Mark Zuckerberg: A Facebookon legyenek a személyes kapcsolatok az elsők

No Comments
Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Január 11.-én Mark Zuckerberg bejegyzést tett közzé a Facebook jövőbeni szemléletével kapcsolatban. Ebben gyakorlatilag azt fogalmazta meg, hogy ezt a közösségi oldalt azért hozták létre, hogy az emberek könnyebben kapcsolatot tarthassanak a barátaikkal, családtagjaikkal. Azonban úgy érzik, hogy ez mára megváltozott és a céges valamint média által generált tartalmak kerültek előtérbe, melyen változtatni szeretnének. A jövőbeni céljuk a személyes kapcsolatok előtérbe helyezése mellett, hogy még minőségibb legyen a Facebookon eltöltött idő. Itt olvashatja a teljes bejegyzést:

Mark Zuckerberg úgy érzi, hogy eltávolodtak az eredeti céljuktól és már nem azt képviselik, amit szeretnének. Ennek már akkor is hangot adott, amikor az álhírekkel szembeni harcát meghirdette és jelezte, hogy a közel jövőben lépéseket fog tenni annak érdekében, hogy ezeknek a tartalmaknak csökkentse az organikus elérését. Akkor még nem tudtuk, hogy ez kiterjed majd a vállalkozások által létrehozott bejegyzésekre is. Azonban ebből a posztból egyértelműen kiderül, hogy hamarosan még tovább csökkentik az egyébként is alacsony organikus eléréseket úgy, hogy a felhasználók ismerőseinek a posztjait jeleníti majd meg nagyobb számban.

Mit jelent ez számunkra és az Ön számára?

Azt, hogy ezek után még jobban meg kell dolgozni azért, hogy ingyenesen elérhessük a követőket és többet kell hirdetésekre költeni. Gondolom az Ön számára sem lesz meglepő, ha azt mondom, hogy ezzel a kijelentésével a vállalkozások és marketing ügynökségek felháborodását vívta ki. Persze azt tudtam eddig is, hogy semmi nincs ingyen, azonban én egy kicsit mást sejtek ezen nemes gesztus mögött.

A bárány bőrbe bújtatott farkas

A Facebook is egy profit orientált vállalkozás, aminek a folyamatos fejlesztésekhez és innovációkhoz (amikből bizony nincs kevés) növekvő bevételekre van szüksége. Ezt teljesen meg is értem, hiszen minden vállalkozásnak ez a célja. Így én úgy gondolom, hogy az emberi kapcsolatok szorosabbra fűzése és a társadalmi boldogság növelése mögött inkább pénzügyi szándékok húzódnak. De ugye sokkal rosszabbul nézne ki azt kommunikálni, hogy még több bevételt szeretnének generálni, így tovább csökkentik a vállalkozások organikus megjelenéseit.

A probléma adott, meg kell oldani

Számunka a lényegen ez mit sem változtat. Még kevesebb lesz az organikus elérés és pont. Egy dolgot tehetünk: alkalmazkodunk a megváltozott játékszabályokhoz és még több energiát fektetünk a posztok minőségének a növelésébe és az interakciók élénkítésébe. Hiszen ahogyan eddig is, úgy a jövőben is ezek a mutatók lesznek a mérvadóak az organikus találatok elérésében.

Amennyiben szeretné, hogy a posztja nagyobb elérést kapjanak, akkor tesztelje le marketing csapatunkat!

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

There is no form with title: "Contact Form". Select a new form title if you rename it.

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?