AdWords tipp cikkünkben megmutatunk néhány fontos fogást, tippet a Google Ads hirdetésekhez.
Még csak most vág bele, vagy már haladó az AdWords marketingben? Nem számít, mert néha nem árt visszamenni a gyökerekhez, a fundamentumokhoz, az alapokhoz. Egy kicsit káosz az egész Google kampánya? Ne aggódjon ez normális először! De hogy mihamarabb elmúljon ez a fejet zsongató állapot összegyűjtöttünk számos nélkülözhetetlen jó tanácsot, amelyek nélkül még hosszú hónapokig szenvedne. Sőt ezeket a hibákat olykor AdWords ügynökségek fiókjaiban is megtaláljuk. Az alábbi AdWords tipp gyűjteményünk segít megváltoztatni a marketingjét, az internetes érdeklődés keltését és értékesítését.
Furcsának tűnhet ez a jó tanács, de higgye el megszívlelendő tipp. Éppen a minap beszélgettem az egyik ismerősömmel a munkámról, így szóba került az AdWords is. Mivel Ő nem jártas ezekben a témákban nem nagyon értette, hogy mit lehet egy hirdetés feladásán annyit vacillálni. Mivel Neki az egyetlen tapasztalata a hirdetésekkel, akkor volt, amikor a Jófogáson próbálta eladni a régi TV-jét nem sértődtem meg a felháborodásán, viszont felnyitotta a szememet. Nagyon sokan, akik még csak most kezdenek el foglalkozni az AdWords kérdéssel azt hiszik, hogy ez is olyan, mint bármelyik apróhirdetési oldal. De nem is sejtik, hogy mekkorát tévednek! Éppen ezért kérem most Önt, hogy semmiképpen se becsülje le az Ön előtt álló kihívást, mert az AdWords hirdetési rendszere roppant komplex, éppen ezért hosszú évek tapasztalata kell a professzionális kezeléséhez! De akár haladó, akár kezdő itt kap pár kézzelfogható és hasznos tanácsot, mert már mindenféle terméket adtunk el z AdWords rendszerben.
Ha valóban sikereket szeretne elkönyvelni, akkor több hirdetéssel és azoknak is több változatával készüljön. Ennek az a nagyon egyszerű oka, hogy a valódi érdeklődők, az igazi vásárlók mutatják meg melyik hirdetése lesz sikeres. Egy új kampány indításakor viszonylag kevés eséllyel láthatja előre, mely AdWords hirdetések fognak jól működni. Azonban ha csak egy hirdetésbe fekteti az összes energiáját, akkor könnyen felsülhet vele. Mindig futtasson legalább 3 hirdetést egy AdWords hirdetéscsoporton belül. Ha egyik rosszul teljesít, akkor ne kapcsolja le, hanem írja át jobbra. Illetve alaposan járja körül, hogy melyik mit tud prezentálni, mert mindent nem fog tudni mérni. Lehet, hogy egy 1 vagy 0,7%-os CTR (azaz átkattintási) aránnyal rendelkező hirdetés hozza a legtöbb érdeklődőt, vevőt, ügyfelet.
Amit a Google hirdetési rendszere biztosít, azt aknázza is ki, mert azt a Google meghálálja. Ha van olyan AdWords bővítmény (már pedig én biztos vagyok benne, hogy van), ami hasznos lehet az Ön számára, akkor azt adja hozzá a hirdetésekhez. Higgye el a célközönsége nagyon hálás lesz Önnek, ha egy kattintás segítségével felhívhatja telefonon vagy megtervezheti az útvonalat Önhöz. De a legfontosabb, hogy ezt a Google is nagyra értékeli, így a hirdetései jobb minőségi megítélést fognak kapni. Tudja mit jelent ez még? Kedvezőbb áron kerülhet a versenytársai elé! Arról már kevesen tudnak, hogy 1 érdeklődőért 2 kattintást is felszámolhat a Google. De összességében így is megéri a kiegészítéseket alkalmazni, mert több, pontosabb információt ad hozzá a hirdetéseihez.
Még a mai napig is nagyon sok vállalkozás úgy gondolja, hogy elegendő az üres termék oldalt megadni érkezési oldalként. Majd akkor onnan mazsoláznak a vevőjelöltek, mert ott vannak más termékek ajánlásai is. Azonban az a harci helyzet, hogy Ők nem madarak, így nem is szeretnek csipegetni. Nekik konkrét infók kellenek arról a termékről, szolgáltatásról, amiről a Google hirdetés szólt! Ha ezt nem kapják meg, nagy valószínűséggel tovaszállnak majd. Nem véletlen, hogy a legtöbb hazai webshopban 100 látogatóból 0 vásárló van. Hogy ezt a számot növelje, az előzőeket pedig elkerülje egy bővített, konkrétabb termékoldalt adjon meg. Készítsen valódi landingpage-eket az AdWords hirdetéseihez.
