A LinkedIn messze az egyik legfontosabb közösségi hálózat az üzleti vevők eléréséhez és általában a szakemberekkel való kapcsolatteremtéshez. Így a B2B közösségi média (és egyre inkább a tartalommarketing) egyik legfontosabb platformja. A hálózat lehetővé teszi a kapcsolatépítést, a leadek generálását, a piackutatást, a hírnév megalapozását és javítását és az online közösségek építését.
A LinkedIn ideális platform az online jelenlét növelésére. Minden másodpercben legalább két szakember regisztrál a LinkedInre a világon. Ezért a vállalkozásoknak lehetőségük nyílik arra, hogy egyre több értékes kapcsolattal építsenek hálózatot. A LinkedIn különböző személyes és csoportos funkciójának használatával a vállalatok és az őket képviselő személyek javíthatják láthatóságukat és hitelességüket. Mind egyénként, mind pedig brandként.
Ha olyan tartalmakat készítünk, amelyet a közönségünk szívesen lát és oszt meg másokkal, a közönségünk a vállalat elkötelezett szószólójává válik. Ez növeli az organikus elérésünket. Ez nagyjából ugyanúgy igaz bármely közösségi oldal működésére. Ha elérhetővé tesszük a tartalmainkat különböző formátumokban az is nagyon sokat segíthet. Például SlideShare üzleti prezentációban, blogbejegyzésekben, infografikákban, webináriumokban, podcastokban és videókban. Ezzel megnöveljük a lehetőségét annak, hogy minél többen találjanak ránk ezen a platformon. A Linkedin marketing kampány azért kellene, hogy fontos részét képezze a marketing stratégiának, mert az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi oldal, ahol nagyon értékes célpiac van jelen aktívan.
Mint minden minőségi tartalommarketing létrehozásánál, itt is törekedjen arra, hogy hiteles és releváns posztokat tegyen közzé, hogy ösztönözze az interakciót, megosztások és kommentek formájában. A spamnek tűnő posztokat nem fogják megosztani, és hosszútávon azt eredményezhetik, hogy vállalkozása követőket veszít.
Érdeklik a legfontosabb marketing eszközök? Itt olvashat róluk még többet.
A LinkedIn valószínűleg a legjobb hálózat a leadek generálására. Az olyan hagyományos technikákon túl, mint a potenciális ügyfelek által letölthető érdekes tartalmak létrehozása vagy a releváns forrásokra való átirányítás, a LinkedIn nagyon személyes módszereket kínál a potenciális leadek azonosítására, bevonására és vásárlóvá alakítására. Ez a meghallgatás, az elemzés, a részvétel, a megosztás, a hálózatépítés és a válaszadás jó kombinációjával érhető el. A potenciális ügyfelekkel való kapcsolatépítés és a LinkedIn-en keresztül történő közvetett marketing növeli az értékesítés lehetőségét.
Az ügyfelek és az érdeklődők nagyobb valószínűséggel posztolnak kérdéseket és igényeket, ami lehetőséget ad a B2B marketingesek számára az új leadek azonosítására. További gyakori cselekvés a tartalom megosztása és kedvelése, ami betekintést nyújt abba, hogy mit találnak érdekesnek.
A Marketing Tech blog szerint az 5 legfontosabb ok, amiért az emberek követik a márkákat a közösségi médiában: akciók és kedvezmények, a legújabb termékekkel kapcsolatos információk, ügyfélszolgálat, szórakoztató tartalom és a visszajelzés lehetősége. Az eladók több mint fele állítja, hogy a LinkedIn segítségével generáltak már eladásokat.
A LinkedIn oldalak segítségével bemutathatja a cége által kifejlesztett új termékeket vagy szolgáltatásokat, és elmagyarázhatja, hogyan segítik ezek az ügyfeleket vagy hogy szolgálják az érdekeiket és üzleti igényeiket. A weboldalára mutató linkeket is megadhat, hogy az olvasók könnyedén további információkat találjanak, és a weboldal látogatóinak forgalmát működő üzleti kapcsolatokká alakíthassák át.
