6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük
Széleskörű elemzés a hirdetés eredményeiről
Megcélozhatjuk a pontos közönségét
Sokkal több embert érhet el, mint amennyi lehetséges organikus posztokkal
Olcsó kattintások, megfelelő célzással
Rengeteg időt töltünk a közösségi médiában
Szélesítheti közönségét

Gondolkodott már azon, hogy vajon a hírfolyamában látott Facebook-hirdetések valóban hatékonyak-e? Sokszor idegesítőnek és teljes mértékben zavarónak találjuk őket, ez csupán a félresiklott targetálásnak köszönhető. Valójában csodákra képesek, és ha Ön vállalkozó, érdemes elgondolkodnia azon, hogy beszálljon, mert hatalmas megtérülést tapasztalhat. De mik is pontosan a Facebook-hirdetések előnyei?

Az e-mail marketing, a hibátlan webdesign, a SEO és a közösségi média mellett a Facebook-hirdetések is rendkívül fontosak marketing stratégiája összeállításakor. Magyarországon 6,75 millió ember használja naponta a Facebookot, és ha célzott hirdetést helyez el a platformon, akkor annak az esélye, hogy elérje a megfelelő célközönséget, az egekbe szökik. Feltéve, hogy olyan szakemberrel dolgozik, aki pontosan ismeri a hirdetési rendszer működését és megfelelő rétegeket céloz vele. Erre azért is van szükség, mert az oldalak esetében az organikus forgalom a Facebookon szinte nem is létezik.

Marketing stratégia

Megjegyzés: Hogy egyértelmű legyen, mire gondolunk, amikor a Facebookon történő hirdetésfuttatásról beszélünk, nem a „Kiemelés” gomb használatára gondolunk. Arról beszélünk, hogy a hirdetéskezelő felületen professzionális kampányokat, hirdetéseket hogyan hozunk létre. Ez egy jelentős különbségtétel!

Ha a Facebook-hirdetések előnyei még mindig homályosak az Ön számára, beszéljünk bővebben arról, hogy miért hasznos befektetnie ezekbe. Íme pontokba szedve a Facebook-hirdetések néhány előnye, amit érdemes Önnek is megismernie!

1. Széleskörű elemzés a hirdetés eredményeiről – 6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon


A Facebook nem ismer határokat, amikor jelentéseket és elemzést ad a hirdetések teljesítményéről. Nem szükséges találgatni, vagy feltételezésekre hagyatkozni azzal kapcsolatban, hogy mi az, ami működik és mi az, ami nem vagy kevésbé. A hirdetések megjelenése után részletesen tanulmányozhatjuk azok eredményeit, a konverziós arányokat. Az elemzés után pedig könnyedén meghatározhatjuk a következő lépéseket, melyekkel még hatékonyabbá tehetjük a hirdetéseit, ezzel pedig nagyobb megtérülést érhetünk el.

Facebook hirdetés elemzés

Visszajelzést kapunk a heti elérésről, aktivitásról, az oldal kedvelésekről, és arról, hogy mely kreatívok teljesítenek a legjobban. És ezzel még nincs vége. Betekintést nyerhetünk olyan dolgokba is, mint az átkattintások száma, és akár még az eladások számába is.

2. Megcélozhatjuk a pontos közönségét – 6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon


A Facebook célzási képességei elképesztően széleskörűek, ezáltal rendkívül hatékonyak. Célozhatunk érdeklődési kör, demográfiai jellemzők, viselkedés, korosztály, helyszínek, kapcsolatok, beszélt nyelvek alapján. Események esetén megcélozhatjuk akár a konkurenciát kedvelőket is.

A célzási képességek mélyebbre tudnak ásni, mint bármely más platformon, ráadásul kombinálhatjuk őket, annak érdekében, hogy biztosan kizárjuk azokat a felhasználókat, akik nem tartoznak egy adott vállalkozás célpiacába. Ez nagyon fontos! A közönség minősége fontosabb, mint a mérete, hiszen konverziókat akarunk elérni. Olyan Facebook-felhasználókat kell keresnünk egy hirdetés sorozat létrehozásakor, akik potenciális vásárlók lehetnek, vagyis azok az emberek, akik nagy valószínűséggel megvásárolják a termékeket, igénybe veszik a szolgáltatásokat, ahelyett, hogy csak véletlenszerű látogatók lennének.