A landing oldal készítése alapvetően bonyolult feladat, de már azzal is sokat hozzátesz a versenytársaival szemben, ha picivel több tartalom kerül fel Önhöz a termékről. Ugyanis a legtöbb weboldalon, de főleg a webáruházakban rengeteg terméknél nincs semmilyen tartalom, csapnivaló a kép és legfeljebb egy két technikai adat van fent. Mit mond egy ilyen oldal a mai korban, egy szemfüles, körültekintő vevőjelöltnek? Annyit, hogy itt nem látják szívesen, nem foglalkoznak vele, az igényeivel, azzal, hogy elmondják mire jó az a termék, hogyan használják, stb. Egy ilyen oldalon csak azt akarják, hogy minél kevesebb energia befektetéssel (ami jól látható), minél magasabb profitot termeljenek. És utóbbival nem is volna gond, mert mi is azon fáradozunk az ügyfeleink részére, hogy magasabb legyen a profitjuk. Ámbátor nem gépeknek, hanem embereknek adunk el, ezt ne feledje el a kedves Olvasóm. Érző, hús vér emberek állnak a gépek mögött, így tiszteletteljesen, körültekintően, korrekten, mosolyogva, kedvesen kell kiszolgálni őket. A csupasz webshop termék oldal, beszállítótól, nagykertől átvett, semmit mondó, maszatos képek nem hozzák lázba a nézelődőket.
Annyira könnyű volna pedig megnyerni ennek a kedves érdeklődőnek a bizalmát, de ennyire kevés energia bevitellel ez nem lehetséges. Sok cégvezető, vállalkozó, marketinges nem érti, hogy miért nem jönnek a számok… Pedig annyira egyszerű! Azért nem jönnek a „számok”, a vevők, a profit, mert a kedves vevőjelölteket nem lehet meggyőzni egy **ar weboldallal, **ar képekkel és írás nélküli leírással vagy termékbemutató nélküli termékbemutatóval. Így tegye meg a fejükben megfogalmazott kérésüknek, kívánságuknak megfelelő lépéseket. Írjon vagy írattasson marketingszöveget, landing oldal szöveget a legfontosabb termékeinek oldalára, hogy növelje a megtérülést. És nem a magunk malmára hajtom ezzel a vizet, mert önállóan vagy bárkivel megírattathatja, de ha velünk teszi, akkor Ön is, és én is hálás leszek érte. Ráadásul Ön mindenképpen többet fog vele keresni, mint mi, mert Önnek folyamatosan termelni fog ez a befektetés, nekünk csak egyszeri bevétel!
Nagyon sok szegmenseben vannak olyan kulcsszavak, amikért vérre menő harc folyik. Szinte biztos, hogy akad egy AdWords Mekk Elek, aki „tudja”, hogy a magasabb költségekkel lehet igazán lenyomni a konkurenciát. Ilyenkor nem szabad belemenni ebbe a buta csatározásba. Inkább a sokkal jobb minőségű hirdetésével utasíthatja maga mögé őket, vagy rosszabb esetben kénytelen lemondani azt adott kulcskifejezés első pozíciójáról. Utóbbi esetben sem kell bánkódni, mert biztosan akadnak még olyan kulcsszavak, amelyekkel sokkal olcsóbban és legalább olyan sikeresen tud hirdetni. Ezt tényleg tapasztalatból mondom, mert számtalanszor kerültünk ilyen helyzetbe a kampányok menedzselése során, de megtanultuk kezelni ezt a helyzetet.
Ez több, mint egy AdWords tipp, mert ez a marketing alapja is! Mielőtt még bármibe is belevágna, határozza meg a célközönségét. Őket is bontsa több kisebb csoportra. Miért van erre szükség? Egy vállalkozás célközönségét alkothatják a 20-60 közötti emberek. De nem szólíthatja meg ugyan azzal a hirdetésszöveggel a 60 éves urat és a 25 éves fiatal anyukát. Ezért is van szükség több hirdetésváltozat elkészítésére, ahogyan azt már fentebb említettem. A display hálózaton ezt még élesebben ki kell domborítani, mert ott lehetőség van demográfiai célzásra is. Míg a szöveges hirdetéseknél erre nincs mód, de egyes termékek jellegéből és a korábbi vásárlók korából le kell szűrni a konzekvenciákat.
