Miért éri meg egy Facebook oldal menedzser felkérése a Facebook oldala és a Facebook kampányai a menedzselésére? Szükség van egyáltalán ilyen személyre? Most biztosan Ön is elgondolkozott ezen, hiszen mit tud hozzátenni egy ilyen figura a vállalkozása sikeréhez? Bepötyög ott valamit a készüléken és ennyi… Ugyanakkor én mi mást mondhatnék Önnek, mint hogy szervezze ki! Hiszen egy laikus soha nem fog annyira érteni ehhez, mint egy Facebook marketing szakértő. Persze kivételek lehetnek, de ki fordít elég figyelmet a Facebook oldalára? Hol tart napjainkban a Facebook marketing itthon? És ki tudja, hogy hogyan kell használni a Facebook rendszerét, hogy hatásos marketing legyen a végeredmény? Keressük meg együtt a fenti kérdésekre a válaszokat! És engedje meg, hogy beszámoljak arról, amit az elmúlt hetek során láttam.
Őszintén szólva naponta több tucat Facebook oldalt nézek meg. Böngészem őket, hogy segítsem a vállalkozókat a tanácsaimmal, javaslataimmal, meglátásaimmal, így van némi rálátásom a hazai helyzetre. A Facebook-oldalak körképe pedig nem valami rózsás. Ugyanis a cégvezetők nincsenek képben azzal, hogy mit kell tenniük. Nagyon kevés olyan Facebook oldalt látok, ahol precízen megtervezett, tudatos stratégiát követő munka folyna. A legtöbb Facebook oldalon posztolgatnak. És nem fogja elhinni, de ez még a jobbik eset.
– Nincs Facebook oldala a cégnek, mert a cégvezető megrögzött Facebook ellenes szakadár. A vezetőnek ilyenkor látnia kellene, hogy ezt függetleníteni kell a saját érzelmeitől, de sokan nem látják… Ez egy marketing szempontból jelentős felület, ahol ~5.300.000 magyar ember érhető el! Köztük cégvezetők, tulajdonosok, értékesítők, marketingesek, gazdasági vezetők. Vagyis rengeteg olyan személy is jelen van, akik potenciális döntéshozók. Ők pedig kimondottan a cégeknek szóló termékeknél is releváns megrendelőnek számítanak, tehát senki sem élhet azzal a kifogással, hogy neki a Facebook nem jó célpiac. Nehéz kihámozni belőle az adott cégre vonatkozó célszegmenst, de egyszerűbb azt mondani, hogy: “Értse meg, Bökönyi úr, nekünk ez nem jó célpiac!”.
– Van Facebook oldal, de nem posztolnak rajta. Ez a legrosszabb reklám manapság, mert nagyon sok leendő megrendelő szeret a Facebook-oldalon tájékozódni egy vállalkozás megbízhatóságával kapcsolatban. Tehát egy üres Facebook oldal rengeteg elvesztett ügyfelet jelent! Miért? Mert a 0-ra viszi le a weboldalán valamennyire felépített bizalmat.
– Van Facebook oldal, de nagyon minimális a követők száma. A vállalkozás lelkesen posztol, de az megint olyan, mintha nem is lenne Facebook oldala. Ugyanis a posztok gyakran a követők 10%-ához sem jutnak el. Ezt egy vérbeli Facebook oldal menedzser tudja, és hajlandó tenni azért, hogy ezek a számok feljebb kússzanak.
Úgy látom, hogy nagyon kevesen veszik elég komolyan a Facebook oldal menedzselését, ezért is hasznos egy Facebook oldal menedzser, aki tudja, mit kell tenni. A Facebook oldal kezelése kemény dió lett! Míg pár évvel ezelőtt könnyedén lehetett érdeklődőket szerezni róla, addig mára komolyabb erőfeszítést kell tenni az érdeklődők figyelmének csak a megszerzéséért is. Mi ennek az oka? Tumultus van! Akár a Google AdWords kampányoknál, itt is óriási a dömping.
A Facebook marketing itthon még mindig gyerekcipőben jár, mert a cégvezetők nincsenek meggyőzve. Nem hisznek a Facebook erejében, mert sokuk még nem látott valódi eredményeket. Tény, hogy ezt sok esetben elég nehéz kimutatni. Amikor egy Facebook kampány menedzser kampányokat állít be, akkor lehetőség van a konverziók mérésére, de így is csak egy töredékét tudja megmutatni a rendszer. Illetve az sem mindegy, hogy milyen mérést választunk.
