Kérjük, hogy ossza meg, mert az ismerőseit is érdekelheti. Köszönjük

Tartalomjegyzék:
Marketing szövegírás:
A jól megírt szöveg:
Út a vásárló és a termék közt:
Valódi tartalom:
Üres lap szindróma:
Ügyeljünk a helyesírásra:
Hagyjuk magunkat inspirálni:
Ne legyünk túl konkrétak!
Cím és alcím:
Probléma
Megoldás
Miért?
Megoldás2
Miért2
Csak most, csak neked
Útmutatás
Ajánlatkérés itt!

Marketing szövegírás

Marketing szövegírás:


Nem könnyű a marketing szövegíró élete. Elsősorban el kell döntenie kinek szeretne megfelelni. Hogy röviden, tömören írjon-e, mert az emberek nem olvasnak. Vagy hosszasan fejtegessük a témát, némi mellébeszéléssel, mert a Google ezt szereti, közben mégis fogalmazzunk egyszerű tőmondatokban.

Mire összpontosítsunk? Összpontosítsunk a kulcsszavakra, vagy inkább a tartalomra? Hogyan írjunk úgy egy témáról mintha a szakértője lennénk, de közben egy másodikas is megértse?

Mert a marketing szövegírás nyilvánvalóan arról szól, hogy értékesítsünk. Viszont! Ha ezt túl rámenősen, egyértelműen szájbarágósan tesszük, akkor veszett ügyünk van.

A jól megírt szöveg:


Marketing szövegírás közben milliószor ismétlődnek ezek a kérdések a fejünkben. És igen, fontos a tartalomra koncentrálni, miközben igenis lényeges része a munkának, hogy a Google mennyire szereti az általunk kreált tartalmat. Hiszen egy jól megírt marketing szöveg megragadja az olvasó figyelmét és vásárlásra buzdítja.

Marketing online szövegírás

Út a vásárló és a termék közt:


A leglényegesebb pontja marketing szövegírásnak az, hogy elvezessük egy általunk kijelölt úton a vásárlót a termékhez vagy a szolgáltatáshoz. Ehhez viszont nem lehet megspórolni azt az időt, amit azzal töltünk, hogy megismerjük a rajtunk keresztül értékesíteni kívánt terméket. Amikor szöveget írunk róla nem csak úgy kell hangzania, mintha értenénk hozzá, hanem teljesen hitelesnek kell maradnunk az olvasód szemében.

Valódi tartalom:


Ahhoz, hogy hitelesek maradjunk pedig adni is kell valamit: valódi tartalmat. Nem elég belecsempészni a kulcsszavakat, valamilyen értéket is közvetíteni kell. Tehát: nem érdemes elkapkodni, időt kell hagyni, hogy a kreatív energiák kibontakozhassanak. Minél kevesebb karakterszám áll a rendelkezésünkre, annál nehezebb a dolgunk, hiszen annál kevesebb időnk van megragadni a figyelmet és elérni a kívánt hatást.

Üres lap szindróma:


Csak ül az üres papír felett, közben a tökéletesre törekszik, de nem jönnek a szavak?! Írja le minden gondolatát, ami menet közben eszébe jut. Majd ezekből dolgozzon ki egy vázlatot, ami megadja majd az ívét a gondolatmenetnek.

Ügyeljünk a helyesírásra:


Ha profi képet akarunk festeni magunkról, akkor fontos, hogy figyeljünk a helyesírásra. Nem elég ráadásul a helyesírásra figyelni, a megfogalmazás is ütős és érthető kell, hogy legyen. Próbáljunk meg a lényegre koncentrálni írás közben, tudjuk azt, hogy mit akarunk pontosan kifejezni az adott mondattal.

Hagyjuk magunkat inspirálódni

Hagyjuk magunkat inspirálni:


Ismerjük meg az olvasóinkat és szokásaikat, és hagyjuk magunkat inspirálódni általuk. Nagyon jó ötletek kaphatunk és gyakran a nem várt helyekről jön az ihlet.

Ne legyünk túl konkrétak!


Soha ne azt fogalmazzuk meg konkrétan, amit szeretnénk, hogy a vásárlójelölt gondoljon. Hagyjuk, hogy saját maga fogalmazza meg. Ismerjük meg a problémáit és próbáljunk meg megoldást nyújtani!
Például: ne azt írjuk egy szlogenbe, hogy vegye meg ezt vagy azt a terméket, hanem próbáljuk meg elérni, hogy úgy érezze, hogy szüksége van rá, mert valamelyik problémájára megoldást kínál.

