A Facebook nyereményjátékok fortélyai

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

1000%-ig biztos vagyok benne, hogy már Ön is találkozott nyereményjátékkal a Facebookon. Lehet, hogy még marketing eszközként nem alkalmazta, de könnyen lehet, hogy ez is megfordult már a fejében. Hiszen egy nyereményjáték segítségével nagyon sok új követőt lehet szerezni, de csak akkor lesz eredményes, ha tudja, hogy milyen praktikákat kell bevetnie. Ha Ön még soha nem indított el nyereményjátékot az oldalon vagy az eddigi próbálkozásai nem sikerültek valami túl jól, akkor ez az írás Önnek szól!

Döntse el mit szeretne!

Miután megszületett a nagy elhatározás, hogy Önnek is lesz saját nyereményjátéka, az első lépés az legyen, hogy meghatározza annak a céljait. Ez lehet feliratkozás, regisztráció, követőszám növelés vagy bármi olyan amit konverzióként el tud képzelni. Lényegében ez az a cselekedet, amit majd a nyereményért cserébe kérni fog. Biztos Ön is olvasta már a következő sorokat: „ A hírlevelünkre feliratkozók között….” vagy „ Nincs más dolgod csak Like-olni az oldalunkat és a Tiéd lehet…”

Ismerje meg a Facebook ide vágó szabályozásait.

Természetesen ezen a téren is elég sok szabályt kell betartani, ha szeretne sikeresen nyereményjátékot kiírni. Mielőtt belevágna bármilyen munkába legyen tisztában ezekkel és azzal, hogy biztosan be is tudja tartani őket.

Tervezzen meg pontosan minden lépést.

Csak akkor engedje útjára a nyereményjátékot, ha már biztos benne, hogy minden elem a helyén van, és végig gördülékenyen zajlanak majd az események. Ne essen bele abba a hibába, hogy a felkészületlenség miatt félúton beüt a krach, és egy csomó csalódott érdeklődővel gazdagodik majd.

Válassza ki a díjat.

Ez egy nagyon sarkalatos pontja a nyereményjátéka tekintetében, ami erősen befolyásolja a majdani adatbázisa minőségét. Nagyon sok cég elköveti azt a hibát, hogy csak a játékosok számát tartja szem előtt és azok minőségét nem. Ezért olyan általános díjakat határoz meg, ami mindenkit érdekel majd. Csak sajnos Ők nem tudják, hogy ezzel bevonzzák a nyeremény vadászokat, akik csak azért akarnak részt venni, hogy az övék lehessen az iPhone vagy a táblagép. Miért baj, ha Ők is ott vannak? Hiszen eleget tettek az elvárásoknak és kedvelték az oldalt vagy feliratkoztak. Igen ám, csak szerinte közülük hányat fog majd érdekelni az ajánlata? Mert ne felejtse el, hogy Ön itt egy adatbázist akar építeni vagy a terméket népszerűsíteni. És nem csak a nyereményjáték erejéig, hanem hosszútávon.

Legyen minél egyszerűbb a játékba való bekerülés.

Jobb, ha tudja, hogy az emberek lusták! Éppen ezért minden plusz mozdulattal romlik az esélye annak, hogy részt vegyenek a játékban. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem lehet soha bonyolultabb folyamatokat kérni, viszont ebben az esetben muszáj nagyobb értékű díjat kitűzni, hogy ezzel motiválja Őket a plusz munka elvégzésére.

Tudjanak minél többen róla.

Akkor van értelme egy nyereményjátéknak, ha sokan részt vesznek rajta. Ehhez viszont az kell, hogy előtte kellőképpen beharangozza. Ezért már akár 1-2 héttel az indulás előtt készítsen posztokat, hirdetéseket, kiemeléseket a témában. Vonjon be más közösségi oldalakat is, de még hírlevélben is kiküldheti.

A nyereményjátékok nagyon jó marketing eszközök, amit nem tud mindenki jól használ. Nem lehet csak úgy belevágni, egy nyereményjáték elindításába. Nagyon fontos, hogy előtte megszerezze a szükséges információkat és ami legalább annyira fontos, hogy megismerje mások tapasztalatait. Olvasson el minél több cikket vagy fórum bejegyzést, nézzen meg minél több videót a témában.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?