Céges blog szövegírás

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Céges blog szövegírás

Ha valaki kételkedne a céges blogok hatékonyságában, annak biztosan állíthatjuk, hogy nem érdemes, mert még mindig az egyik legjobb módja annak, hogy érdeklődőket vonzzunk oldalunkra.

Az emberek 2020-ban is olvasnak még blogokat, és garantáljuk, hogy 2021-ben is fognak.

Megéri céges blogot indítani?

Több felmérés állítja, hogy a rendszeresen blogoló cégek 79%-a jobb eredményeket ér el, magasabb pozícióba kerülnek a Google-ban. Ez persze függ az ágazattól is, mennyire nagy körben örvend népszerűségnek a termékünk, mekkora a konkurenciánk, tehát mekkora a verseny egy adott kulcszszóra, ami köré a bejegyzésünket építjük.

Ha célunk, hogy még több ügyfelet, vásárlót szerezzünk termékünknek vagy szolgáltatásunknak, akkor céges blogra van szükségünk!

A céges blogolás azért is remek műfaj, mert nem kell vagyonokat költenünk rá, hogy belekezdhessünk, és technikailag is elég ha átlagos szinten ismerjük a számítógépet.

Amit érdemes számba venni, mielőtt belekezdünk, az az idő és energia amit rendszeresen megkíván majd céges blogunk írása. Mert ha egyszer belekezdünk csak úgy érdemes csinálnunk, ha rendszeresen megújítjuk a tartalmat!

Milyen gyakran blogoljunk?

Ahhoz, hogy jól működjön a blog érdemes heti szinten publikálnunk újabb tartalmat, legalább egyszer, esetleg kétszer. Ez az a szint, amit minden hűséges közönség elvár, de e fölött már nagyon nehéz minőségi tartalmat készíteni.

céges blog

céges blog

Ismerjük meg a konkurenciát!

Ha rászántuk magunkat a céges blog indításra, mielőtt belevágunk érdemes körbenézni a versenytársaink között és insipirálódni, ők hogyan készítik el a blogjaikat. Nem csak a lokális konkurenciától lehet ötletet meríteni, hanem a globális példákat is érdemes szemügyre venni. Ne feledjük – inspirálódni próbáljuk, de ne másoljunk másokat, mert az elhitelteleníthet minket követőink szemében.

A blog népszerűsítésére használjunk social media felületeket!

Őszintén reméljük, hogy 2020-ban már nem kell kitérnünk arra miért és mennyire fontos minden vállalkozás számára jelen lenni valamilyen közösségi média felületen. Ha mégis van olyan, aki céges blog indításában gondolkozik, de nincsen céges social media felülete, akkor azt ajánljuk mindenképpen hozzon létre egyet, még a blog indítását megelőzően. Később ez is egy jó felület lesz a céges blogbejegyzések népszerűsítésére.

A tartalommarketing alapvető lényege, hogy olyan tartalmat osszunk meg a célközönséggel, ami releváns, érdekes és hasznos. Ezek közül is utóbbi a legfontosabb feladatunk. Nincs értelme tartalmat készíteni, ha az nem hasznos a célközönségünknek.

A bloggal az a célunk, hogy hozzátegyünk valamit az olvasóink életéhez és hogy megalapozzuk magunkat hiteles, megbízható forrásként a szemükben. Hogy úgy hivatkozzanak ránk, mint akinek az írott szavában és az útmutatásában bízni lehet – magyarul szakértőként. Ha ezt sikerül elérnünk ez márkaértéket ad majd a blogunknak és ez a fajta siker már pénzben is mérhető lesz.

Ahhoz, hogy megértsük a célközönségünket, meg kell válaszolnunk egy fontosnak tűnő kérdést.

Miért olvasnak az emberek blogot?

– Mert, van valamilyen problémájuk.
– Mert, meg akarják oldani a problémájukat.
– Mert inspirációt keresnek.
– Mert információra van szükségük.
– Mert szakértőre van szükségük valamihez.