Cím és alcím:


Érdemes valami frappáns, figyelemfelkeltő, de mégis a lényegre törő, nem túl erőltetett címet választani, hiszen ez alapján fogják eldönteni, hogy hajlandóak-e elolvasni a cikkünket. A legnagyobb hiba olyan címet adni a szövegnek, ami nem kapcsolódik szorosan a tárgyhoz, hiszen így a közönség átverve érzi majd magát, és elvesztegetett időnek fogja tartani a szöveg olvasásával töltött időt.
Tipp: érdemes feltüntetni az olvasási időt a cikk legelején.

Probléma


Ahhoz, hogy a fentebb említett módon kommunikáljunk meg kell találni a célcsoportot foglalkoztató problémákat. Ha ez megvalósult kapcsolódni kell az olvasóhoz, úgy hogy részletezzük az őt érintő probléma mélységeit.

Megoldás

Megoldás


Rögvest ezután nyugtassuk meg az olvasónkat arról, hogy létezik a problémájára megoldás és mi ismerjük is azt.

Miért?


Kell, hogy legyen konkurens cég akitől meg kell különböztetni magunkat. Akinek nincs konkurenciája, annak nincs piaca sem. Így, a következő részben meg kell győzni az olvasót, hogy miért ezt a céget válassza, miben különbözik a mi termékünk vagy szolgáltatásunk a többi, rivális cég termékétől, szolgáltatásától.

Megoldás2


Menjünk bele részletesen abba, hogy mit kínálunk pontosan. Nyugodtan térjünk ki azokra a részletekre is, amikről mi magunk azt gondoljuk, hogy evidens. Próbáljunk meg egy teljesen laikus fejével gondolkodni. Milyen kérdést tenne fel nekünk, ha érdeklődne a termék / szolgáltatás iránt?Ha nem tudunk elvonatkoztatni, kérdezzük meg esetleg a környezetünket, nekik, mint kívülálló mi jut az eszükbe? Ebben a részben próbáljunk meg minden olyan kérdésre válaszolni, amit az ember már fél lábbal a kasszában kérdezne meg. Minden olyan kérdésre, ami így kezdődik: Jó-jó, de…. Értem, csak… Ezzel a taktikával rengeteg időt spórolhatunk meg magunknak egyébként is.

Miért2


Magyarázzuk el miért lesz jobb az ő élete akkor, ha a mi termékünkkel éli tovább. Segítsünk elképzelni a vevőnek, a vásárlás utáni szakaszt. Mennyivel könnyebb és szebb lesz minden akkor, ha igénybe veszi ezt a szolgáltatást. Ebben az is segíthet, ha itt már őt különböztetjük meg a többi „átlag” embertől, aki nem rendelkezik az általunk kínált termékkel. Akkor jó a marketing szöveg, ha egyfajta életérzést is árul nem csupán egy produktumot. Ha jobban megfigyeljük, ezt teszik a nagyvállalatok is.

Csak most, csak neked


Az ajánlattevés ideje. A fenti mondatot feltétlenül elkerülném, bár már mindeni találkozott vele élete során, éppen ezért van, hogy senki nem hiszi el. A cél az, hogy miután ajánlatot tettünk, ez legyen a vásárló belső érzete, hogy ez egy valóban kihagyhatatlan ajánlat és élni szeretne vele. Limitált kedvezmények, bónuszok, kuponok… bármi jöhet, amit a termékkel kapcsolatban jónak tűnik.

Útmutatás


Itt már eldőlt, hogy sikerült—e meggyőzni a vásárlójelöltet és rávenni a vásárlásra. Ezért, hogy flottul menjenek a dolgok, adjunk utasításokat, tippeket a vásárlás nyélbe ütéséhez. Írjuk le, hogy mi fog történni addig, amíg eljut hozzá a termék. Adjunk meg kapcsolati elérhetőséget, azért, hogy ha valami nem volt egészen egyértelmű, akkor telefonon/e-mailben is kapcsolatba léphessenek velünk.

A marketing szövegírás egy szakma. Ha Ön mégis szeretné profikra bízni a weboldala/landoló oldala/céges blogja/termékleírás szövegezését a magasabb konverzió érdekében, bátran keressen bennünket! Nálunk jó kezekben lesz a toll! Sok éves tapasztalattal rendelkezünk és hiszünk a közös munka erejében, azaz mindig szorosan együttműködünk a termék ismerőivel, vállalkozókkal!

Ajánlatkérés itt!

