miért érdemes több marketing csatornát egy szakértőre bízni. Az ügynökség lehúz egy listát a Google Shopping kampányából, hogy mik a legkeresettebb termékek. Ennek megfelelően pedig már tudja is mit érdemes a Facebookon posztolni és fizetett hirdetésben elindítani, ami a felhasználókat is érdekelni fogja.
Szeretne Ön is részt venni egy Facebook marketing tanácsadáson? Akkor keressen minket bizalommal!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.