Google kampány homeopátia vonalon

No Comments

Google kampány indul homeopátiás készítményekkel!

Google kampány megbízást kaptunk egy homeopátiás készítményekkel foglalkozó vállalkozástól. A Cremum Pharma – többek között – egy Franciaországból származó homeopátiás termékcsaládot képvisel Magyarországon. A feladat, hogy a hazai köztudatban jobban elmélyítsük a termékcsalád, valamint az egyes készítmények márkanevét. Természetesen az eladások számának a növelése is feladat, így az értékesítésre az AdWords kampány remek eszköz, mert a keresletet köti össze a kínálattal.

Google kampány indítás homeopátia termekkel

Google kampány indítás homeopátia termekkel

Az AdWords kampány miatt, milyen hatások fognak még érvényesülni?

Az AdWords kampány nélkülözhetetlen eleme az internetes értékesítésnek, mert követlen kapcsolatot teremt az érdeklődők, és az értékesítők között. Mivel ezek a termékek elérhetők gyógyszertárakban, gyógynövény boltokban is, ezért lesz egy másodlagos hatása is az AdWords kampánynak. Mégpedig várakozásaink szerint a fizikai értékesítési pontokon is növekedni fognak az eladások számai.

Miért nem alkalmas az AdWords kampány barndingre?

Az AdWords kampány nem alkalmas kifejezetten brandingre, mert konkrét érdeklődők érkeznek a keresőbe, konkrét szándékkal keresnek termékekre vagy termékcsoportokra, problémáik megoldásaira. A szöveges hirdetési forma nem igazán támogatja a brandinget, amelynél prémium minőségű fotókkal, videókkal, de mindenképpen valamilyen vizuális elemmel lehet pozitív érzeteket kelteni a leendő fogyasztókban. Szóval, ha branding kampányolni szeretne, akkor az AdWords nem alkalmas rá.

És mégis mozog a Google kampány?!

Az előbb írtam, hogy a Google kampány alkalmatlan a brandingre, de ez igazából a kereső oldali megjelenésekre vonatkozik. A Google AdWords display hálózata, a Youtube AdWords hirdetés már tökéletes branding kampányok futtatására, mert ezeken a platformokon képes, videós megjelenéseket tudunk a kedves Olvasóknak reklámozni.

Google kampány indult homeopatia vonalon

Google kampány indult homeopatia vonalon

AdWords kampány fizikai boltoknak?

Talán most már összeáll a kép, hogy miért cáfoltam meg saját magamat az előbbi két bekezdésemben. Mert az AdWords kampány kereső része alkalmatlan brandingre, de az AdWords rendszer display része, valamint az AdWords Youtube része már tökéletesen befogadó image kampányok futtatására. Ilyen kampányokkal pedig lehet márkaneveket, fizikai boltokat reklámozni a Google hirdetési rendszerében.

Szoktam olyan kérdéseket kapni…

Keresőoptimalizálás lebonyolítása vagy AdWords kampányt futtatása az előnyösebb? A forrás remek vásárlószerzés szempontjából nézve, tehát a Google képes konkrét érdeklődőket, ügyfeleket szállítani. Érdemes több helyet elfoglalni az első találati oldalon – 1 hirdetés, 1 seo hatására -, mert akkor nagyobb az esély rá, hogy az Ön vállalkozását választják a kedves érdeklődők.

Mennyire tetszett a Google AdWords kampány cikkem?

Mivel régi motoros vagyok a Google AdWords kampányok hatékony menedzselésében Önnek is tudok segíteni. Ügyesebben fektetem be a Google kampány reklámkeretét, mert nagyon sok stratégiát kitapasztaltam már. Hívjon, ha már megérett Önben a döntés, hogy érdemes szakértőre bízni a marketingjét.

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?