1000%-ig biztos vagyok benne, hogy már Ön is találkozott nyereményjátékkal a Facebookon. Lehet, hogy még marketing eszközként nem alkalmazta, de könnyen lehet, hogy ez is megfordult már a fejében. Hiszen egy nyereményjáték segítségével nagyon sok új követőt lehet szerezni, de csak akkor lesz eredményes, ha tudja, hogy milyen praktikákat kell bevetnie. Ha Ön még soha nem indított el nyereményjátékot az oldalon vagy az eddigi próbálkozásai nem sikerültek valami túl jól, akkor ez az írás Önnek szól!
Miután megszületett a nagy elhatározás, hogy Önnek is lesz saját nyereményjátéka, az első lépés az legyen, hogy meghatározza annak a céljait. Ez lehet feliratkozás, regisztráció, követőszám növelés vagy bármi olyan amit konverzióként el tud képzelni. Lényegében ez az a cselekedet, amit majd a nyereményért cserébe kérni fog. Biztos Ön is olvasta már a következő sorokat: „ A hírlevelünkre feliratkozók között….” vagy „ Nincs más dolgod csak Like-olni az oldalunkat és a Tiéd lehet…”
Természetesen ezen a téren is elég sok szabályt kell betartani, ha szeretne sikeresen nyereményjátékot kiírni. Mielőtt belevágna bármilyen munkába legyen tisztában ezekkel és azzal, hogy biztosan be is tudja tartani őket.
Csak akkor engedje útjára a nyereményjátékot, ha már biztos benne, hogy minden elem a helyén van, és végig gördülékenyen zajlanak majd az események. Ne essen bele abba a hibába, hogy a felkészületlenség miatt félúton beüt a krach, és egy csomó csalódott érdeklődővel gazdagodik majd.
Ez egy nagyon sarkalatos pontja a nyereményjátéka tekintetében, ami erősen befolyásolja a majdani adatbázisa minőségét. Nagyon sok cég elköveti azt a hibát, hogy csak a játékosok számát tartja szem előtt és azok minőségét nem. Ezért olyan általános díjakat határoz meg, ami mindenkit érdekel majd. Csak sajnos Ők nem tudják, hogy ezzel bevonzzák a nyeremény vadászokat, akik csak azért akarnak részt venni, hogy az övék lehessen az iPhone vagy a táblagép. Miért baj, ha Ők is ott vannak? Hiszen eleget tettek az elvárásoknak és kedvelték az oldalt vagy feliratkoztak. Igen ám, csak szerinte közülük hányat fog majd érdekelni az ajánlata? Mert ne felejtse el, hogy Ön itt egy adatbázist akar építeni vagy a terméket népszerűsíteni. És nem csak a nyereményjáték erejéig, hanem hosszútávon.
Jobb, ha tudja, hogy az emberek lusták! Éppen ezért minden plusz mozdulattal romlik az esélye annak, hogy részt vegyenek a játékban. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem lehet soha bonyolultabb folyamatokat kérni, viszont ebben az esetben muszáj nagyobb értékű díjat kitűzni, hogy ezzel motiválja Őket a plusz munka elvégzésére.
Akkor van értelme egy nyereményjátéknak, ha sokan részt vesznek rajta. Ehhez viszont az kell, hogy előtte kellőképpen beharangozza. Ezért már akár 1-2 héttel az indulás előtt készítsen posztokat, hirdetéseket, kiemeléseket a témában. Vonjon be más közösségi oldalakat is, de még hírlevélben is kiküldheti.
A nyereményjátékok nagyon jó marketing eszközök, amit nem tud mindenki jól használ. Nem lehet csak úgy belevágni, egy nyereményjáték elindításába. Nagyon fontos, hogy előtte megszerezze a szükséges információkat és ami legalább annyira fontos, hogy megismerje mások tapasztalatait. Olvasson el minél több cikket vagy fórum bejegyzést, nézzen meg minél több videót a témában.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.