Tartalomjegyzék:
Jó szöveg Instagramra a bemutatkozóban
Jó szövegek Instagramra a posztokban
Jó hashtag szövegek Instagramra
Jó szövegek Instagramra a Story-ban
Az Instagram az egyik legfontosabb marketing csatornává nőtte ki magát 2020-ban. (És 2022-ben kihagyhatatlan a marketingedből.) Egyre több cég van jelen az Instagramon, de nem mindegy, hogy milyen képet mutat meg magáról ezen a közösségi felületen. Mi a jó bemutatkozó szöveg? Mik a jó szövegek Instagramra, amikor posztolunk? Kezelhetjük ugyan úgy, mint a Facebookot vagy posztoljunk teljesen máshogy? Mi a különbség a Story és a poszt között? Nagyon FONTOS az a kérdés is, hogy vásároljunk követőket? Rendezzünk nyereményjátékot? Vagy használjunk botokat a ki és bekövetésre? Cikkünkből kiderül!
Sok cég a regisztráció során nem ad elég körültekintő bemutatkozó szöveget az Instagram profiljában. Ez a rész pedig kiemelten fontos egy vállalkozás, véleményvezér, influencer, zenész, művész, bűvész, közszereplő számára.
Míg a Facebookon akár 5-6 mondatot is írhatunk mivel is foglalkozik a cégünk vagy mi magunk, addig az Instagramon legfeljebb 2 mondatban célszerű ezt megfogalmazni. De mi a jó bemutatkozó szöveg Instagramra? Milyen egy ellenállhatatlan Instagram BIO? Természetesen az, ami majd az Instagram posztokat is jellemezni fogja. És legyen rendkívül kreatív és lényegre törő írás.
A Poszty például ezt a jó szöveget használta Instagramra:
„Kezeld a közösségi oldalaid egyetlen felületről, készíts lenyűgöző kreatívokat és automatizáld a posztolásodat. ✨🤍”
Használhatunk a bemutatkozó szöveg végén néhány emojit, ami leginkább jellemzi a vállalkozásunkat. Az emoji használata az Instagramon szinte kötelező.
Ne felejtsük el a bemutatkozó szövegünk végén megadni a weboldalunk elérhetőségét! Így a követőket könnyedén egy kattintással a weboldalunkra invitálhatjuk.
A posztokban is arra ügyeljünk, hogy ne legyen túl hosszú a szöveg. Az Instagram egy képes felület, ezért a kép kell, hogy elmondja mit akarunk üzenni. Legyünk lazák, ne az érződjön a szövegezésben, hogy erőltetett. Akár el is hagyhatjuk a szöveget, ha úgy érezzük a kép magáért beszél! Ebben az esetben csak elég hashtageket használni. Lesz több olyan iparág is, ahol egyáltalán nem fontos, hogy jó szövegeket találjunk ki Instagramra. Sokkal inkább fontos lesz az, hogy látványos, szép és kreatív képeket posztoljunk.
Ha mindenképp alákommentelnénk a képet, akkor akár kérdést is feltehetünk, hogy interakcióra ösztönözzük a felhasználókat.
A Poszty megint csak egy jó példa arra, hogy mit is akar üzenni a Halloween tököt ábrázoló poszttal.
Marketing ügynökségünk is arra buzdítja követőit, hogy kommenteljenek a poszt alá. Persze az se legyen nagy csalódás, ha egy komment sem érkezik! A lényeg, hogy a kérdést feltegye magának a felhasználó és elgondolkodjon rajta.
A Pallas Communication Instagram posztjában arra utal a képpel, hogy vajon milyen gyorsan töltődik be a követőik weboldala. A posztot látva biztosan sokan ellenőrzik majd a weboldaluk betöltési sebességét és elgondolkodnak azon, hogyan lehetne ezt a számot javítani.
Nem jön az ihlet a jó Instagram szövegekhez? Akkor legyünk kreatívak a hashtagekben! A tageknek két fő szerepük van. Egyrészt, hogy rátaláljanak a felhasználók az Instagram posztjainkra, aki még eddig nem követnek minket, másrészt pedig leírjuk benne miről szól a poszt. Tehát nincs szükség feltétlenül mondatba foglalni az üzenetet, fejezzük ki különálló szavakban!
Az 1000 út utazási iroda a hashtagek segítségével leírja azt az életérzést, amit a képével üzenni akar.
