Kerülje el a kínos bakikat! Avagy a hírlevélben elhelyezett képek buktatói.

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Már írtunk a hírlevélben elhelyezett képek erejéről, de Ön tudja, hogy ez mekkora buktatókat is rejthet?

A hírlevélben elhelyezett képek nagyon jók, ha jól használjuk Őket. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy képeket helyeznek el hírlevelükben vagy esetleg csak egy kép a hírlevelük és nem vesznek tudomást az alt szövegről. Ön tudja mi az az alt szöveg?

Sokszor előfordul, hogy nem jelenik meg egy kép a hírlevélben. Ezzel már biztosan találkozott Ön is. Ilyenkor engedélyt kell kérni az olvasótól, hogy a fiókja megnyissa az általunk küldött képet, amire az alt szöveg alkalmas lehet. Sok esetben a felhasználók nincsenek tisztában ezzel a helyzettel. Ha nem látják a beszúrt képet egyszerűen csak a mi számlánkra írják. Viszont, ha segítünk Nekik megoldani a helyzetet, akkor teljesen másképp alakulhatnak a dolgok.

Mi történik, akkor ha így sem engedélyezi?

Mindössze annyi, hogy nem fogja látni a képünket, ami gond de nem egy tragédia. Vagyis nem szabad, hogy az legyen. Úgy kell felépítenünk egy hírlevelet, hogy a kép csak hab legyen a tortán, de ne maga a torta. Esetleg egy rövid figyelemfelkeltő képleírással adhatunk egy kis motivációt az olvasónak.

Mi a helyzet, akkor ha csak egy képből áll a hírlevelünk?

Ilyenkor igazán kínos ha nem jelenik meg automatikusan a kép, hiszen az tartalmaz minden hasznos információt. Ilyenkor az alt szövegben kérjük meg az engedély megadására. És még egy fontos dolgot meg kell tennünk. A képhelyettesítő szövegének adjunk meg egy frappáns, figyelemfelkeltő mondatot a kérés mellé. Miért van erre szükség? Mert ha ezt nem tesszük meg, akkor könnyen bekerülhet a „ Kérjük engedélyezze a képek megjelenítését.” jellegű kérésünk a hírlevelünk címsorába. Ami ugye bár nem valami jó kezdés…

Mekkora legyen a kép?

Mint már az előző cikkünkben említettük ez sem egy könnyű dolog. Szükséges a jó minőség, de ne legyen túl nagy a mérete. Egy kicsit 22-es csapdája. De mégse annyira, mert ha tömörítjük a képeket, azzal sokat segíthetünk a helyzeten. A lényeg, hogy legyünk körültekintőek és fontoljunk meg mindent mielőtt kiküldünk több ezer hírlevelet hibásan.

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?