Facebook oldal menedzser

No Comments

Miért éri meg egy Facebook oldal menedzser felkérése a Facebook oldala és a Facebook kampányai a menedzselésére? Szükség van egyáltalán ilyen személyre? Most biztosan Ön is elgondolkozott ezen, hiszen mit tud hozzátenni egy ilyen figura a vállalkozása sikeréhez? Bepötyög ott valamit a készüléken és ennyi… Ugyanakkor én mi mást mondhatnék Önnek, mint hogy szervezze ki! Hiszen egy laikus soha nem fog annyira érteni ehhez, mint egy Facebook marketing szakértő. Persze kivételek lehetnek, de ki fordít elég figyelmet a Facebook oldalára? Hol tart napjainkban a Facebook marketing itthon? És ki tudja, hogy hogyan kell használni a Facebook rendszerét, hogy hatásos marketing legyen a végeredmény? Keressük meg együtt a fenti kérdésekre a válaszokat! És engedje meg, hogy beszámoljak arról, amit az elmúlt hetek során láttam.

Facebook oldal menedzser: Ki fordít elég figyelmet a Facebook oldalára?

Őszintén szólva naponta több tucat Facebook oldalt nézek meg. Böngészem őket, hogy segítsem a vállalkozókat a tanácsaimmal, javaslataimmal, meglátásaimmal, így van némi rálátásom a hazai helyzetre. A Facebook-oldalak körképe pedig nem valami rózsás. Ugyanis a cégvezetők nincsenek képben azzal, hogy mit kell tenniük. Nagyon kevés olyan Facebook oldalt látok, ahol precízen megtervezett, tudatos stratégiát követő munka folyna. A legtöbb Facebook oldalon posztolgatnak. És nem fogja elhinni, de ez még a jobbik eset.

Melyik a rosszabbik Facebook oldal eset?

A rosszabbik, hogy:

– Nincs Facebook oldala a cégnek, mert a cégvezető megrögzött Facebook ellenes szakadár. A vezetőnek ilyenkor látnia kellene, hogy ezt függetleníteni kell a saját érzelmeitől, de sokan nem látják… Ez egy marketing szempontból jelentős felület, ahol ~5.300.000 magyar ember érhető el! Köztük cégvezetők, tulajdonosok, értékesítők, marketingesek, gazdasági vezetők. Vagyis rengeteg olyan személy is jelen van, akik potenciális döntéshozók. Ők pedig kimondottan a cégeknek szóló termékeknél is releváns megrendelőnek számítanak, tehát senki sem élhet azzal a kifogással, hogy neki a Facebook nem jó célpiac. Nehéz kihámozni belőle az adott cégre vonatkozó célszegmenst, de egyszerűbb azt mondani, hogy: “Értse meg, Bökönyi úr, nekünk ez nem jó célpiac!”.

– Van Facebook oldal, de nem posztolnak rajta. Ez a legrosszabb reklám manapság, mert nagyon sok leendő megrendelő szeret a Facebook-oldalon tájékozódni egy vállalkozás megbízhatóságával kapcsolatban. Tehát egy üres Facebook oldal rengeteg elvesztett ügyfelet jelent! Miért? Mert a 0-ra viszi le a weboldalán valamennyire felépített bizalmat.

– Van Facebook oldal, de nagyon minimális a követők száma. A vállalkozás lelkesen posztol, de az megint olyan, mintha nem is lenne Facebook oldala. Ugyanis a posztok gyakran a követők 10%-ához sem jutnak el. Ezt egy vérbeli Facebook oldal menedzser tudja, és hajlandó tenni azért, hogy ezek a számok feljebb kússzanak.

Facebook oldal menedzser: Ki fordít elég figyelmet a Facebook oldalára?

Úgy látom, hogy nagyon kevesen veszik elég komolyan a Facebook oldal menedzselését, ezért is hasznos egy Facebook oldal menedzser, aki tudja, mit kell tenni.  A Facebook oldal kezelése kemény dió lett! Míg pár évvel ezelőtt könnyedén lehetett érdeklődőket szerezni róla, addig mára komolyabb erőfeszítést kell tenni az érdeklődők figyelmének csak a megszerzéséért is. Mi ennek az oka? Tumultus van! Akár a Google AdWords kampányoknál, itt is óriási a dömping.

Facebook oldal menedzser: Hol tart napjainkban a Facebook marketing itthon?

A Facebook marketing itthon még mindig gyerekcipőben jár, mert a cégvezetők nincsenek meggyőzve. Nem hisznek a Facebook erejében, mert sokuk még nem látott valódi eredményeket. Tény, hogy ezt sok esetben elég nehéz kimutatni. Amikor egy Facebook kampány menedzser kampányokat állít be, akkor lehetőség van a konverziók mérésére, de így is csak egy töredékét tudja megmutatni a rendszer. Illetve az sem mindegy, hogy milyen mérést választunk.

Mit kell tenni? Mit tesz egy profi Facebook kampány menedzser?

Adtam már el sokféle terméket a Facebook hirdetési rendszerében. De azt meg kell érteni, hogy erre a közösségi oldalra elsősorban nem vásárolni jönnek az emberek. Ez az oldal a Blikk.com nemzetközi verziója, egy bulvár oldal, ahová kíváncsiságból, érdeklődésből és olykor irigységből lépnek fel. Ezt tudni kell kezelni! El kell tudni fogadni, hogy a kommunikációt innen kell kezdeni, indítani. 

Facebook oldal konklúzió!

Együtt tudok érezni Önnel, tudom, hogy vállalkozóként, cégvezetőként borzasztóan kevés ideje van, amibe rengeteg feladatot kell belesűrítenie. Valószínűleg pontosan ez az oka annak is, hogy sokszor versenyt fut az idővel, és nem marad energia a gondolkodásra és fejlesztésre, vagy a Facebook kampány kivitelezésére. Sokan inkább a homokba dugják a fejüket. De ha Ön nem a struccpolitika híve, és nem is rendelkezik időnyerő nyaklánccal, mint Granger kisasszony a Harry Potter-ben, akkor nem nagyon látok jobb megoldást.

Bízza ránk a Facebook marketing menedzselését. Kattintson ide és kérjen egy díjmentes Facebook elemzést.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?