#zakynthos #gorogorszag #nyaralas #tengerpart #utazás #travel #holiday #2020nyar #sunshine #uticel #beach
Ha nem csak a magyar piacra értékesítünk, hanem más országokban is, akkor ne felejtsük el a nemzetiségnek megfelelő nyelven is használni a tageket. A magyar Instagram felhasználók gyakran keresnek angol kifejezések alapján is.
Keressünk az iparágunkban olyan vállalkozást, aki már nagyra nőtte ki magát a piacon. Nézzük meg az ő Instagram oldalát és merítsünk ötleteket a posztokból. Nem azt mondjuk, hogy másoljuk le ezeket, csak legyen egy útmutatás a jó Instagram szövegekhez.
Ne feledjük el, hogy az Instagram felületén nem elég posztokban kommunikálni a követőinkkel, a Story is kiemelten fontos. Legyenek élő történéseink, ami éppen abban a pillanatban a cégünkben történik. Készítsünk olyan történeteket, ami kötődik a 24 órás megjelenési időhöz. Erre egy jó megoldás egy 24 órás kedvezmény kommunikálása.
A fiatalok az Instagram Storyban előszeretettel használják a képre írt szöveget. Ezt a céges profilunkban is használjuk! Egy mondatban írjuk le mit üzenünk a Storyban. Használhatunk itt is emojikat, matricákat. Használjuk ki a Story funkciók adta lehetőségeket. Beszúrhatunk akár egy kérdést és ahhoz egy igen / nem gombot. Ezzel interakcióra ösztönözzük a követőinket és hasznos információkat kapunk tőlük.
Ha úgy érezzük még mindig nem tudjuk mi a jó szöveg Instagramra, akkor érdemes marketing ügynökség segítségét kérni. A Instagram folyamatos munkát igényel és minél több poszt és story készül a céges oldalunkra, annál sikeresebbek lehetünk benne. Egy marketing ügynökség megszerkeszti a tökéletes Instagram fotót. Pontosan tudja mik a jó Instagram szövegek, mit írjon a poszt alá és milyen hashtageket használjon.
A céges Instagram profil pedig csak akkor éri el a várt eredményt, ha megfelelő követőszám is tartozik mellé. Egy profi marketing csapat az instagram követőszerzésben is segít majd.
Csapatunk már több vállalkozás Instagram oldalát kezeli és hozza a várt eredményeket. Ha Ön is szeretne egy sikeres Instagram profil tulajdonosa lenni, akkor keressen fel minket!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.
Tetszett a cikked, lenne pár kérdésem.
Hogyan legyenek követőim az Instagramon?
Az ismerősöket is be lehet követni?
Az is lehetséges, hogy a követőszerzést és az egész oldal kezelését vagy a munka egy részét rátok bízzam?
Kedves Edit!
Örülök, hogy tetszett a cikk. Köszönöm a hozzászólásodat, és egyben a megtisztelő megkeresésedet.
Nagyon sok megoldás létezik, és ezek nagy részéről szeretnélek lebeszélni.
Kettő lehetséges út van egy megfelelően nagy, és működő követőtábor felépítésére.
Az egyik egy jól felépített, rendszeresen bővülő tartalommal építkező Insta oldal.
A másik lehetőség pedig a folyamatos – Instagram kampányok útján – épülő, célzott, valós követőszerzés.
A kettő nem zárja ki egymást.
Természetesen az ismerősöket is meg lehet hívni a közösségi oldalakra, ők biztosan támogatóan fognak fellépni a tartalmaiddal kapcsolatban.
Azonban felhívnám a figyelmedet az Instagram követők szerzésében megbúvó veszélyekre is.
Vannak célszoftverek, amelyekkel lehet követőket építeni, ezekkel ne építs, mert le fognak tiltani, és elveszítheted az Instagram oldaladat örökre. (Egyik új ügyfelünknek 6 hónap alatt sikerült visszaszerezni a már törölt Insta oldalát)
Lehet játékokkal követőket építeni, ezt sem érdemes folytatni, mert akik nyerni jönnek, azok nem fognak venni semmit, és csak ebből a célból követnének be, tehát nem releváns Insta követőket realizálnál.
Lehet követőket venni – több ezret vagy százezret -, akik teljesen kamu Insta követők, nem élő felhasználók, akikkel pár óra vagy nap leforgása alatt bekövetik az oldaladat.
Tudunk segíteni az oldalad komplex kezelésében, előbb meghívnálak egy egyeztetésre, ahol el tudod mondani, hogy milyen célokat tűztél ki, és milyen kereteket tudsz erre fordítani.
Írtam is egy emailt, erre a címedre.
Köszönöm a hozzászólásodat.
Üdvözlettel:
Bökönyi Norbert