 

A Pallas Communication Reklámügynökség sokkal többet rejt magában egy klasszikus marketing tanácsadó vállalkozásnál. Bökönyi Norbert - az alapító - állandó lendülettel és lelkesedéssel keresi ügyfeleinek az újabb és újabb értékesítési megoldásokat. Valódi, hamisíthatatlan gyakorlati szakember, aki az életben is adott már el ezernyi terméket! Nem csak meséket sző arról, hogy hogyan kéne valamit felépíteni, hanem meg is valósítja a klienseinek a vágyait, elérendő céljait. Olykor a nulláról épít fel egy vállalkozást a terméktől, a weboldalán át, a komplett marketing kampányig. Már működő, profitot termelő vállalkozásoknak is szívesen segít a folyamatos, biztonságos megtérülés növelésében. Ezért azonban sokat kell dolgozni! Az áldozatos és folyamatos munka biztosítja az előrehaladást. Lépésről-lépésre meghozza a várt eredményeket. Legfőbb erőssége a konkrét eredmények realizálása mellett a komplex online marketing szemlélet. Úgy sakkozik a marketing eszközökkel: Google SEO, Google AdWords kampány, Facebook kampány, Email adatbázis építés, Hírlevél marketing, Hírlevél szövegírás, EDM kampány, Tartalomfejlesztés, Videó marketing, Affiliate marketing, Komplex médiavásárlás és kampány kivitelezés, hogy abból kézzelfogható, folyamatosan növekvő értékesítés történik. Bár rendszeresen hívják előadónak, folyamatosan publikál, mégis a legnagyobb kitüntetés egy őszinte köszönet, hála az ügyfeleitől.

Rólunk és a blogról

Bökönyi Norbert Online marketing expert

Bökönyi Norbert - Online marketing expert/Database marketing specialist

Hogyan érheti el Ön is üzleti céljait? Hogyan fog Önnek is teljesülni az online értékesítésben áhított célkitűzése? Mi ismerjük a receptet! Kipróbáltuk, megsütöttük, működik. Megkóstolja? A puding próbája...

Jelentkezzen INGYENES elemzésünkre! (Rövidesen elérhető)

Az internetes ügyfélszerzés egyik alapját azok az érdeklődők képezik, akik a Google keresőből találnak rá a weboldalára. Ezzel a látogatószerzési módszerrel egy folyamatos, masszív ügyfélkört tud képezni Ön is, amelyet aztán más marketing eszközökkel tovább atud bővíteni. ITT ÉS MOST EGY INGYENES SEO ELEMZÉST KÍNÁLUNK ÖNNEK!

101 hasznos tipp... Rövidesen!

Online marketing segítségre van szüksége? Keressen minket bátran!

Csaba Mile
Csaba Mile
12:34 17 Jun 20
bő 2 éves együttműködés után a szakmaiság és a rugalmasság egy igen jó mutatókat produkáló Google Ads... tevékenységet eredményezett. Csak ajánlani tudom :)read more
Andrea Kovács
Andrea Kovács
12:40 20 Apr 20
Norbi, Nagyon hálásak vagyunk a válságos helyzetben kapott talpraesett hozzáállásodért, a velünk szemben... tanúsított lojális magatartásodért. Köszönet a "Térítésmentes Webináriumokért", amelyekből rengeteg jó ötletet kaptunk mi is. És köszönjük a plusz idődet, amelyet arra szántál, hogy kihúzz minket is a csávából. Kovács Andrearead more
István Szabó
István Szabó
17:40 23 Nov 19
A megrendelés során megbeszéltek szerint zajlanak a Google Ads hirdetések kezelése, a SEO építése, valamint a... Facebook hirdetések menedzselése. Semmilyen problémát nem tapasztaltam. A Pallas Communication csapata ugyan nem villámgyors, de kifejezetten precíz munkát tesz le az asztalra és kiemelt eredményeket köszönhetek nekik. Egy profi csapat, kimagasló munkát végeznek az online marketingünkben. Bökönyi Norbert a számomra a legjobb Adwords és internetes marketing szakember. Lassan bővítenünk kell a beszállítóinktól rendelt mennyiségeket, annyi megrendelést kapunk, amióta ő kezeli a Google Adwords fiókunkat és a marketingünket. Hálásan köszönöm az eredményeket.read more
László Németh
László Németh
09:48 19 Nov 19
Lassan Két éve dolgozunk együtt az ügynökséggel, a kapott szolgáltatással, ötletekkel felül múlták... várakozásaimat. Google Ads, AdWords és SEO szolgáltatást is igénybe vettünk és mindhárom területen szép eredményeket értünk el.read more
Ádám Kiss
Ádám Kiss
07:29 25 Oct 19
Nagyon szépen köszönjük a munkátokat a Facebook és az Instagramm oldalunkon, illetve a sok jó ötletet, a... baráti hozzáállást!read more
See All Reviews

Még több izgalmas poszt?

Nézze meg az összeset

Ön mit szól ehhez?

MOST TÉRÍTÉSMENTES! KORONA VÍRUS WEBINAR VEZETŐKNEK, CÉGTULAJDONOSOKNAK