Miként változnak évről-évre a marketingkommunikáció trendek? Minden évben folyamatosan gyűjtjük az új online marketing technikákat, marketing lehetőségeket, marketing trükköket, hogy aztán év végén mérlegeljük, melyeket érdemes bevetni a következő évben.
Már megszokhattuk, hogy az online marketing igazán pörgős terület. Itt aztán nincs lacafacázás, mert pillanatok alatt változik meg a kép. Minden évben érkeznek új marketing technikák, új marketing szakértők, marketing praktikák, amelyekkel új színre emelhetjük ügyfeleink marketingjét.
Az internetes kommunikáció terület marketing kerete meghatározásakor, még 5 évvel ezelőtt is a vállalkozások nagy része bizonytalanul hasított ki pár százalékot a büdzséjéből. Ma már az a kérdés, hogy mit húzzunk ki az offline vonalból és milyen új online mechanizmust vessünk be a több profit reményében.
Marketingkommunikáció trendek jönnek és mennek, egyvalami azonban nem változik, a hajszához hasonló fejlődés. Ki állíthatná meg ezt? Gondolhatja magában a kedves olvasó, de nincs olyan, aki gátat szabhatna a rohamos innovációnak. Lassan már a csecsemők is úgy jönnek a világra, hogy megosztják magukat egy közösségi oldalon és beszámolnak a saját súlyukról.
A közösségi oldalak nagyban át fogják formálni a mindennapjainkat. Lelki szemeim előtt látom, ahogy emberek milliói halmoznak fel óceánjárónyi terra bájtokat képek, videók, szöveges üzenetek megosztásával. Még jobban fel fog gyorsulni minden és ezzel nehéz lesz lépést tartania a legtöbb vállalkozónak, mert a közösségi oldalakon a követők folyamatos információáramlást fognak várni a kiszemeltektől. Kik a kiszemeltek? Akiket követnek a követők…
Marketingkommunikáció trendek jönnek… Valószínűleg tovább és tovább fog gyorsulni a világ. Csak győzzük követni az online kommunikáció csűrcsavaros bugyrait.
Minden évben egy-egy marketing konferenciáról hazatérve, egy olyan érzés lesz úrra a hallgatón, hogy kezdhet mindent elölről. Építheti újra a marketingkommunikáció stratégiáját… Hogy honnan tudom ezt? Mert 5 évvel ezelőtt én is ezzel a hasító fájdalommal tértem haza egy fejtágítóról. Egy kellemetlen érzés lett úrrá rajtam, mindent építhetek újra, mert változnak a marketingkommunikáció trendek. Kezdhetem újra lefektetni a marketingkommunikáció stratégiámat.
A Menedzsment Fórum Marketingkommunikáció trendek konferenciája április 21-én került megrendezésre, melyen meghívott zsűritagként szerepeltem. Az előadások között szó volt mobilmarketing, keresőmarketing, közösségi marketing, AdWords kampány vonalakról is. Ezek már a jelen eszközei…
A konferencia végén kiértékeltük az előadásokat és arra a következtetésre jutottunk, hogy nem kell fejjel a falnak menni. Valóban itt van a Facebook és nagyon sokan használnak már okos telefonokat, de a jól bevált módszereket hagyjuk meg marketingkommunikációnkban. Ugyanakkor nyitottnak kell maradni az újdonságok felé! De véletlenül se mondja fel AdWords, keresőoptimalizálás szerződését!
Különbséget kell tennünk marketingkommunikációban a vállalat méreténél is. Ugyanis egy kkv esetében koránt sem biztos, hogy érdemes, eredményes a Facebook-on szerepelni. Vagy esetleg hirdetni… Netán mégis? Ez még a jövő zenéje, mert nagyon kevesen használják tudatosan a Facebook rendszerét, de egyvalami biztos, csak idő kérdése a térhódítása!
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.