Az AdWords reklámkampány pár évvel ezelőtt még inkább berobbant a köztudatba. Ez nem csoda, mert a csapból is az ablakos hirdetés példája folyt. A kedves érdeklődő csak beírja a Google keresőbe a nyílászáró szót, és máris megjelenik a hirdetés. Milyen változás történt az AdWords rendszerében? Nem ártott meg a népszerűség a hatékonyságának?
Kukába való AdWords reklámkampány? Miért alacsony minőségű a legtöbb AdWords hirdetés?
Azzal kell kezdenem, hogy a Google AdWords szolgáltatása az egyik kedvenc eszközöm, mert szerintem egy remek felismerésen alapul. Mégpedig azon, hogy a keresletet köti össze a konkrét kínálattal. A Google mára ezt már nem csak a fiatalok fejébe betonozta be, hanem a nyugdíjasok is ott keresgélnek a sárga irodalom helyett. Nem csupán ez a fantasztikus az AdWords hirdetési rendszerben.
Bár még nincs new york-i ügyfelünk, de Európa több országában is kezelünk AdWords kampányokat. Csak a példa kedvéért a leendő new yorki zöldséges ügyfelünknek utcára, tömbre pontosan fogunk tudni paradicsom akciót hirdetni. Ami rendkívüli tulajdonságnak számít, ha a rendszer globalitására gondolok, mert ez hihetetlenül klassz jellegzetesség.
A Google AdWords kampány remek lehetőség minden vállalkozó számára, mert konkrét érdeklődőknek tud vele Ön is megjelenni. Csak azt kell tudnia, hogy milyen kulcsszavakra jönnek a legjobb érdeklődői. Ön képben van azzal, hogy milyen kifejezésekre találják meg az ügyfelei? Ha ezt tudja, akkor ezekre a szavakra, kifejezésekre hirdetve meg tudja sokszorozni a bevételeit.
Valóban átfuthat ez a gondolat a szürkeállománya gerezdjein, mert ez tényleg olyan marketinges duma. De itt egészen más a helyzet, mert egyrészt tőlem hallja és nekem az a küldetésem, hogy vállalkozóknak segítek konkrét ügyfeleket szerezni! Másrészt a Google a keresletet köti össze a kínálattal. Hívott már hidegen ügyfeleket? Akkor ismeri ezt a fajta fogadtatást… Itt azonban egészen más a helyzet, mert most ők, a potenciális ügyfelek fogják Önt keresni. Ugye sejti, hogy milyen differencia lesz? Most a Google keresőből érkező leendő ügyfél akar Öntől valamit… Nagy különbség, hatalmas differencia!
Az AdWords kampány futtatásával konkrét szavakra, kifejezésekre hirdethet. Ezzel kiszűri az Önnek potenciális ügyfeleket, és félreállítja azokat, akik nem az Ön termékeit keresi. Ez bizony egy óriási dolog, mert nem sok ilyen marketing eszköz létezik a világon.
AdWords reklámkampány teljesítményének a maximalizálásához is szakértőre van szükség. Ugye a gáz vagy elektromos vezetékeivel sem “szakértősködik” egyedül?! Ez is az is egy szakma…
A Google rengeteget hirdette az AdWords kampány szolgáltatását, ezért nagyon sok kezdő vállalkozó indított benne kampányt. A többség szaktudás nélkül, parányi marketing kerettel indult el, így a sorsuk meg volt pecsételve. Az AdWords kampányaik sikertelenek voltak, és ez nem volt túl jó referencia a Google-nek sem, mert a csalódott ügyfél bizony hangos tud lenni. Szerencsére a Google hamar felismerte a helyzet súlyát, és elkezdte azt is hangoztatni, hogy érdemes Google AdWords szakértőre, AdWords expertre bízni a kampányok kezelését. Ezt magam is nagyon értékeltem, mert a sok kezdő AdWords kezelő hozzáértés hiányában csak nyomta felfelé a liciteket, és várták, várják a csodát, de hozzáértés hiányában utóbbiak elmaradtak.
A Google mindent megtesz az AdWords szolgáltatásának a sikeréért, és persze az ügyfelek elégedettségéért. A nagy marketing kerettel – dollárban milliós tételekkel – rendelkező ügyfeleknek közvetlenül is kezelnek AdWords kampányokat. A kisebbeket pedig segítik tippekkel, tanácsokkal. A magam részéről örülök, hogy minket, AdWords szakértőket is ajánl a Google AdWords kampányok kezelésére, mert voltak olyan időszakok korábban, amikor érezhető volt a kampányok gyengülése a sok laikus kezdeményezése miatt. Gyengült volna az AdWords reklámkampány? Úgy vélem, hogy az AdWords még nagyon sok évig fog sikeresen ügyfeleket biztosítani rengeteg vállalkozónak. De a sikerért már sokkal keményebben meg kell dolgozni, mint a korábbi években! Ebben a non-stop harcban mi AdWords expertek nagyon sokat tudunk hozzátenni egy vállalkozás ügyfélszerzéséhez, mert szakmai tapasztalatunkkal sikerre tudjuk vinni a kampányokat.
Önnek is segíthetek az ügyfélszerzésében? Segíteni tudok a Google AdWords kampánya hatékonyabb menedzselésében? Segítséget jelenthet, ha a Google kereső organikus találatai között is előrébb szerepelne az oldala? Ha nem fél átadni nekem a kantárt, akkor keressen meg, mert az Ön vállalkozásában is maximalizáljuk az ügyfélszerzést. Levehetem a vállairól terheket? Felszabadíthatom időben? E-mail vagy telefon útján is utolér. Írjon vagy hívjon.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.