Tartalom:
Szerezzen saját Facebook URL-t
Használjon lapfüleket
A bejegyzések arányai
Kérjen fel Influencereket
Legyen nagyon kreatív
Facebook csoportok üzemeltetése
Használjon felhívásgombot
Ossza meg a felhasználók tartalmait
A Facebookon kívül is népszerűsítse az oldalát
Figyeljen az időzítésre
A Facebook mára nem csak az egyik legnépszerűbb (hazánkban a legnépszerűbb) közösségi oldal, hanem egy kiváló marketing eszköz is. Ezért nem is meglepő, hogy nagyon sok vállalkozás rendszeresen használja is, és Önnek is érdemes! Lássunk néhány szuper Facebook marketing tippet.
Ahogyan elkészítette a céges Facebook oldalát szerezze meg a vállalkozása egyedi URL-jét. Ez egyrészről sokkal elegánsabb, mint az alapbeállítás másrészről a keresőben is könnyebben megjelenik az oldala.
Ha megvizsgálja egy nagyobb márka oldalát, akkor jó eséllyel láthatja, hogy van néhány egyedi lapfül a bal oldalon. Érdemes Önnek is foglalkozni ezekkel a beállításokkal, mert itt is sok hasznos és fontos információt tehet közzé.
Nagyon fontos, hogy érdekes, figyelemfelkeltő, informáló és értékes legyen, amit közzétesz. Bár egy oldalt azért kezdenek el követni, mert egy bizonyos téma érdekli őket, de ez nem azt jelenti, hogy csak és kizárólag arról lehet szó. Azonban figyeljen az arányokra. A posztok olyan 70%-a legyen eredeti, olyan 15-20%-a kapcsolódjon a célközönség érdeklődési köréhez, de ne feltétlenül szóljon az adott témáról. A maradék 10-15% lehet önreklám (de ennél többet semmikép).
Manapság az influencerek száma rohamosan nő. A kamaszok egy igen nagy száma erre a pályára vágyik és sokan komoly energiákat is fektetnek a munkába. Éppen ezért manapság már kisebb költségvetésből is találhat olyan partnert, akinek több ezer követője van és az Ön vállalkozását is nagyon jól népszerűsítheti.
A neten sok tipp van arra, hogy mit posztolhatna. Mi is írtunk már róla. Érdemes rendszeresen olvasgatni ezeket a bejegyzéseket és ihletet meríteni belőlük. A változatosság jó hatással lesz az interakciókra. Néha 1-1 lista, szavazás, kérdés vagy rövid videó nagyon lendületesé teszi a posztokat és sok reakcióra, ezáltal pedig érdeklődőre számíthat.
Az oldala mellett érdemes külön csoportot üzemeltetni a vásárlóinak. Ez kiváló lehetőség arra, hogy egyedi ajánlatokat és akciókat osszon meg velük, hogy egyszeri vásárlókból törzsvevők legyenek. Tudjuk, hogy sok plusz munka van vele, de ha jól csinálja megéri!
Minden vállalkozói Facebook oldalon lehetőség van elhelyezni egy olyan CTA gombot, ami ösztönözhet vásárlásra, üzenetküldésre vagy akár a webhelyed felkeresésre is. A borítókép alatt állíthatja be a + Gomb hozzáadása feliratra kattintva. Majd egy előre elkészített listából kiválaszthatja, hogy mi legyen a gomb felirata. Lényegében bármilyen hivatkozást hozzáadhat.
Kiváló marketing megoldás és egy csomó időt megspórolhat vele. Kérje meg a követőit, hogy osszák meg egy megadott hastaggel az élményeiket a termékével, szolgáltatásával kapcsolatban. A hashteg segítségével könnyen rájuk találhat és kiteheti őket. Mindenképpen jelölje meg a felhasználót is a posztjában. Ettől még személyesebb lesz az oldala kommunikációja és a posztok tulajdonosai büszkék lesznek magukra, hogy kikerülhettek. Másrészről látják majd, mások is Önöket választották.
A Facebook marketing tippek listája a következő szuper ötlettel folytatódik. Az emberek többségének egy Facebook oldal csak egy másod vonalas csatorna a weboldal vagy egy saját blog mögött. Azonban érdemes ezeken visszafelé is népszerűsíteni a Facebook oldalát és minél több helyen megosztani.
Egyes tanulmányok szerint nem mindegy, hogy mikor teszi közzé a posztokat. Minden célközönségnek megvan a sajátos életritmusa, amikhez érdemes alkalmazkodni. Például a kisbabás kismamák és a kamaszok teljesen más időben aktívak, így máskor is kell velük kommunikálni. Érdemes ezt szem előtt tartani, hogy ne vesszenek el a posztok az információs rengetegben.
A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.
Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...
Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!
