Visit Britain edm kampány

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

EDM kampány megbízást kaptunk a Visit Britain jóvoltából

Érdemes még EDM kampányokban gondolkodni?

Az EDM kampány még mindig az egyik legnívósabb marketing eszköz, mellyel nagy volumenben lehetséges a potenciális ügyfelek elérése. Ráadásul a hírlevél kampány során arra is van lehetőség, hogy alaposan körülírjuk a fogyasztókat, így az ideális vásárlóinknak tudjuk eljuttatni a hírlevelet.

Milyen problémával találkozhat a hírlevél kiküldéseknél?

EDM kampány, elektronikus direkt marketing kampány megbízást kaptunk a Visit Britan-től.

EDM kampány, elektronikus direkt marketing kampány megbízást kaptunk a Visit Britan-től.

Talán nem rántom le a féltve őrzött kulisszák mögötti világról a leplet, ha elárulom, nem minden EDM adatbázis éri el azt a minőséget, amely jogosan elvárt az ügyfél oldalról. Sajnos sok olyan EDM reklám adatbázis létezik, amelyek kiégtek a túlzottan gyakori és érdektelen hírlevél kiküldés miatt.

Azzal sincs baj, hogy visszaesett a megnyitások száma

Alapvetően azzal sincs probléma, hogy visszaesett az EDM levél kiküldése utáni megnyitások száma, mert ez egy természetes evolúciója az EDM mivoltának. A mai felgyorsult világban csak az EDM kiküldések révén már nehezebb ugyanazt a hatás elérni, mint korábban, ezért kell egy ügyes médiatervező kombinálja a marketing fegyvertárat.

A rossz hírben a jó

A negatív élmény ellenére nem hátrány, ha a megnyitások számát alacsonyabbnak látjuk, mert nincs olyan statisztikai rendszer a világon, amely minden megnyitást pontosan mérne, hiszen a legtöbb e-mail kezelő rendszer minden mérési pontot tilt a beérkező levelekben. Ha nem tölti le a képeket, nem nyitja meg a levelet, csak a szöveges tartalmakat olvassa el, akkor a legtöbb hírlevélküldő rendszer nem fogja kimutatni, hogy Ön azt elolvasta, megnyitotta. Tehát a megnyitások száma magasabb, mint a hírlevélküldő szoftverben látott eredmények.

Médiavásárlás a Visit Britain hírlevél kampány megvalósításához

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Visit Britain azaz a Brit idegenforgalmi hivatal felkérésének eleget tehetünk. A képviselet Cities nevű kampányához keresett releváns felületeket, melyek vásárlásában a Pallas Communication Reklámügynökség is részt vállalt.

EDM marketing kampány

EDM marketing kampány

Médiaügynökség bevonása egy kampányba?

Egy szervezett online kampány előre felépített médiastratégia mentén valósítható meg. Egy médiaügynökség precízebb módon tudja ezt megvalósítani. Az online médiavásárlás keretein belül a hírlevél kiküldés, hírlevél kampányt is lebonyolítottuk.

Több reklámfelület bevonása

Az EDM kampány sorozat több felületen fut, a mi feladatunk olyanok felkutatása volt, ahol magas arányban érhető el a célközönség. Ehhez egy csokor felületet kerestünk, amelyből közös egyeztetések útján leszűrtük a legértékesebbeket.

A médiavásárlás is egy szakma!

EDM kampányban gondolkodik? Hírlevél kiküldésben? Kérjen szakértői segítséget, mert egy a témában jártas csapat hatékonyabb eredményeket ér el, a büdzsé méretétől függően pedig jelentős marketing büdzsé megtakarításokat ér el!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?