Adtam már el sokféle terméket a Facebook hirdetési rendszerében. De azt meg kell érteni, hogy erre a közösségi oldalra elsősorban nem vásárolni jönnek az emberek. Ez az oldal a Blikk.com nemzetközi verziója, egy bulvár oldal, ahová kíváncsiságból, érdeklődésből és olykor irigységből lépnek fel. Ezt tudni kell kezelni! El kell tudni fogadni, hogy a kommunikációt innen kell kezdeni, indítani. [indeed-social-locker sm_list=’fb,tw,li,go1,pt’ sm_template=’ism_template_3′ sm_list_align=’horizontal’ sm_display_counts=’true’ sm_display_full_name=’true’ unlock_type=1 locker_template=2 sm_d_text='<h2><span style=”color: rgb(235, 99, 74);” data-mce-style=”color: #eb634a;”>Ez egy zárt tartalom!</span><br><br><span style=”color: rgb(235, 99, 74);” data-mce-style=”color: #eb634a;”>Olvasson tovább, csupán egy megosztást kérünk!</span><br></h2><p><span style=”color: rgb(235, 99, 74);” data-mce-style=”color: #eb634a;”>Ugye Ön is szeretné tovább olvasni ezt a hasznos tippekkel és gyakorlati tanácsokkal teletűzdelt cikket? Kérjük, ossza meg a cikket és máris tovább olvashatja! Köszönjük a megosztását!</span></p>’ ism_overlock=’default’ ]
Mi megoldjuk Ön helyett! Nyilván nekünk az lenne a legjobb, ha minket bízna meg ezzel a megtisztelő feladattal, de most nem az értékesítés a fő célom. Szeretnénk segíteni Önnek is, hogy lássa, milyen előnyökkel jár az Ön számára, ha profira bízza a Facebook oldala és kampányai kezelését. Adtam már el bútort, autót, medencét és mindenféle olcsóbb terméket a csapatommal a Facebook rendszerében. A feladat nem könnyű, sőt kifejezetten kihívást jelent számunkra is.
– Már 12 éve kezelünk PPC, kattintás alapú és hasonló kampányokat.
– Személyesen is adtunk el számos terméket igazi, élő embereknek, ezért is fejlett ez a képességünk.
– Képesek vagyunk a vevők fejével gondolkozni, így könnyebben megtaláljuk velük a közös hangot.
– Az onlinemarketing-tudásunkat is régóta csiszoljuk, így az értékesítési tapasztalatainkkal karöltve egy remek elegy keletkezik, amelyből nagyon sokat profitálnak az ügyfeleink!
Egy Facebook oldal és marketing kampány csak akkor tud jól működni, ha rendszeresen időt és energiát fektetünk bele. Nyilván Ön is látja, hogy számtalan fontos teendője mellet nem könnyű még erre is időt szakítani. Ha sikereket szeretne elérni, akkor muszáj lesz vagy több időt ott tölteni, vagy megbízni egy Facebook szakértőt. Ilyenkor szokott megoldásként az az alternatív döntés megszületni, hogy rábízza ezt egyik lelkes alkalmazottjára. Ez elsőre jó ötletnek tűnhet, azonban egyáltalán nem az. Miért?
Ez a lelkes munkatárs rendelkezik több évnyi marketinges tapasztalattal? Tudja, hogyan szólíthatja meg a követőiket úgy, hogy abból értékesítés is legyen? Tisztában van vele, hogy honnan tehet szert jó minőségű, nem jogvédett tartalmakra? Tudja úgy optimalizálni a hirdetésit, hogy az eredményes és költséghatékony legyen? Nem? Vagy úgy gondolja, hogy igen? Akkor nyugodtan tegyen egy próbát, és ha néhány hónap elvesztegetett idő és kidobott pénz után bebizonyosodik az ellenkezője, akkor nagyon szívesen segítünk.
Csakis egy Facebook adatbázis marketingszakértő fog tudni Önnek makulátlan, releváns, tökéletes Facebook adatbázist építeni. Márpedig a Facebook követői bázis nélkül pont olyan, mint a NASA űrsikló meg saját rakéta nélkül… Ugye érti, mire gondolok? A Facebooknak a lelke az adatbázis, sőt Önnek a saját Facebook követői, rajongói bázisa a biztos profitszerzés alapkövetelménye! Ebben fontos szempont, hogy ez minél jobb minőségű legyen. És nem elhanyagolható, hogy folyamatosan épüljön, és egyre nagyobb legyen. Az sem elhanyagolható ismérve a bázisának, hogy kellően aktívak legyenek a tagjai!
Tisztában vagyok vele, hogy azt állítani, hogy kiszervezéssel pénzt spórolhat: paradoxon. Azonban csak gondoljon bele. Egy rosszul kezelt Facebook profil soha nem hozhat olyan eredményeket, mint egy jól karbantartott. Ez nyilvánvaló! Éppen ezért, amíg az előbbi csak úgy van, addig az utóbbi pénzt termel Önnek! Na jó, ez nem konkrétan spórolás, de így is, úgy is több bevétele lesz. Na de akkor hogyan spórolhat? Ha a hirdetései optimálisan vannak beállítva, akkor lényegesen alacsonyabb összegből számíthat több érdeklődőre. Vagy ha jól alkalmazza a poszt kiemeléseket, akkor alacsonyabb összegből több embert szólíthat meg. Ha értékes posztokkal van teletűzdelve az oldala, akkor többen fogják követni. Ezt már viszont spórolásnak nevezhetjük. [/indeed-social-locker]
Együtt tudok érezni Önnel, tudom, hogy vállalkozóként, cégvezetőként borzasztóan kevés ideje van, amibe rengeteg feladatot kell belesűrítenie. Valószínűleg pontosan ez az oka annak is, hogy sokszor versenyt fut az idővel, és nem marad energia a gondolkodásra és fejlesztésre, vagy a Facebook kampány kivitelezésére. Sokan inkább a homokba dugják a fejüket. De ha Ön nem a struccpolitika híve, és nem is rendelkezik időnyerő nyaklánccal, mint Granger kisasszony a Harry Potter-ben, akkor nem nagyon látok jobb megoldást.
Bízza ránk a Facebook marketing menedzselését. Kattintson ide és kérjen egy díjmentes Facebook elemzést.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.