Bökönyi Norbert
Online Marketing Expert
A Vállalkozás Megálmodója
Pallas Communication
Online marketing ügynökséget, reklámügynökséget keres az értékesítésének a fellendítéséhez? A marketing keret jobb, magasabb megtérülésében vár segítséget? Komplett, komplex munkát vár el? Szeretné harcedzett, tapasztalt szakemberekre bízni a marketing befektetését? A Pallas Communication csapatában gyakorlatias, viharedzett marketing guruk támogatják a garantált ügyfélszerzést. Gondolt már arra, hogy átadja a stafétabotot a fókusz megtartása érdekében? Akkor a lehető legjobb helyen jár, mert mi több vállalkozás komplett ügyfélszerzését menedzseljük. Olyan összetett online marketinget építünk Önnek is, amely folyamatosan, biztonságosan, kiszámíthatóan hozza az ügyfeleket. Írjon, díjmentesen visszahívjuk. Vagy nézz e meg az Önnek szóló videót. Családi vállalkozások marketingjében segítünk, dolgozunk a KKV szektor képviselőivel, értékesítésben és marketingben is támogatunk multinacionális vállalatokat. Mindezeken felül az utóbbi 5 évben külföldi értékesítésben és marketingtevékenységben is segítjük ügyfeleinket.
Hétfőtől–Péntekig 9AM–5PM
Egy weboldal még mindig az origója az internetes jelenlétének, ezért fontos a milyensége. Büszkék vagyunk rá, hogy marketing és értékesítési szemlélettel átitatott oldalakat építünk, amelyeket (és gazdáikat) aztán a internet marketing szövevényes hálójában is segítjük.
Egy kép többet mond 1.000 szónál? És vajon mennyit mond Önről egy jó grafika, brossúra, banner, webdesign, Facebook fejléc kép vagy névjegykártya? Mindegy, hogy ki tervezi meg az arculatát? Vagy ez forintosítható?!
Hogyan lehet eredményes egy Facebook kampány? A Facebook rendszerben nagyon könnyen el lehet veszni. Ugyanaz a probléma vele, mint a többi hirdetési rendszerrel. Ez nem más, mint az a tény, hogy könnyen elfolyik a pénze benne.
Milyennek látja a Google a vállalkozását? Fejlődőnek vagy hanyatlónak? Ez komoly szerepet játszik abban is, hogy a weboldala milyen pozíciókat foglal el a keresőben. A Google szereti a rendszeres tartalombővülést, erre remek megoldást nyújt a blog írás, blogolás.
A cikkek írása minden vállalkozás velejárója kellene, legyen, de az élet rendszerint ezt teljesen másként alakítja. A weboldal tulajdonosok életvitele, napi rutinja - gondolom az Öné is - elég sűrű, így ezek a feladatok rendszerint elmaradnak. Rengeteg cikk, blogbejegyzés, PR Cikk, poszt, hírlevél születik meg a kezünk által naponta. Pontosan látjuk, hogy ez mennyire fontos a kommunikáció során. Egy vállalkozásnak láttatni kell a környezetével, ügyfeleivel, partnereivel, hogy létezik, sőt fejlődik. Ebben tud segítséget nyújtani a cikk írás szolgáltatásunk.
Egy webáruházban, ha 100 látogatóból 1 vásárló van, akkor az már sikertörténetnek számít. Vajon lehet emelni ezeket a rátákat, számokat? Megvalósítható az a utópiaszerű vágyálom, hogy a 100 látogatóból ennél több vásárlója legyen? És ha igen, akkor ennek mi a módszere, technikája a gyakorlatban? Ezt konverzióoptimalizálásnak nevezzük! Bár már ez a kifejezés is ismertté bált az elmúlt években, de a valódi háttérmunkáról keveseknek van rálátása. Ami nem is csoda, mert ez nagyon magas kvalitást igényel az internetes értékesítés területén. Itt röviden bemutatjuk, hogy miről van szó.
Érdemes a marketing outsourcing lehetőségével élni? Sokan sokféleképpen látják a helyzetet. Vannak maradiak, akik bent tartanák, másik részben kiszerveznék és a vezetők egy szűkebb hányada felismerte, hogy soha nem fognak házon belül annyira érteni az internetes marketinghez és webes értékesítéshez, mint egy erre szakosodott csapat. Nos az utóbbiaknak van igazuk, mert olyan fénysebességgel történik a fejlődés, hogy az követhetetlen. A saját munkája mellett Ön, az alkalmazottai vagy a vezetői képtelenek az online marketinggel naprakészen foglalkozni. Ezért érdemes egy megbízható csapatot választani. De hogyan válasszon? Mire érdemes figyelni a választása során? Erre hívjuk fel a figyelmet ebben a rövid bemutatásban és videóban.