Biztosan bővíthetnénk még a felsorolást, de ezek azok az alapvető indokok, amiért az emberek manapság blogokra tévednek. Tehát, nem azért, mert mindenáron vásárolni szeretnének. Az emberek ma már másként döntenek arról, hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat választanak. Kapcsolódni szeretnének a választott márkához, olyat keresnek, akivel osztoznak valamiben, világnézetben, ízlésben stb. Ha ezeket a pontokat szem előtt tartjuk egy-egy bejegyzés létrehozásakor, akkor biztosan nem lőhetünk mellé túlságosan.

céges blogolás

céges blogolás

Találja meg Ön olvasói problémáját!

Ha ezt már remekül begyakoroltuk, akkor úgy léphetünk feljebb a következő szintre, ha képesek vagyunk felhívni a figyelmüket egy olyan problémájukra, amelyről még nem is tudnak és egyben megoldást is kínálunk erre. Na, ekkor fognak tökéletesen elköteleződni mellettünk az olvasóink.

Ne gyarapítsuk a virtuális környezetszennyezést!

Ne feledjük, olvasóinkkal annyi átlagos vagy átlagon aluli tartalom jön szembe, hogy írásunkkal nincs sok időnk meggyőzni őket! Nagyjából az első bekezdés alatt döntik el, hogy megéri-e az idejüket a tartalom elolvasására rászánni.  Az emberek toleranciaszintje egyre csökken az értéktelen tartalmaknak köszönhetően, amivel elárasztanak minket a különböző felületek.

Ha céges blog létrehozása mellett döntünk, akkor ne a megúszásra törekedjünk. Szánjuk rá az időt és energiát, és ha készen vagyunk egy-egy bejegyzéssel tegyük fel a kérdést, hogy mi szívesen olvasnánk-e az interneten való szörfözés közben.

Milyen hosszú legyen egy bejegyzés?

Átlagosan 1000-1200 szó, de legalább érje el a 700-at és (ajánlottan) ne haladja meg a 4000-et!

Blogírás közben törekedjünk arra, hogy közérthetően fejezzük ki a mondandónkat, hogy minél szélesebb körnek fogyaszthatóvá tegyük ezáltal.

Call to Action

A cél mindenekelőtt az, hogy hasznos tartalmat hozzunk létre, de céges blog lévén nem ártana, ha az értékesítésen is lendítene. Termékkel releváns bejegyzésbe helyezzünk el -akár több – CTA gombot is, ami tovább linkel a webshopunkba, vagy szolgáltatásunkhoz.

Feliratkozók gyűjtése

Hírlevél feliratkozóink értékes adatbázist jelentenek a vállalkozásunk számára. Adjunk lehetőséget minden bejegyzés végén a feliratozásra és kommentelésre egyaránt.

Feliratkozóinkat értesíthetjük legújabb blogbejegyzéseinkről, de legújabb akcióinkról, vagy termékeinkről is.

Listázó bejegyzések

Készítsünk listázó bejegyzéseket! Mindig működik! Tippek, okok, titkok…szedjünk össze 5-10 dolgot, amit aztán listába rendezhetünk, az olvasóink garantáltan szeretni fogják az ilyen típusú bejegyzéseket!

Reméljük, hogy minden vállalkozó kedvű vállalkozó kedvet kapott ahhoz, hogy ilyen módon ossza meg szakértelmét a világgal és ez által több lojális vásárlót, ügyfelet szerezzen. Mi mindenkit arra buzdítunk, hogy vágjon bele és használja ki ezt a remek lehetőséget a növekedésre! Ha mégis úgy érzi elakadt valamelyik fázisnál akkor pedig keressen minket bizalommal!

Ha tetszett a cikkünk mondja el véleményét kommentben, vagy olvassa el a témába íródott további bejegyzéseinket!

 

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?