A kevesebb poszt néha több?

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Gyakran két végletet tapasztalok a vállalkozásoknál, amikor Facebook marketingről van szó. Az egyik esetben néhány havonta tesznek csak ki valamit, a kommunikáció szinte nulla. A másik esetben pedig ontják magukból a posztokat, akár naponta többet is közzétesznek. Mivel az első eset a gyakoribb, arról beszéltem már többet, de azért a túl sok posztolás sem egy elhanyagolható probléma.

Facebook posztolás tippek

Mikor és mennyit érdemes posztolni?

Ha már egy kicsit belemélyedett a közösségi marketingbe, akkor biztosan tudja, hogy a posztokkal is a lehető legjobban a célközönsége igényeit kell kielégítenie. Csak, hogy sok vállalkozásnak nagyon tág a célcsoportja, ezért próbál mindenkit megszólítani. A délelőtti poszt a fiataloknak szólt, a délutáni meg már inkább a családosoknak. Másnap meg fordítva. Igen ám, de a sima posztokat mindenki látja, így a követői csak azt tapasztalják majd, hogy áramlik Önöktől az összefüggéstelen katyvasz, ez pedig nem vet valami jó fényt a cégére.

Meg ugye a Facebook év elején drasztikusan visszavette az organikus megjelenésekből, így vannak, akik úgy gondolják, hogy majd a temérdek poszt megoldja a problémát. Csak lesz olyan, ami eljut a követőkhöz. Lesz is, de nem biztos, hogy azt a célt érik el vele, mint amiket terveztek.

Facebook poszt írás, a minőség nem a mennyiség legyen a cél!

Amikor a rengeteg poszt ellen szólok, gyakran azzal vágnak vissza (valójában jogosan), hogy sok internetes celeb naponta nem 1-2 posztot, hanem 20-30-at tesz ki. Csak, hogy van egy nagy különbség köztük és a legtöbb KKV között. Ez pedig nem más, mint egy egész marketinges brigád. Azt napi a 20-30 bejegyzést bizony nem a Kasza Tibi írogatja, hanem azok a munkatársak, akiknek a tartalomgyártás a feladatuk.

Akkor valójában mi is a gondom a vállalkozások által közzétett havi 50-60 vagy 100 poszttal (vagy ezeknek a többségével)? Csupán annyi, hogy idő, marketinges és valós szaktudás híján ezek sajnos nem jók. Laposak, sablonosak és a többségük egyáltalán nem kapcsolódik a vállalkozás tevékenységi köréhez. Én elhiszem, hogy az euró árfolyam növekedés a cukrászdát kedvelők számára is fontos információ, csak nem biztos, hogy ebből a forrásból kellene értesülniük róla.

A közösségi marketingnek nem az a lényege, hogy a lehető legtöbbet kerüljön az emberek szeme elé hanem, hogy hajnalban, komásan, a profil képed alapján tudják, hogy ki vagy és, amikor egy finom fagyira vágynak, akkor Ön jusson az eszükbe elsőként és ne az euró árfolyam.

posztok mennyisége

Facebook adatbázis- a posztok minősége és nem a mennyisége a lényeg!

De persze marketingesként erre is tudom a megoldást, és úgy igazságos, ha Önnel is megosztom. Néhány nap és érkezek a cikkel, ami segít rendet teremteni a posztok tengerében.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?