A célzás az a terület, ahol a Facebook talán a leginkább kiemelkedik a többi hirdetési platformhoz képest. Ezeket a lehetőségeket egyszerűen nem érdemes kihagynia egyetlen vállalkozásnak sem.

3. Sokkal több embert érhet el, mint amennyi lehetséges organikus posztokkal – 6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon


Ha Facebook oldalt üzemeltet, lehet, hogy nem is tudja, hogy a követőinek csak egy kis töredéke látja egyáltalán ezeket a posztokat. Ez nem véletlen.

A Facebook az elmúlt néhány évben csökkentette az üzleti oldalak láthatóságát a hírfolyamban – ez az algoritmusfrissítés mindenhol frusztráló az üzlettulajdonosok számára. Még Mark Zuckerberg is megerősítette, hogy gyakrabban fogják előnyben részesíteni a barátok és a családtagok posztjait, ezzel gyakorlatilag háttérbe szorítva az üzleti oldalakat.

Ha Ön bármilyen minőségben marketingcélokra szeretné használni a Facebookot, akkor hirdetéseket kell használnia, ha szeretné, hogy a vásárlók tudomást szerezzenek vállalkozásáról. Nem feltétlenül van szókség nagy költségvetésre, de mindenképpen szükség van rá.

A Facebook-hirdetések rengeteg pénzt adnak a pénzükért cserébe, és ha megfelelően hozzuk létre őket, a megtérülés minden fillért megér majd.

4. Olcsó kattintások, megfelelő célzással – 6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon


Mindez lehetséges, mert a Facebook folyamatosan növekszik a továbbfejlesztett hirdetési eszközeiknek köszönhetően. A célzási lehetőségek és egy kis kreativitásnak köszönhetően a marketingesek hatékonyan meg tudják célozni azt a közönséget, amelyet el akarnak érni, és mindezt alacsony költséggel tehetik meg.

A részletes célzással futó hirdetésekért Ön viszonylag kis összegből elérheti a megfelelő embereket, és végül pénzt kereshet a hirdetésével.

Végül is, ami a legtöbb pénzbe kerül, az a hirdetések tesztelése, ami kihagyhatatlan része a folyamatnak. A Facebook-hirdetések elsőre mindig kisebb konverziót hoznak és érdemes a nagyobb megtérülés érdekében finomítani rajtuk. Ez teljesen normális. Ezt a tesztelési fázist a költségvetés meghatározásakor figyelembe kell venni.

5. Rengeteg időt töltünk a közösségi médiában – 6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon


A vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a Facebookot, mert hatalmas. Mindenhol jelen van. Ezért van szüksége egy vállalkozásának Facebook-oldalra – mert a jelenlegi és jövőbeli ügyfelek ott vannak. Naponta átlagosan majdnem 2,5 órát töltünk a közösségi médiában, Magyarországon a legtöbben a Facebookon.

Ha pedig a célközönsége többsége a Facebookon van, akkor Önnek is ott kell lennie.

6. Szélesítheti közönségét – 6 ok, hogy miért hirdessen a Facebookon


Ha webhelyét nagy gonddal készítette el és nagyszerű tartalommal rendelkezik, akkor nyilvánvalóan azt szeretné, ha az emberek tudnának róla. Ez az oka annak, hogy következetesen megosztja a frissítéseket a közösségi médiahálózatain. De úgy gondolja, hogy ez elég? Sajnos nem.

A Facebook-hirdetések azért vannak, hogy felerősítsék a tartalma elérését. A hirdetéseknek köszönhetően végül 70-90%-kal több embert érhet el, mint amennyit organikusan valaha. Ez nem csak megvalósíthatóvá, de könnyen skálázhatóvá is teszi marketingstratégiáját. Ha már van egy hirdetése, amely nagyon jól konvertál, egyre több pénzt fektethet bele, egészen addig, amíg már nem teljesít úgy, ahogyan szeretné.  Duplikált hirdetéseket is létrehozhatunk a célközönség más szegmenseinek célzására.

Ha Ön is szeretne magas megtérülésű Facebook hirdetéseket vállalkozásának akkor vegye fel velünk kapcsolatot, hogy egy ingyenes konzultáció keretein belül megbeszéljük a lehetséges, egyénre szabott megoldásokat!

Ha tetszett ez a cikk, kövesse Facebook oldalunkat, ahol mindig első kézből értesülhet a legújabb bejegyzéseinkről!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?