A LinkedIn-profilok értékes információkat tárnak fel a vállalatánál állást kereső emberekről, többek között a stabilitásukról, a sikeres teljesítményekről és a tevékenységük iránti szenvedélyükről. Ezek az információk segítenek Önnek a legjobb döntést hozni cége számára, ha alkalmazottat keres megüresedett pozíciókba és megtalálhatja a legideálisabb jelölteket.
A Google és más keresőmotorok a LinkedIn vállalati oldalait és bejegyzéseit magasan rangsorolják a keresőmotorok találati oldalain, ezért a vállalati oldal frissítése és a bejegyzések SEO-optimalizálása segít javítani a keresési találati oldalakon való teljesítményét. Ennek eredményeképpen webhelye látogatottsága megnövekedhet, különösen, ha a bejegyzéseibe be vannak ágyazva a vállalati webhelyre visszautaló hivatkozások.
Ha Ön az oldal adminisztrátora, megtekintheti a céges oldalára vonatkozó elemzési adatokat, amelyek segítségével mélyebb betekintést nyerhet az oldal teljesítményébe az alábbiak szerint:
Látja, hogy az egyes bejegyzései mennyire vonzóak
A kulcsfontosságú mérőszámok tendenciáinak azonosítása
Többet tudhat meg a követői demográfiai jellemzőiről és forrásairól
Többet tudhat meg az oldal forgalmáról és aktivitásáról
Egy jó minőségű LinkedIn-cégoldal segít Önnek a kapcsolatépítésben és a minőségi értékesítési kapcsolatok felkutatásában, de emellett globális szinten megalapozza az Ön nyilvános imázsát, mint jó hírű és megbízható szervezetet. Ha megérti a LinkedIn üzleti célú használatának előnyeit, növelheti cége lehetőségeit az ajánlói kapcsolatok kiépítésére, értékesítési leadek generálására és tehetséges tagok bevonzására a csapatába.
A LinkedIn-en kihangsúlyozhatja, hogy miben különbözteti meg magát a versenytársaitól. Ez nagyon fontos része a marketing stratégiának, mert a számos versenytárs közül csak így emelkedhetünk ki. Megoszthatja a vállalati híreket, és a vállalati kultúrára vonatkozó információkat, hogy elérje a potenciális új munkatársakat, érdeklődőket és közvetítse vállalata értékeit, küldetését és jövőképét.
A vizuális történetmesélésen, mint videókon, infografikákon, fotókon keresztül benyomásokat nyújthat a felhasználóknak arról, hogyan gondolkodik és cselekszik vállalata.
Bár sokan a LinkedIn közösségi médiaoldalt csak az álláskeresők és a szakmai hálózat bővítésére szolgáló oldalnak tekintik, a LinkedIn ugyanolyan hatékony eszköz új üzleti kapcsolatok létrehozására és az ajánlói kapcsolatok ápolására is.
A LinkedIn üzleti célú használatának előnyei közé tartozik, hogy egy céges oldal lehetőséget biztosít vállalkozásának arra, hogy elmondja a cég történetét, kapcsolatba lépjen a követőivel, vagy megossza a karrierlehetőségeket.
Ahhoz, hogy közönségét arra ösztönözze, hogy kapcsolatba lépjenek vállalatával, és megbízható forrásként alapozza meg magát, hozzon létre egy olyan LinkedIn-cégoldalt, amely informatív, és jól kezelt. Linkedin marketing kampány indításán gondolkozik? Bízza profikra, hogy garantált eredményeket érjen el! Vegye fel velünk a kapcsolatot ezen a linken keresztül és mi segítünk összeállítani kampányát!
Ha tetszett ez a cikk lájkolja Facebook oldalunkat és értesüljön a híreinkről első kézből!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.