Mikor érdemes posztolni Facebookon?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Mikor érdemes posztokat kitenni a céges Facebook profiljára? Lehet nem is gondolná, de ez valóban lényeges kérdés. Mégpedig azért, mert egy átlagos felhasználónak legalább 3-400 ismerőse van és minimum több tucat oldalt kedvel, akik szintén rendszeresen posztolnak. Ez napi szinten akár több, mint ezer bejegyzést is jelenthet, akikkel fel kell tudnia venni a versenyt. Ehhez viszont nem árt tudnia, hogy mikor kell kirakni a posztokat, amikor a legnagyobb elérésre van lehetősége.

Lássunk néhány jó tanácsot erre vonatkozóan, amit az interneten találtam.

Facebook posztolás tippek

Mikor érdemes Facebookon posztolni?

Nos, ahogyan Ön is láthatja a legkülönfélébb időpontokkal lehet találkozni. Van köztük reggeli, esti és délutáni is. A nap nagy részét lefedik. Vajon miért pont ezeket javasolják? Azért, mert ez az adott vállalkozás tapasztalatai szerint egy holt időszak, amikor sokkal kevesebb poszt kerül ki, de azért vannak Facebook felhasználók. Önnek ezeket az időpontokat kell megtalálnia, hogy jó esélye legyen az organikus elérésekre.

Milyen konklúziót szűrhet le valójában a fenti infografikából?

Azt, hogy jobb, ha a saját célközönsége szokásaihoz alkalmazkodik! Hiába írja azt valaki, hogy délután 1 és 3 között érdemes posztolni, ha az Ön követői olyankor kicsit sem aktívak, így mire a Facebook elé kerülnek már régen megelőztek más posztok, és sokkal kisebb eséllyel találkoznak majd a bejegyzéseivel. Tapasztalja ki, hogy a követői és az Ő ismerőseik milyen időben posztolnak a legtöbbet és próbáljon ezekhez a szokásokhoz alkalmazkodni. Ez nem azt jelenti, hogy csúcsidőben ne osszon meg semmit. Csak, hogy próbáljon meg akkor is aktív lenni, amikor kiemelések nélkül is szép számmal érhet el embereket.

Azonban lehet egy általános szabály.

 

Ön mikor a legaktívabb Facebookon? Várjon, hagy tippeljek: korán reggel miután felébredt, de még csak ébredezik. Utána ebédszünetben, majd este miután minden munkával végzett és van ideje lazítani. Általában ugyan ezek az időpontok jellemzőek másokra is, ami azt jelenti, hogy ilyenkor kerül ki a legtöbb poszt. Ha szeretne viszonylag sok embert elérni és arányaiban nagyobb aktivitást generálni, akkor azokat az órákat célozza meg, amikor kevesebben vannak már fent, de még hatékonyan megszólíthatóak. Például este 9-11 között vagy hajnali 5 és 6 között.

Segíthetünk mi is abban, hogy a megfelelő időben posztoljon a megfelelő üzenettel!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?