Az AdWords hirdetési rendszere egy minőségi pontszámnak nevezett megoldással rangsorolja a hirdetéseket. Minél magasabb ez a pontszám annál kedvezőbb áron kapja az AdWords hirdetéseket, látogatókat. Ráadásul ebben a helyzetben, esetben egy kulcsszóra annál jobb helyen jelenik meg az AdWords hirdetése, minél jobb minőségű hirdetéseket írt. Éppen ezért nagyon fontos, hogy minden Google AdWords szempontnak megfeleljen. De mik ezek a szempontok? Az AdWords rendszer ilyenkor nézi a kulcsszavak relevanciáját és azok összefüggését a landing oldallal, valamint a Google hirdetésekkel is összeveti. Az érkezési oldal és a szöveg minőségét is megvizsgálja, és a kulcsszó pontosságát a keresések tekintetében is elemzi. Ebből kerekedik ki a minőségi pontszám, legalábbis publikusan ezeket veszi figyelembe a Google AdWords hirdetési rendszere. Azért az is számít, hogy mennyi időt tölt az oldalán, mennyi a visszafordulások aránya.
Egy témakört vagy szolgáltatás típust is hirdethet, azonban ezen a területen nehezebb előre törni, így azt javasolom, hogy zömében inkább a célzottabb hirdetéseket preferálja. Mondjuk, ha egy fodrászszalonja van, akkor ne a fodrász, női hajvágás és divatos frizura szavakra összpontosítson. Koncentráljon a lényegesebb és pontosabb kifejezésekre. Gondolok itt ilyesmire, mint dauer, ombre hajfestés vagy keratinos hajápolás, fodrász budapest 3 kerület. Mivel ha valaki ezeket írja be a keresőbe, akkor már pontosan tudja, hogy mit szeretne. Csak a megfelelő helyet keresi már hozzá, így sokkal jobb eséllyel tudja magához édesgetni őket. Ezt nevezzük aranyszabálynak, de érdemes ezeket a kampányokat, hirdetéseket is lekövetni, hogy mi mit hozott. Valamint a területi célzást jól körül kell írni. Ha a 3 kerültben dolgozik, akkor Debrecenieknek ne hirdessen. Ha netán Ön nem fodrász, akkor se essen kétségbe. Nem is értem ezt a példámat, hiszen lassan nekem már nincs is szükségem ilyen szakemberekre. Ezért nézzünk meg egy könyvelőt. Egy könyvelőnek minden ügyfél érdekes lehet, de bizonyos távolsági korlátok is befolyásolják az együttműködést. Tehát országosan nincs feltétlen értelme a hirdetésnek, ha egyedül vagy lokálisan egy településen dolgozik. Ezért vegyünk egy soproni könyvelőt a példához, hogy stílusos maradjak. Neki sopron könyvelő, könyvelő sopron, adótanácsadó, adószakértő sopron, könyvelő kifejezésre volna érdemes megjelenni a Google reklámokban. Persze a kampány futtatása alatt még sok új keresési kifejezést lehet felkutatni, de kezdéshez ez egy jó alapot képez. De vajon milyen távolságból jönnének el ügyfelek hozzá? Szerintem egy +10, 15 km-es kört kellene rajzolnunk a település köré, mert annál távolabbról csak az jönne el Sopronig, akinek egyébként is vannak is rendszeres tárgyalásai. Tehát lokálisan jól körül kell zárni a kampányt, mert különben nagyon sok pénzt fog elvinni. Hiszen egy komáromi vállalkozó nem fog Sopronba járni könyvelőhöz, az egyszerűen nem rentábilis.
Ahogyan biztosan Ön is tudja már az AdWords egy PPC rendszer, ami azt jelenti, hogy a kattintások után kell fizetnie. Éppen ezért nagyon sokan az elején (sajnos sokszor akár éveikig is) ezt a mérőszámot figyelik. Hiszen azt gondolják, ez mutatja a valódi érdeklődőket. Ami teljes mértékben igaz, de a konverziókat is kell nézni. (Igaz sok terméknél ez egyszerűen nem lehetséges. Pl.: kocsiknál, házaknál nagy értékű termékeknél óriásit fog torzítani a statisztika, mert ezek megvásárlását hónapok, évek alatt döntik el az emberek) Mert az a biztosabb és konkrétabb eredményt kimutató pontja az értékesítésnek. Egyvalami biztos, hogy az AdWords hirdetésekre érkezők nagy számban valódi érdeklődést mutatnak a termékei iránt. Azonban nagyon kevesen teszik meg a konkrét lépéseket az érdeklődés és vásárlás felé. Így azt gondolhatná, hogy mégsem jó minőségűek ezek a látogatók. Viszont a látogatók minősége remek, amennyiben minden AdWords hirdetés beállítás profi szinten be van lőve. Mert aki a Google-ben keres, az már a közeljövőben meg is fogja venni az áhított terméket.
