Tartalomjegyzék:
Keresőmarketing fogalma
A keresőmarketing és a SEO kapcsolata
Miben tud segíteni egy keresőmarketing ügynökség?
Miért jó szakemberre bízni a SEO-t?
Miért jó a fizetett hirdetéseket szakemberre bízni?
Az online piactérbe belépve megeshet, hogy egyszerre túl sok ismeretlen marketing fogalommal találkozunk. A legjobb baráttól azt halljuk, hogy bízzunk meg egy keresőmarketing ügynökséget, de egyáltalán mi is az, hogy keresőmarketing? Miért lenne érdemes keresőmarketing ügynökség munkáját kérni? Cikkükben ezt taglaljuk.
A keresőmarketing (röviden SEM) egy gyűjtőfogalom a marketing szótárban. Magába foglal minden olyan cselekvést, amit azért teszünk, hogy a keresők figyelmét felkeltsük. A keresők alatt főként a Google-t értjük. Az a cél a keresőmarketinggel, hogy a lehető legmagasabb besorolást kapjuk a Google keresési listájában. A keresőmarketing kampány része pedig a keresőoptimalizálás.
A keresőoptimalizálás természetes úton próbálja meg feljebb juttatni az adott oldalt a keresési listán, a keresőmarketing ezzel szemben fizetett hirdetés stratégiát is követ. A SEO és a SEM kiegészítik, erősítik egymást. A fizetett hirdetés hosszút távon csak viszi a pénzt, a SEO azonban változékony eredményeket hoz, melyet bebiztosít egy fizetett hirdetés. A fizetett hirdetésekben a licit sokszor túl nagy lehet egy kisvállalkozásnak, a SEO azonban segít versenyben maradni a tőkésebb nagyvállalatokkal szemben. A keresőoptimalizálás azonban egy hosszabb folyamat, amit segít ellensúlyozni egy azonnali Google Adwords hirdetés. Egy hosszas SEO munka után is lesznek olyan kulcsszavak, amire nehéz lesz előre jutni. Ilyenkor is jól jöhet, ha ezekre a kulcsszavakra Adwords kampányt indítunk.
Ezért jó egyensúlyban tartani a keresőoptimalizálást és a keresőmarketinget, ebben pedig egy jó szakember tud segíteni.
keresőmarketing fogalma
A keresőmarketing ügynökség elkészít egy stratégiát a vállalkozás számára. A stratégia lényege, hogy több forrásból érkezzenek látogatók a webhelyre és a látogatók száma folyamatosan nőjön.
Tehát nem elég megkérni egy SEO szakértőt, hogy írjon keresőoptimalizált szövegeket az oldalra és építsen linket. Nem egy marketing eszközre kell koncentrálni és a többit egyáltalán nem vagy csak néha-néha használni. A keresőmarketing ügynökség összeállítja a marketing eszközök listáját és az ahhoz kapcsolódó kampányokat. Így egyensúlyba hozza a bevételi forrásokat.
A keresőmarketing ügynökség jól kezeli nem csak a SEO-t, de a Google Adwords kampányokat is. Ez mellett profin reklámoz a social media oldalakon és hírlevélben. Tehát a keresőmarketing ügynökség átfogóan tudja kezelni az összes marketing csatornát és összhangba tudja hozni.
Egy cégvezetőnek vagy alkalmazottnak, aki részmunkaidőben végzi az online marketinget, annak nehezére esik minden csatornánk rendszeresen helytállnia. Ha ideje engedi elkészít 2-3 hirdetést, aztán hónapokig nincs ideje ránézni. Eközben lehet már aktualitását veszti a hirdetés vagy viszi a pénzt egy rossz beállítás miatt, amit nem kontrolláltak. Részmunkaidőben lehet akad egy kis időnk blogot írni, de aztán gyorsan eltelik egy év és a vevő azt látja, hogy az oldallal nem is foglalkoznak. Lehet, hogy időközben már SEO szempontból is javítást igényel a cikk.
Tehát rengeteg hátulütője lehet annak, ha cégen belül próbáljuk meg elvégezni a keresőmarketinget.
Ne csak részfeladatokat osszunk ki a keresőmarketing ügynökségre, hanem hagyjuk, hogy összhangban kezelje a teljes marketing stratégiánkat. Így fogunk látványos eredményeket elérni az online marketingben.
keresőoptimalizálás ügynökség segítségével
Tehát egy SEO szakember gyors és hatékony munkát tud végezni az oldalon és ami nagyon fontos, hogy mindezt rendszerességgel teszi.
Bízzuk tehát keresőmarketing ügynökségre a SEO-t és a fizetett Google és Facebook kampányokat! Nézzük meg milyen eredményeket tud felmutatni egy szakember!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.
Mi a harci helyzet? Van értelme optimalizálni egy oldalt a Covid alatt?
Kedves Zoltán,
Köszönöm a hozzászólását a keresőmarketinges írásunkkal kapcsolatban.
Úgy gondolom, hogy ez nem is lehet kérdés. Hiszen mindig harci helyzet van, mert a vírus csak még inkább kiélezte az egyébként is erős SEO versenyt. Most a túlélés még kiélezettebb lesz…
Sok téves vagy félrevezető információ jelenik meg az interneten keresőoptimalizálással kapcsolatban. Főként a B2B hírlevelekben kaphat egy cégvezető zavarbaejtő ajánlatokat. Pl.: “egyszeri keresőoptimalizálás”.
Az ilyen információs morzsák egy rossz edukációval is felérnek! Hiszen azt feltételezhetik azok a vezetők, akik nem látnak rá erre a területre, hogy egy ilyen SEO-s munkához ennyi befektetett energia is elég. “Egyszeri SEO”
Mi sem áll távolabb az igazságtól!
A SEO-s helyezések eléréséért folytatott harcokat a tőzsdén pörgő részvények árfolyamihoz tudnám hasonlítani. Bár a helyezések megszerzése rendkívüli felkészültséget igényel és lassan érik be a keresőoptimalizálás. A figyelem és a munka a háttérben egy brókerhez hasonlóan rendkívül feszített és állandó kell legyen a siker érdekében.
Az eredmény pedig elképesztő, mert fokozatosan egyre több, akár rengeteg érdeklődő talál rá a weboldalára vagy a webshopjára a keresőmarketing miatt.
Tehát véleményem szerint folyamatosan, megállás nélkül kell a SEO vonalon dolgozni. Az pedig, hogy valaki keresőmarketing ügynökség által vagy saját maga végzi ezt a feladatot már egy szubjektív kérdés.
A nagy kérdés ebben az, hogy van elég ideje? Vagy van rá marketing kerete, hajlandósága és eltökéltsége, hogy jobb Google pozíciókat és szabad időt vásároljon magának?
Remélem, hogy a válaszom megadta a várt információt.
Keressen minket bizalommal.
Üdvözlettel:
Bököny Norbert
Pallas Communication