AdWords konverziók: Csábítók, de nem igaz, mert mindig több van egy AdWords kampányból, mint amennyit ki lehet mutatni. Miért alakult ez így? A mérésekkel komoly gond volt, van és még rosszabb lesz a helyzet. Ebben sok minden van. Elsősorban a viaskodás a Google és az Apple között. Aztán magasabb szinteken a látszólagos adatkezelési szabályozások… De kérdem én, hogy amikor bárkinek a kameráját bekapcsolhatja akármelyik titkosszolgálat…. Akkor milyen adatkezelésről meg biztonságról, meg személyes jogokról beszélgetünk??? De visszakanyarodva ebbe a látszólagos „vigyázunk az adataidra” és ezt értsük szór szerint, mert nagyon vigyáznak rá és le is tárolnak mindent…. Szóval a GDPR miatt, szerintem az Apple tényleg akadályozza a konverziós méréseket. Erről jött egy hír tavaly, aztán néma csend! Ez valamennyire már érezhető. A gond az, hogy nehezebb lesz megmondani, hogy miből lett ügyfél. Igaz ez eddig sem volt könnyű feladat egy AdWords szakértő számára a tényleges adatokat kideríteni, az ügyfeleivel történő egyeztetések nélkül. Írok egy példát: 200 csomagot adott fel az egyik ügyfelünk és 7 konverziót mutat az AdWords rendszere, az Analytics pedig 11-et. Az ő ügyfélköre telefonál egy nagy nyugati autóból, és rövidre zárja a megrendlést: „Kovács Jószef vagyok, ez a címem, ide kérem, Köszönöm.” Önnek mi a tapasztalata?
Ennek az AdWords kampányok precíz beállításán felül is számos oka lehet. Minden embernek egyedi ízlése van, így ha az oldala nem elég tetszetős nekik, akkor egyszerűen továbbállnak. Nem elég logikus a weboldal vagy egyenesen nincs landing oldala? Akkor egyenesen továbbállnak az emberek. Ezek a főbb pontok, amelyekkel meggyőzzük az embereket. Ha ezek nincsenek megfelelően felépítve, akkor könnyen úgy érezheti, gondolhatja, hogy csak rákattintottak a hirdetésére, de nem rendelnek. A rendelések mögött számos döntés áll, sajnos nem ülhet ott minden érdeklődője mellett, hogy vezesse őket, mit kell tenniük. Éppen ezért olyan fogadó oldalra van szüksége, amelyik ezt megteszi Ön helyett. Amelyik a nap 24 órájában Önért dolgozik.
A kattintásoknál fontosabbak a konverziók természetesen, ezt minden AdWords szakértő jól tudja, azonban itt nálunk egy olyan trend kezd kialakulni az ügyfeleinknél, amelyik nem mutat konverziókat. Magyarul több százas eladáshoz pár tucat (vagy még annyi se) konverzió társul. Szóval nem könnyű mérlegelni azt a Google hirdetések optimalizálásánál, hogy melyik volt a legjobb, leghasznosabb hirdetés. Ugyanis minden konverziós mérési alap beállítása ellenére sem látunk mindent. Messze nem látunk mindent és termék vagy szolgáltatás függő, de lehet, hogy Ön is ebbe a helyzetbe kerül. Ekkor ügyelje arra, hogy melyik hirdetést írja át vagy szünteti meg, mert nem lehet biztos benne, hogy melyiknek köszönheti a bevételének nagy hányadát.
És ha már a konverzióknál tartunk, nem árt megemlíteni, hogy egy sikeres hirdetés mindig pontos célkitűzéssel rendelkezik. Ha egy AdWords megjelenés segítségével szeretne márkát építeni, értékesíteni és feliratkozókat gyűjteni, akkor bizony sok sikerre ne számítson! Mert mindegyikre más megoldást érdemes alkalmazni. A vegyes hirdetéseket felejtse el, tehát ne futtasson keresési, display kampányokat egyben, mert nagyon gyenge eredményei lesznek. Értékesítéshez keresési kampány a legjobb, márkaépítéshez a display kampány a kézenfekvő. Persze a remarketing kampány vissza tud hozni ügyfeleket a display kampányból, de mit sem érne, ha előtte keresési kampánya hatására nem találkozott volna Önnel a kedves érdeklődő.
Hasznosnak találta AdWords tanácsaimat? Ezt nagy örömmel vesszem! Kérem, ossza meg ismerőseivel, barátaival, hogy Ők is sokat tanulhassanak a segítségemmel. És szóljon hozzá!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.